MuscleMeat

wat moet ik doen

Tribel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
95kg
Mensen ik heb een vraagje,

Ik ben nu maand intensief bezig met trainen en ik doe ik split programma,maar ik blijf een beetje hangen met gewichten en ik heb gevoel dat ik niet echt meer groei lijk wel of me lichaam op een doodpunt zit..
Ken iemand mij uitleggen wat dat is en hoe ik daar over heen kan komen

Ik denk dat je meer moet eten.

paar weken of minder herhalingen en meer gewicht, of juist minder gewicht en meer herhalingen

Meer eten, reprange veranderen, oefeningen veranderen.... er zijn veel dingen die je kan doen. Post anders je schema eens hier zodat we er naar kunnen kijken.

Je bent net begonnen gun je zelf meer tijd, je zou ook een paar maanden een full body kunnen pakken altijd goed voor beginners.
Kijk niet alleen naar de gewichten maar zorg dat je workout intensief is.
Verdiep je in je voeding dan komt de kracht vanzelf en train ook je benen als je dit nog niet doet.

om de 5 weken je schema veranderen. dat je niet bijkomt heeft mss te maken omdat je spieren gewoon geworden zijn aan de oefeningen en herhalingen.
als je je schema om de 5 weken verandert, dan kun je terug je spieren voldoende doen afzien en prikkelen.

Laatst bewerkt:
Wissel een massa schema af met een kracht schema.
Ga 6x3 doen of zo.
Maar als je net begint zou ik zowieso eerst een half jaartje FB/Starting Strenght schema volgen voordat ik splitschema zou doen.

En hoe vaak train je?
Wellicht doe je juist teveel en herstel je niet goed genoeg.

Je bent net begonnen gun je zelf meer tijd, je zou ook een paar maanden een full body kunnen pakken altijd goed voor beginners.
Kijk niet alleen naar de gewichten maar zorg dat je workout intensief is.
Verdiep je in je voeding dan komt de kracht vanzelf en train ook je benen als je dit nog niet doet.

+1000
wat verwacht je dan, dat je op een maand intensief trainen wedstrijdklaar bent?
gewoon blijven knallen, goed eten en rusten en VEEL GEDULD!

gew varieren in schema en oefeningen, ik zat bijvoorbeeld 2 maand vast op hetzelfde gewicht bij tricep rope pushdown, telkens als ik eentje hoger wou lukte het niet; en na 2 maanden andere oefeningen probeerde ik nog is en voila ;)

om de 5 weken je schema veranderen. dat je niet bijkomt heeft mss te maken omdat je spieren gewoon geworden zijn aan de oefeningen en herhalingen.
als je je schema om de 5 weken verandert, dan kun je terug je spieren voldoende doen afzien en prikkelen.

Hij traint net een maand dus daar ligt het nog niet aan.

OT: Geduld hebben, je bent ook pas een maand bezig.
Verder moet je je spieren rust geven, dus niet 2x achterelkaar dezelfde spiergroep trainen, geen drugs of alcohol, op tijd naar bed en eten als een beest. En mocht dit de aankomende 2 jaar geen resultaat boeken dan maar aan de AAS :D

Hij traint net een maand dus daar ligt het nog niet aan.

OT: Geduld hebben, je bent ook pas een maand bezig.
Verder moet je je spieren rust geven, dus niet 2x achterelkaar dezelfde spiergroep trainen, geen drugs of alcohol, op tijd naar bed en eten als een beest. En mocht dit de aankomende 2 jaar geen resultaat boeken dan maar aan de AAS :D

aha sorry, had het blijkbaar niet goed gelezen.
ik dacht dat hij al langer bezig was met trainen en nu een maand een ander schema had en anders trainde dan er voor.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn schema is dag 1 borst en schouders
2 rug en triceps
3 biceps en buik
4 biceps,benen maar benen doe ik ook sinds kort eigenlijk.
Hmm nog meer eten daar zit wel wat in,maar ja door me werk ken ik niet hele maaltijden nemen zeg maar.
s 'ochtens eet ik een bak brinta en een banaan 2 uur later een bak met kwark en donkerbruin brood met kipfile

en in de middag eet ik 4 donkerbruin brood met pindakaas en paarderookvlees en kwark

en in de avond gewoon wat de pot schaft voornamelijk is het spaghetti of rijst of vis en na het trainen de rest stand van het eten met een eiwit shake.. is het miss te weinig wat ik eet..als men tips heeft hoor ik het graag :)

Doe gewoon een paar kg bij elke oefening, moet makkelijk haalbaar zijn.
Als het je niet lukt gewoon minder herhalingen.

Misschien is op kracht trainen ook een optie.
Keihard knallen met 5X5 ofz.

Maar je traint ook pas een maandje:p
Als je na 3 maanden nog op hetzelfde gewicht zit, doe je wel iets fout.
Hoeft nu nog niet het geval te zijn tho.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Mijn schema is dag 1 borst en schouders
2 rug en triceps
3 biceps en buik
4 biceps,benen maar benen doe ik ook sinds kort eigenlijk.
Hmm nog meer eten daar zit wel wat in,maar ja door me werk ken ik niet hele maaltijden nemen zeg maar.
s 'ochtens eet ik een bak brinta en een banaan 2 uur later een bak met kwark en donkerbruin brood met kipfile

en in de middag eet ik 4 donkerbruin brood met pindakaas en paarderookvlees en kwark

en in de avond gewoon wat de pot schaft voornamelijk is het spaghetti of rijst of vis en na het trainen de rest stand van het eten met een eiwit shake.. is het miss te weinig wat ik eet..als men tips heeft hoor ik het graag :)

Veel meer vreten vriend:D
Probeer elke 2 uur iets binnen te krijgen.
Ook al is het maar een halve shake of een halve banaan of een boterham.
Kan je later uitbreiden na elke 2 uur een maaltijd.

jep, vreten is de key.. in bijna alle gevallen, en al helemaal in dit geval!! ga de voedingsstickies lezen!

Meer en dieper squatten

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mensen ik ben weer terug,heb bijna 1,5 maand in het buitenland gezeten voor me werk dus ik heb niet veel kunnen trainen..maar dank jullie wel allemaal voor de tips vanaf maandag ga ik weer vol aan de bak met eten en trainen en natuurlijk veel rust :P

jooooo,

je bent een maand bezig?
geduld man, je komt vanzelf hoger.

ohja, je doet 2x biceps en 1 x buik.
die zou ik persoonlijk omwisselen naar 1x biceps en 2x buik.

maar dat moet je zelf maar uitzoeken wat je lekker vind.

mzzl

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven