AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nee hij moest poepen zegt ie toch
niet iedereen houd van die combinati brahh jy wel

no homo

ik fap helemaal niks, ik doe nog sms eruit dan ga ik ook pitten

had me verslapen. Dus had maar me maar ziek gemeld.

waterpoloer geef nog eens meer lekkere nummertjes

Zit naast het surfen op DBB lekker de hele tijd te 'Wordfeuden' :)

dat de bus niet kwam!

damn begin egt te denken dat sommige dingen geen toeval meer zijn,

de bus kwam niet , ik chagerijnig naar huis kom ik thuis had ik men kachel aan laten staan ( zon ding op gas voor in de schuur) hele computer kast gloeiend heet hoorde het hout al knappen.. :O

volgende week

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 13:33 ----------

dat de bus niet kwam!

damn begin egt te denken dat sommige dingen geen toeval meer zijn,

de bus kwam niet , ik chagerijnig naar huis kom ik thuis had ik men kachel aan laten staan ( zon ding op gas voor in de schuur) hele computer kast gloeiend heet hoorde het hout al knappen.. :O

Idd ik haat dat ook als die bussen niet komen. Dan stuur ik een email en dan gaan ze beweren dat de bus wel gekomen was.

eerst even borst/triceps
pompen pompen!!

/out

ik neem de moeite niet eens om een email te sturen
telefoon stuk;O, niet gevallen geen water bijgekomen en toch kan ik nog zon 0.5cm van het scherm zien de ander flikkert en/of is zwart..;o

zo blij dat die kast niet in de hens is gegaan!:O
ik ga vanavond borst+triceps pompen eerste keer met epi+pwo ipv alleen epi , vorige keer leverde pwo me 10kg meer bench op, zou super zijn nu hah

@ waterpoloer kom ZAK 12november dan, italian night, tatanka enz (H)

newinthegame, welke school studeer jij werktuigbouw?

ik neem de moeite niet eens om een email te sturen
telefoon stuk;O, niet gevallen geen water bijgekomen en toch kan ik nog zon 0.5cm van het scherm zien de ander flikkert en/of is zwart..;o

zo blij dat die kast niet in de hens is gegaan!:O
ik ga vanavond borst+triceps pompen eerste keer met epi+pwo ipv alleen epi , vorige keer leverde pwo me 10kg meer bench op, zou super zijn nu hah

@ waterpoloer kom ZAK 12november dan, italian night, tatanka enz (H)

wat 10kg meer bench op pwo, weet niet wat jij hebt gepakt? wat xtc ofzo haha, maar lijkt me beetje onzin 10kg ineens erbij.

kan placebo zijn geweest hoor maar benchde toen 85kg 5x en weeek erop met pwo 95kg
inmiddels lukt 100x5 al vrij simpel:D

Drenthe college, emmen k*t school

Terug
Naar boven