- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Dat idee heb ik ook, weet vrij zeker dat Lil Priest wel vaker naar de h**ren gaat, ben te lui om te zoeken.![]()
idd nu je het zegt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat idee heb ik ook, weet vrij zeker dat Lil Priest wel vaker naar de h**ren gaat, ben te lui om te zoeken.![]()
dus je hebt daar lopen batsen terwijl "ze" haar slipje nog aan had?
En afgezien daarvan had ie ook eens een keer blabla verhalen over een zgn. milf die, die gedoet had wat ook bs was.
Sukkel.
Geloof er niks van trouwens, alsof een dikke bobbel je niet op zou merken, je bent echt een zielig mannetje.
En afgezien daarvan had ie ook eens een keer blabla verhalen over een zgn. milf die, die gedoet had wat ook bs was.

was dus gisteravond naar amsterdam geweest.
dus ja langs de h**ren lopen gewoon ff te kijken maar ik was al vast besloten om is een keer binnen te gaan, had nog nooit een h**r gedoet zo achter de raam.
eigenlijk uit pure schaamte ging ik naar de eerste beste naar binnen die er redelijk neukbaar uitzag, dus ik daar binnen afgerekend voor 50 euro half uur.
ik daar batsen alsof me leven er vanaf hing, ze had echt zo'n harde lekkere kont.
dus om geven moment zeg ik zo ga is op je rug liggen en doe je slip is uit, dus dat mokkel zegt zo van in het engels want iets anders lulde ze niet van you know what this is ? its spanish !!!!!
dus ik zo hummen van uh huh, potverdomme doet ze der slip uit blijkt dat het een lul is en zit ik al die tijd in die ass te wippen de kankuh maar ik was zo geil dat ik probeerde nog van te maken maar ik kon het echt niet over me hart krijgen.
dus ik gelijk pleite kwam ze achter me aan nota bene op straat van you want a girl ? i can get you one ? met een t*fus rooie vuurkop liep ik weg direct terug naar rotterdam, wat een ervaring zeg, eerste keer met een h**r en nooit meer !!!!!!!!!

tuurlijk niet die slip is zo strak dat zie je niet.
en als je ****ing zenuwachtig bent dan zie je zulke details niet.