Fitness Seller

Wat me gisteravond gebeurde in amsterdam

Ga niet allemaal LIL priest bashen! Hij heb een man gedoet, hijs me held! :mad:

[Link niet meer beschikbaar]
Jammer he lil triest..

Dat mensen dan ook nog geloven dat ie dr in een kroeg hebt ontmoet.

De leugens stralen er vanaf, zelfs op internet is liegen voor jou moeilijk, en mensen die constant over hun coïtus avonturen opscheppen hebben vaak wat te verbergen, geloof er niks van, van je milf verhalen niet en van je h**r verhaal niet.

dat is toevallig dat 1 of andere kleuter een advertentie had gezien van 1 of ander mokkel die dezelfde outfit aan had ???

ja erg jammer ja

heb je die foto's nog (andere)? post er nog een paar als je zo zeker bent, heb je gelijk dan biedt bekjam zijn excuses aan

Vergeleken met LIL Priest is iedereen een p*ssy dus het maakt allemaal niet uit.

ken niet wachten tot er gasten die ook bij mile traine deze shit lezen, kijke hoe ze je nou gaan aanspreken :D

haha, moest er wel om lachen:D

Heel nep.

Ze had de string aan dat je met haar bezig was? Dan zie je toch onder het gaatje dat er iets niet klopt?

Kwam ze dus alleen met haar string aan naar buitengelopen?
Ik denk dat ze wel blij is om zo snel 50 euro te verdienen voor een persoon die er uitnaait. :p

en waar was dat precies, en hoe heette zij/hij? en hoe zag het eruit en fantaseer je er nog over?

ik geloof er niks van haha :roflol:

als het waar is dan ben jij echt voor het ongeluk geboren :roflol:

Whuuuuuuuuuuuuut?! :roflol:!!!

misschien een rare vraag maar waarom post je dit ik zou me kapot schamen maar goed ieder z'n ding.
en had je het echt niet gezien?????????

Terug
Naar boven