Fitness Seller

wat moet ik nemen van pillenkuur ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trees01

Novice
Waardering
0
beste mensen ... ik ben bijna 18 en ik weeg 59 kilo ik eet egt super veel ik neem 2 keer per dag shake's en eet 6 keer per dag . ik train al een jaar en 2 maand maar ik wil eens een pillen kuur nemen . maar weet niet goed welke ik moet nemen ik hoopte dat jullie me iets konden aanraden ... :rolleyes:
er zijn mensen in de fitnes die zeggen dat ik best ilegale kan nemen maar er zijn er ook die zeggen plantaardige .. ??? maar ik wil chemische kuurpillen .! welke kan ik het best nemen voor men eerste keer ??? men leraar heeft het ook gedaan die is er nu 24 ... hij deed het ook op zen 18 de maar de zijn kwamen van hongarije dacht ik... hij wil me wel helpen bij een schema te maken voor hoeveel ik moet nemen per dag enz dus dat is al goed :rolleyes: :D !... ik steek niet graag een spuit in men zitvlak :p daarmee ;)

alvast bedankt !...
grtz me :D

Begin eerst eens met je voeding te bekijken jongen. Als je 6 keer per dag 3 kruimels eet kom je inderdaad geen zak aan.

Zet die 'pillenkuur' de komende vijf jaar eerst uit je hoofd. Laat die leraar van je je helpen met het opstellen van een goed voedingsschema, en ga lekker bulken totdat je een kilo of 90 weegt.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet smorgens havermout en banaan ... en ik eet veel groente en veel banaan enz . en ik eet ook boterhammen met ontvette hesp en met honing en met kippenwit en voor ik ga slapen eet ik ook nog havermout + ik ga altijd vroeg slapen zodat men spieren kunnen rusten ... en ik eet ook veel kip en kalkoen en rijst en spagettie . dus ik blijf zo eten ! :D maar wil ook aan een kuur beginnen

Haha ach hij vraagt het nog, er zijn er zat die het gewoon doen.

trees01 zei: