Fitness Seller

Wat moet ik gebruiken?

Dan nog als de stats kloppen. Mijn vriendin is 1.71 en weegt 64kilo en zit super strak in haar lichaam vraag me af hoe 1.80 met 57 er uitziet.

Zoiets misschien? Het is wel een man...

:D

Maar... verkijk je er niet op. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat haar doet het em...

Dan nog als de stats kloppen. Mijn vriendin is 1.71 en weegt 64kilo en zit super strak in haar lichaam vraag me af hoe 1.80 met 57 er uitziet.

Maar afvallen? stop met eten

Je weet dat 1 kg vet een grotere omvang heeft dan 1 kg spier.
vet is lichter dan spier.

Maar afvallen? stop met eten

1m71 en 64 kilo superstrak ???. Da's een BMI van 22, niet echt strak dus.

BMI zegt echt niets.
64kg met een vetpercentage van 15% is natuulijk veel strakker dan 54 kg (BMI = 18.5) met een vetpercentage van 25%.
En zelfs als het vetpercentage wel bekend is, kan het er nog verschillend uitzien bij verschillende personen.

maar een beetje vet bij heup/bil is toch sexy? :)

Free, er staat toch dat ze niet kan sporten.

Dan geloof ik best dat je met weinig spiermassa, toch nog vettig kan zijn bij zo'n gewicht.
Is wat krachttraining ook geen optie? Kan je verbranding best eeen boost geven, geeft je lichaam wat meer vorm en sterkere spieren en pezen kunnen je gewrichten ontlasten.
tis niet om dat ge zwakke geweichten hebt da ge niet kunt spinnen, fieten en of hometrainer, airwalk, zwemmen, wandelen he, dit is niet belastent en voor de rest wat bw oefeningen dit is ook niet zo overbelastent toch.

Ik ben 1.85 en 70 kilo, ik kom niet verder dan maat 36,38. ehhhuuhhh 1.80 en 57 kilo is niet gezond.

Zelfbeeld. Dat moet je even aanpakken.

Vind dat echt een walgelijke uitspraak.
Je zal een vriendje hebben die in dat soort bewoordingen over je praat 'lekker wat om vast te pakken' :D

Gelukkig draait t niet om wat mannen van je lichaam vinden, je moet er zelf tevreden mee zijn.

Zoals Stuiterbal aangeeft lijkt me dat dit idd voornamelijk met zelfbeeld te maken heeft.
Iedereen is zoals hij/zij is, simpel. Als iemand je niet accepteerd om je eruit ziet dan zegt dat meer over de persoon die je accepteerd als over jou.

Iedereen is zoals ie is? Waar zijn we dan nog mee bezig op dit forum?

Waarom zou TS niet naar haar beeld van perfectie mogen streven? Ik hoop alleen dat ze een gezonde en duurzame manier kiest om het te bereiken.

accepteerT

Voeding kan niet op verbeterd worden.. Daarnaast is sporten helaas geen optie doordat mijn gewrichten dat niet trekken.. :( Allerlei onderzoeken naar reuma etc hebben tot niks geleid helaas..
Hoeft niet perse iomax te zijn hoor, iets anders waarvan jullie denken wat kan helpen?:)
Dexaprine misschien?

geranamine

ga een avondje stappen neem een pilletje ben je zo 2 a 3 kg kwijt in 1 avond

veders ja stackers 2 met ephedrine en bcaa's dat zijn hulpmiddelen, voeding schema en training moeten je basis zijn.

trouwens die stackers met eph kan je ook wel aardig op partyen is nog net geen speed :D

probeer is glucosamine werkt wel maar vanaf 2 a 3 maand ongeveer
(bij sommige werkt het goed en bij anderen niet)

Je zal een vriendje hebben die in dat soort bewoordingen over je praat 'lekker wat om vast te pakken' :D

Gelukkig draait t niet om wat mannen van je lichaam vinden, je moet er zelf tevreden mee zijn
.

alle vrouwen die willen afvallen of wat dan ook willen doen aan hun lichaam nemen ergens dit wel mee wat mannen van hun lichaam vinden zoals mannen dat ook vinden wat vrouwen van hun vinden.

ieder in zijn eigen mate

Gelukkig draait t niet om wat mannen van je lichaam vinden, je moet er zelf tevreden mee zijn.

Jij bent zeker vrijgezel?:o

Waarom dat?

Nee

Denk dat vrouwen vooral voor zichzelf trainen. Meeste mannen vinden een wat zachter lichaam toch mooier.

Net zoals vrouwen over het algemeen afknappen op dikke aders, terwijl je dat zelf misschien wel een mooi streven vindt.

Snap dus niet dat er in vrouwen topics steeds gemeld moet worden dat wat vetter mooier is of wat je als man sexyer vindt.

Tot zover mijn irritaties ;)

Waarom dat?

Nee

Denk dat vrouwen vooral voor zichzelf trainen. Meeste mannen vinden een wat zachter lichaam toch mooier.

Net zoals vrouwen over het algemeen afknappen op dikke aders, terwijl je dat zelf misschien wel een mooi streven vindt.

Snap dus niet dat er in vrouwen topics steeds gemeld moet worden dat wat vetter mooier is of wat je als man sexyer vindt.

Tot zover mijn irritaties ;)

ja ik vind mager wel mooi maar mag wel wa been en bilspieren hebben
de armen en schouders dat zie ik dan liever mager ipv te gespiert.

Terug
Naar boven