MuscleMeat

Wat me gisteravond gebeurde in amsterdam

+1

scarjo_popcorn.gif

ik zeg ban:banme:

hahaah wat een sukkel

:roflol: De Tandjes..

Smeriggggggg

zie hem daar staan met zijn verlepte kop, konijntje op de schoot, en verzonnen coïtusverhalen met mannen en oma's :roflol: heerlijk figuurtje ben je priest.

Brotip: dit account laten voor wat het is, want je gaat je eigen nog eens pijn doen.

wtrf alsof je dat niet merkt :S

goed topic!
gaat over poepstampen!
skinnie wil moaaaaaarrrrr!

Was het deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

was dus gisteravond naar amsterdam geweest.

dus ja langs de h**ren lopen gewoon ff te kijken maar ik was al vast besloten om is een keer binnen te gaan, had nog nooit een h**r gedoet zo achter de raam.
...

Al is de leugen nog zo snel, je internet verleden achterhaalt het wel.

[Link niet meer beschikbaar]
:scratch::zweet:

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

was het deze?

htpoiler][/quote]
wtf!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
serieus dat mensen nog bewijs meteriaal moeten zoeken... is toch een bs verhaal joh!
Buiten dat zoiets post je toch echt niet op een forum....

309mz5f.jpg
zie em staan"wat mij gebeurdeee""lol

Laatst bewerkt:
Als reltopic draait het goed, wel een beetje jammer dat Lil Priest de aandachtsh**r moet spelen.

Eigenlijk zegt ie dat hij nog nooit een h**r achter het raam heeft gedoet, dat betekent niet dat hij nog nooit een h**r heeft gedoet?:P Je hebt immers ook h**ren die aan huis komen en h**ren die niet achter een raam staan natuurlijk:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6666777

Al is de leugen nog zo snel, je internet verleden achterhaalt het wel.

[Link niet meer beschikbaar]

wtf je lul bloedde omdat je m in een k*t dauwde? Gast ben je nog maagd ofzo? Tenzij dat wijf zo droog was, maar dan moet het bijna verkachting zijn geweest..

he gadver deze wereld is echt koud soms.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven