MuscleMeat

Wat me gisteravond gebeurde in amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
dus je hebt daar lopen batsen terwijl "ze" haar slipje nog aan had?

uh huh ze deed der slip beetje opzij zodat die gat van die ass open was, en ik nog denken zo chill lekker in die krappe reet nken.

ik zei nog van kom je op me zitten en ze zei nog van nee dat doet zeer, moest eigenlijk een lampie gaan branden toen.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

uh huh

Sukkel.

Geloof er niks van trouwens, alsof een dikke bobbel je niet op zou merken, je bent echt een zielig mannetje.

lame

Sukkel.

Geloof er niks van trouwens, alsof een dikke bobbel je niet op zou merken, je bent echt een zielig mannetje.

tuurlijk niet die slip is zo strak dat zie je niet.

en als je ****ing zenuwachtig bent dan zie je zulke details niet.

ik dacht dat de h**ren in amsterdam gesloten waren???

whahaha leuk verteld :roflol:

Je probeerde er nog wat van te maken ? dude wtf

was dus gisteravond naar amsterdam geweest.

dus ja langs de h**ren lopen gewoon ff te kijken maar ik was al vast besloten om is een keer binnen te gaan, had nog nooit een h**r gedoet zo achter de raam.

eigenlijk uit pure schaamte ging ik naar de eerste beste naar binnen die er redelijk neukbaar uitzag, dus ik daar binnen afgerekend voor 50 euro half uur.
ik daar batsen alsof me leven er vanaf hing, ze had echt zo'n harde lekkere kont.

dus om geven moment zeg ik zo ga is op je rug liggen en doe je slip is uit, dus dat mokkel zegt zo van in het engels want iets anders lulde ze niet van you know what this is ? its spanish !!!!!

dus ik zo hummen van uh huh, potverdomme doet ze der slip uit blijkt dat het een lul is en zit ik al die tijd in die ass te wippen de kankuh maar ik was zo geil dat ik probeerde nog van te maken maar ik kon het echt niet over me hart krijgen.

dus ik gelijk pleite kwam ze achter me aan nota bene op straat van you want a girl ? i can get you one ? met een t*fus rooie vuurkop liep ik weg direct terug naar rotterdam, wat een ervaring zeg, eerste keer met een h**r en nooit meer !!!!!!!!!
11sz7n7.jpg
:fuu:

Dus eigenlijk ben je homo......

ik dacht dat het ondertussen algemeen bekend was dat lil priest alleen het mannelijke geslacht digged? ???

dus hij heeft gewoon stiekem de chick met de grootste knobbel in het slippie uitgezocht

Laatst bewerkt:
Je bent zo fake als wat priest, wie gelooft je nou nog.. Grappig, haha

Eind lopen man van A'dam naar Rottje knor.

Fantastisch! Hij heeft nog betaald ook om die vent in zijn aars te mogen nken!

[Link niet meer beschikbaar]
Jammer he lil triest..

Terug
Naar boven