trees01
Novice
- Waardering
- 0
beste mensen ... ik ben bijna 18 en ik weeg 59 kilo ik eet egt super veel ik neem 2 keer per dag shake's en eet 6 keer per dag . ik train al een jaar en 2 maand maar ik wil eens een pillen kuur nemen . maar weet niet goed welke ik moet nemen ik hoopte dat jullie me iets konden aanraden ...
er zijn mensen in de fitnes die zeggen dat ik best ilegale kan nemen maar er zijn er ook die zeggen plantaardige ..
maar ik wil chemische kuurpillen .! welke kan ik het best nemen voor men eerste keer
men leraar heeft het ook gedaan die is er nu 24 ... hij deed het ook op zen 18 de maar de zijn kwamen van hongarije dacht ik... hij wil me wel helpen bij een schema te maken voor hoeveel ik moet nemen per dag enz dus dat is al goed
!... ik steek niet graag een spuit in men zitvlak
daarmee
alvast bedankt !...
grtz me
er zijn mensen in de fitnes die zeggen dat ik best ilegale kan nemen maar er zijn er ook die zeggen plantaardige ..
maar ik wil chemische kuurpillen .! welke kan ik het best nemen voor men eerste keer
men leraar heeft het ook gedaan die is er nu 24 ... hij deed het ook op zen 18 de maar de zijn kwamen van hongarije dacht ik... hij wil me wel helpen bij een schema te maken voor hoeveel ik moet nemen per dag enz dus dat is al goed
!... ik steek niet graag een spuit in men zitvlak
daarmee
alvast bedankt !...
grtz me

...