Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

WTF

Een unieke vibrerende kunst vagina. Je kan hem zo hard of zacht laten vibreren als je zelf prettig vindt. Handig voor onderweg of gewoon lekker thuis. Nu met gratis flesje met talg poeder voor het onderhoud van uw "Vibrating Pleasure Tube Vagina". Lengte 22 cm, doorsnede 9 cm. Traploos regelbaar. Kleur: Blauw.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 23:42 ----------

Arie heeft die helaas al.

srs

Vervelend, er staan nog meer dozen van bijna 150 euro op.. beetje jammer geld volgens mij

WTF

Een unieke vibrerende kunst vagina. Je kan hem zo hard of zacht laten vibreren als je zelf prettig vindt. Handig voor onderweg of gewoon lekker thuis. Nu met gratis flesje met talg poeder voor het onderhoud van uw "Vibrating Pleasure Tube Vagina". Lengte 22 cm, doorsnede 9 cm. Traploos regelbaar. Kleur: Blauw.

'Voor onderweg' ook!:roflol:

True dat

http://www.x-toys.nl/detail.php?id=2135
met b&f opdruk, die moeten ze al cadeau doen
:o

Te klein :(

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 23:46 ----------

Zie het al helemaal voor me, rij je op de weg ineens naast je iemand die dat ding uit de tas haalt ..

images?q=tbn:ANd9GcSsR9zEq8gZqjToPUnp19ds8d5Ezr63RyncBQxpN_CzRINWsmZdsY3OeavY6A.jpg

ik heb zin om te wausennn

Te klein :(

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 23:46 ----------

Zie het al helemaal voor me, rij je op de weg ineens naast je iemand die dat ding uit de tas haalt ..

[Link niet meer beschikbaar]

Vanaf nu zal wachten voor het stoplicht of in de file staan niet langer saai zijn :roflol:

Droomthee uit Afghan :) Kameraad meegenomen.. moet je in een zware wause zooi bezorgen.. :P

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 23:55 ----------

Of het ook zo is .. geen idee nog geen kans gehad om het te proberen

Komen 2 n*gers drank kopen omdat er 1 18 is gewordeb, voor zn fissa jwz :roflol:

Dik 450€ drank betaald met briefjes van €20 :eek:

Verbaasde me dat ze allemaal echt waren :o

(@nor-racist, just info ;))

Om 8 uur opstaan om Bedrijfsbeheer te leren.

(srs)

EHBO diploma gehaald

Terug
Naar boven