XXL Nutrition

Wat moet ik gebruiken?

Vind dat echt een walgelijke uitspraak.
Je zal een vriendje hebben die in dat soort bewoordingen over je praat 'lekker wat om vast te pakken' :D

Gelukkig draait t niet om wat mannen van je lichaam vinden, je moet er zelf tevreden mee zijn.

wij 'mannen' praten altijd zo over jullie 'vrouwen'.
haha leuk topic :p

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:05 ----------

vrouwen met armspieren, grote schouders en een sixpack zijn vér van sexy. Liever slank met mooie curves en ietwat bredere bovenbenen :o
+1

Abbo op deze hilarische discussie :D

shake that ass

Abfab. Heeft gelijk inderdaad, ik hoef ook niet zo'n superdude lichaam omdat meiden dat mooi vinden. Domme wijven die dan gaan zeggen dat je te gespierd bent, dit is gewoon precies hetzelfde.

Hallo volgens mij haken we van het thema af. Als je zo dun bent en je wilt verder afvallen. Dan moet er wat aan het zelfbeelde gedaan worden. Het heeft niks te maken met wat mannen willen zien.
Het gaat over een gezond lichaam om er oud mee te kunnen worden. Ondergewicht is niet gezond. En als er dan nog drie kilo eraf zou moeten. Dan wordt het gevaarlijk. Bijv. hartkloppingen, duizeligheid, zweten, etc.

Als je later spiertjes hebt snap je het wel jochie.:)

:haha:
Hallo volgens mij haken we van het thema af. Als je zo dun bent en je wilt verder afvallen. Dan moet er wat aan het zelfbeelde gedaan worden. Het heeft niks te maken met wat mannen willen zien.
Het gaat over een gezond lichaam om er oud mee te kunnen worden. Ondergewicht is niet gezond. En als er dan nog drie kilo eraf zou moeten. Dan wordt het gevaarlijk. Bijv. hartkloppingen, duizeligheid, zweten, etc.

dit is ook zeer zeker waar :yes:

BMI zegt echt niets.
64kg met een vetpercentage van 15% is natuulijk veel strakker dan 54 kg (BMI = 18.5) met een vetpercentage van 25%.
En zelfs als het vetpercentage wel bekend is, kan het er nog verschillend uitzien bij verschillende personen.

Wat een onzin, we hebben het hier over vrouwen. En een bmi van 22 met een vp15% is helemaal knetter lelijk bij een vrouw.

er was eens een meisje waar heel veel jongens tegen zeiden dat ze dik was terwijl ze slank was! Dit heb ik tegen haar gezegd en toen

+1 hiervoor:

Ook de reden dat er weinig mis is met onderstaande opmerking:

...
moet wel lekker wat hebben om vast te pakken :D

en de deze post ietwat pathetisch:
Vind dat echt een walgelijke uitspraak.
Je zal een vriendje hebben die in dat soort bewoordingen over je praat 'lekker wat om vast te pakken' :D

Gelukkig draait t niet om wat mannen van je lichaam vinden, je moet er zelf tevreden mee zijn.

Natuurlijk moet je in de eerste plaats tevreden zijn met jezelf, maar wat als dat iemand dat ten onrechte niet is? Veel vrouwen met een prima figuur hebben tegenwoordig zo'n verknipt zelfbeeld dat ze ontevreden zijn met zichzelf, of vermageren dusdanig dat ze ongezond worden en er helmaal niet meer uit zijn. Dan mag je best naar naar de mening van anderen, man of vrouw, luisteren als deze meningen wel positief zien. Ten behoeve van wat perspectief. De opmerking van FrankSnip was misschien niet subtiel, maar wel positief in relatie tot het thema ondergewicht.

Wie bepaalt dan wat ten onrechte is?
De gemiddelde nederlander zal ook zeggen dat het ten onrechte is dat veel volk op DBB nog gespierder wil worden.

Misschien dat deze dame inderdaad ongezond ondergewicht heeft en ze niet verder zou moeten afvallen, maar dat heeft niets te maken met allerlei adviezen over wat sexy is, van diverse mannen op dit forum.
Briekie snapt inderdaad wel wat ik bedoel, top!

Wat een onzin, we hebben het hier over vrouwen. En een bmi van 22 met een vp15% is helemaal knetter lelijk bij een vrouw.
Waarom is het BMI bij vrouwen opeens wel een zinnige maatstaf?

BMI van 22 en 15% vet lijkt me anders een mooi streven, ik ga ervoor. Jammer dat dat zelfs op een bodybuilding forum al niet meer gewaardeerd wordt.

Wie bepaalt dan wat ten onrechte is?
De gemiddelde nederlander zal ook zeggen dat het ten onrechte is dat veel volk op DBB nog gespierder wil worden.

Misschien dat deze dame inderdaad ongezond ondergewicht heeft en ze niet verder zou moeten afvallen, maar dat heeft niets te maken met allerlei adviezen over wat sexy is, van diverse mannen op dit forum.
Briekie snapt inderdaad wel wat ik bedoel, top!

Waarom is het BMI bij vrouwen opeens wel een zinnige maatstaf?

BMI van 22 en 15% vet lijkt me anders een mooi streven, ik ga ervoor. Jammer dat dat zelfs op een bodybuilding forum al niet meer gewaardeerd wordt.

Omdat in een niet trainende populatie BMI wél een goede graadmeter is. Zeker bij niet zwaar trainende vrouwen kun je aan de hand van een BMI prima een figuurtje schatten. Als ik kijk naar m'n laatste ex, die was 58~60 bij 1m78, wat mij betreft een perfect figuur, als ik dat naast het BMI leg rijmt dat dan ook prima. Pleur je er 10 kilo bij is het zeker minder strak allemaal.

Terug
Naar boven