AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

na het bulken vanaf 14/02/2011 van 56kg ben ik naar nu 69kg gegaan.... op 69 kg ben ik een paar weken blijven steken... en vandaag 22/10/2011 heeft mijn weegschaal eindelijk de 70kg aangetikt! dit maakte mijn dag vandaag heel goed. :)

ik vind die normale to catch a predator al grappig genoeg :D

@Machete ben je nog gegaan? ik was echt te moe om te trainen

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 12:16 ----------

@Thomas, nog gefeliciteerd

Heerlijk, wat gingen de geelzwarte fag's uit breda weer zielig naar huis . feels good

Heerlijke benen training :D

na het bulken vanaf 14/02/2011 van 56kg ben ik naar nu 69kg gegaan.... op 69 kg ben ik een paar weken blijven steken... en vandaag 22/10/2011 heeft mijn weegschaal eindelijk de 70kg aangetikt! dit maakte mijn dag vandaag heel goed. :)
Mooizo, nu nog meer vreten.:D

2 nieuwe Diesel shirts gekocht :) Helemaal klaar voor vanavond, beter gezegd voor de chick die vanavond weer komt :D

Heerlijk Engels voetbal aan het kijken... vanavond 80/90's party @ de disco hier .. heerlijke avond / nacht :)

lekkere scheerbeurt gehad, gezicht is weer zo smooth as a baby

Knalharde circuittraining met kickboxen. M'n rugspieren voelen aan alsof ze uit m'n vel willen scheuren.

Incl. DB press verbeterd met 4 extra reps op mijn oude record. :eek:
****ing 4 reps meer op mijn zwaarste setje, dat is echt uitzonderlijk veel ineens. Waar het vandaan komt heb ik echt geen idee van, maar het maakte mijn dag goed. :D

dat ik weer terug ben

???

Im outta here!

ontopic voordat ik weer kaart krijg

7dagen niet gefapt chick gaat me vanavond helpen :P

Terug
Naar boven