XXL Nutrition

Wat moet ik gebruiken?

eras90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
57kg
Wil graag een paar kilo afvallen..
Heb nu een aantal keer iomax gebruikt en dit werkt voor mij heel goed
degene waar ik het van kocht verkoopt het niet meer dus kan iemand mij helpen wat ik het beste kan gebruiken? (of waar ik dit nog kan krijgen?)

ik hoop het niet als je stats kloppen?

• Topic Starter Topic Starter
Wil heel graag nog 2 a 3 cm kwijt bij mn heup/bil.. :)

Dit kan niet goed zijn, met 57 kg ben jij al graatmager

hahahaha afvallen met 57 kilo :haha: zeg dan meteen ik ben opzoek naar iomax als partydrug wie kan dit voor mij regellen xD koop je een zakje speed ofzo

ik word niet echt hyper van iomax hoor of weet ik veel.. wil gewoon 2/3 kilo eraf
maar iedereen gaat zo doen?:( zouden jullie moeten begrijpen toch denk ik dat je zelf tevreden wil zijn over hoe je eruit ziet, wat de rest van de wereld er ook over denkt?

oh nee oke ik dacht hij wil feesten haha :P
maar sorry hier kan ik je niet mee helpen maar als je 2/3 kilo wil afvallen zou ik dat gewoon zonder iomax doen maarja moet je zelf weten he.

En waarom kan dat niet gewoon via voeding en trainen?

57kg bij jouw lengte lijkt me al ondergewicht, maar misschien dat er nog ergens wat vet zit op onhandige plaatsen. Er zijn echter gezondere manieren om daar vanaf te raken.

Voeding kan niet op verbeterd worden.. Daarnaast is sporten helaas geen optie doordat mijn gewrichten dat niet trekken.. :( Allerlei onderzoeken naar reuma etc hebben tot niks geleid helaas..
Hoeft niet perse iomax te zijn hoor, iets anders waarvan jullie denken wat kan helpen?:)
Dexaprine misschien?

Laatst bewerkt:
tis een vrouwjte trouwens hea .. al die reacties hier hah

Dan nog als de stats kloppen. Mijn vriendin is 1.71 en weegt 64kilo en zit super strak in haar lichaam vraag me af hoe 1.80 met 57 er uitziet.

Maar afvallen? stop met eten

kzou niet vermageren moest ik van u zijn gewoon verstrakken 6keer op ne dag schone voeding en goede training en je kan alles bereiken

mannekes, laat iedereen toch gewoon zijn hoe ze willen zijn.

kzou niet naar producten grijpen, ga gewoon wa cardio doen
er zijn genoeg mogelijkheden voor iedereen.;)

vb: spinning, zwemmen, lopen, roeien, fietsen,....

Free, er staat toch dat ze niet kan sporten.

Dan geloof ik best dat je met weinig spiermassa, toch nog vettig kan zijn bij zo'n gewicht.
Is wat krachttraining ook geen optie? Kan je verbranding best eeen boost geven, geeft je lichaam wat meer vorm en sterkere spieren en pezen kunnen je gewrichten ontlasten.

dan heeft zij wel héél erg weinig spiermassa.. jeetje, en dan geld uitgeven aan dexaprine of andere onzin supplementen.

bericht voor topicstarter: alle supplementen zijn onzin.. eiwit supplementen (B&F is het goedkoopst en goed genoeg, beter is niet nodig) zijn de enige supplementen die geld waard zijn. de rest heb je niet nodig omdat ze niks uitvoeren dan een kleine energy stoot, die je ook krijgt als je gaat eten.

Aquarobics of zwemmen kun je gewoon doen hoor. Wordt vaak voor geschreven aan mensen die reuma hebben, alleen even een zwembad zoeken met de juiste temperatuur zwemwater. Soms wordt baby zwemmen gedeeld met ouderen zwemmen (is inderdaad saai) je moet er wat voor overhebben.

Thanks in ieder geval voor de tips
Hoe kan ik mijn vetpercentage ongeveer berekenen zonder zo'n tangetje?

Laatst bewerkt:
Thanks in ieder geval voor de tips
Hoe kan ik mijn vetpercentage ongeveer berekenen zonder zo'n tangetje?

Je hebt er sites voor, maar echt betrouwbaar is de uitslag niet. Een tangetje is niet duur trouwens, en is iets meer betrouwbaar.

Whut, met deze stats afvallen? Op basis van deze gegevens zou ik alleen meer gaan sporten en vooral wat krachtsport toevoegen zodat je lijnen mooier doorkomen.

Voeding kan niet op verbeterd worden.. Daarnaast is sporten helaas geen optie doordat mijn gewrichten dat niet trekken.. :( Allerlei onderzoeken naar reuma etc hebben tot niks geleid helaas..
Hoeft niet perse iomax te zijn hoor, iets anders waarvan jullie denken wat kan helpen?:)
Dexaprine misschien?

plaats eens wat je eet op een dag?

En voor vet verbranden lijkt me onzin dat je niks kunt doen, als je kunt fietsen/lopen, kun je ook wat doen om af te vallen

no offense hoor.

Terug
Naar boven