XXL Nutrition

wat moet ik etten om veel spiermassa te krijgen

Je home made kwark, dan word je echt een
analfabetisch
beest!!

gewoon anabolen weet je, je bent oud genoeg

en iedereen vergeet dat het meskien wel door een ziekte komt omdat ie zo weinig weegt ;)

laat je niet gek maken maat, ga gewoon rustig door met trainen maar ga er ook goed bij eten
volg de adviezen die je hier krijgt en begin eerst eens met iig:

brinta/havermout met melk
6 boterhammen op een dag met kaas/kipfilet
banaan en appel (of ander fruit)
ongezouten pinda's
rijst/pasta (zoveel mogelijk)
bij al dit eten melk drinken

2 shakes op een dag
(1 na t trainen)
500 gr magere kwark voor t slapen

dit is voor jou al waarschijnlijk erg veel maar doe gewoon je best, eet zoveel als je kunt! uiteindelijk kan je steeds meer eten, meer dan ik heb genoemd..

voor specifieke hoeveelheden topics afstruinen maar als je je hier ana houdt, weet ik 100 procent zekr dat je in een jaar meer dan 10 kilo aankomt

succes!

Damn kerel, zijn zo veel anorexia patienten hier.
1j BB en 54kg bij 175cm, heb je toch iets verkeerd gedaan.
Nu niet zeggen dat je al 10kilo gewonnen hebt in dat jaar.
Ga gewoon es op 3500kcal per dag zitten (schone voeding) Brood, rijst, pasta, kip, vlees, vis, kwark, melk, eieren, havermout, whey, bananen, pindakaas, kaas en een mass gainer erbij...

Volledig mee eens.. na enkele maanden 5/7 trainen en shakes nemen + eten als een paard kwam ik al snel kilo's bij.. kan moeilijk geloven dat je na een jaar trainen maar 54kg weegt..

OMG! 54 kilo :eek: en 26 jaar?Dat kan niet gezond zijn man!Ben zelf ook 26 en weeg nu 80 kilo..maar van mij mag er nog wel wat bij..

ik was ook rond 50 kilo in maart vorig jaar...langleve eigenonderneming en veel koffie ( nu weeg ik wat meer;))

man o man 54 kilos , eten is het allerbelangrijkste voor jou , minimaal 6 keer per dag koolhydraten vetten en eiwitten

ik was ook rond 50 kilo in maart vorig jaar...langleve eigenonderneming en veel koffie ( nu weeg ik wat meer;))

Ik ken het..heb jarenlang ook ong. 65 kilo gewogen..ik zit nu op 82, in de race naar minimaal de 85.

Maar idd gewoon goed en veel eten kerel. Werkt voor mij laatste tijd erg goed, ben in een paar maanden 6 kilo aangekomen. :D

Maja misschien gaat het bij de ene makkelijker als bij de ander.

ik weeg sinds mijn 16e al 65 en NOG STEETS(ben nou 18)
ik heb wel veel meer massa gekregen
maar ik weeg nog steets even veel?
ik kom gewoon nooit aan

ik weeg sinds mijn 16e al 65 en NOG STEETS(ben nou 18)
ik heb wel veel meer massa gekregen
maar ik weeg nog steets even veel?
ik kom gewoon nooit aan

Mss meer koolhydrate eten, zit vooral in pasta's in combinatie met weight gainers.. zo heb ik het gedaan en ben in totaal al 13kg bijgekomen..

over 10 jaar, = anabolen ok!

Drag mijn jonge, wat kraam je allemaal voor bullshit uit man

Als ik jouw was zou ik letterlijk alles opvreten wat ik tegen kom totdat er een gezond gewicht op de weegschaal verschijnt.

ben je een roker/feester?

Terug
Naar boven