Fitness Seller

wat moet ik nemen van pillenkuur ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trees01

Novice
Waardering
0
beste mensen ... ik ben bijna 18 en ik weeg 59 kilo ik eet egt super veel ik neem 2 keer per dag shake's en eet 6 keer per dag . ik train al een jaar en 2 maand maar ik wil eens een pillen kuur nemen . maar weet niet goed welke ik moet nemen ik hoopte dat jullie me iets konden aanraden ... :rolleyes:
er zijn mensen in de fitnes die zeggen dat ik best ilegale kan nemen maar er zijn er ook die zeggen plantaardige .. ??? maar ik wil chemische kuurpillen .! welke kan ik het best nemen voor men eerste keer ??? men leraar heeft het ook gedaan die is er nu 24 ... hij deed het ook op zen 18 de maar de zijn kwamen van hongarije dacht ik... hij wil me wel helpen bij een schema te maken voor hoeveel ik moet nemen per dag enz dus dat is al goed :rolleyes: :D !... ik steek niet graag een spuit in men zitvlak :p daarmee ;)

alvast bedankt !...
grtz me :D

Begin eerst eens met je voeding te bekijken jongen. Als je 6 keer per dag 3 kruimels eet kom je inderdaad geen zak aan.

Zet die 'pillenkuur' de komende vijf jaar eerst uit je hoofd. Laat die leraar van je je helpen met het opstellen van een goed voedingsschema, en ga lekker bulken totdat je een kilo of 90 weegt.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet smorgens havermout en banaan ... en ik eet veel groente en veel banaan enz . en ik eet ook boterhammen met ontvette hesp en met honing en met kippenwit en voor ik ga slapen eet ik ook nog havermout + ik ga altijd vroeg slapen zodat men spieren kunnen rusten ... en ik eet ook veel kip en kalkoen en rijst en spagettie . dus ik blijf zo eten ! :D maar wil ook aan een kuur beginnen

Haha ach hij vraagt het nog, er zijn er zat die het gewoon doen.

trees01 zei:
ik eet smorgens havermout en banaan ... en ik eet veel groente en veel banaan enz . en ik eet ook boterhammen met ontvette hesp en met honing en met kippenwit en voor ik ga slapen eet ik ook nog havermout + ik ga altijd vroeg slapen zodat men spieren kunnen rusten ... en ik eet ook veel kip en kalkoen en rijst en spagettie . dus ik blijf zo eten ! :D maar wil ook aan een kuur beginnen

Aangezien je na ruim een jaar trainen nog steeds 59 kilo weegt (ik neem aan dat je niet van de 35 kg komt) zou ik dus NIET zo blijven eten. Je geeft zelf aan dat het groeien niet snel genoeg gaat, dus zul je eerst eens moeten gaan kijken naar je voeding/training/rust. Dat laatste zit wel goed zeg je zelf, aan je voedingsschema te zien vreet je veel te weinig en veel te eentonig. Ga eens goed rondlezen hier op het board, met de juiste voeding kun je echt heel ver komen, dude.

Succes!

Als je kleiner bent dan 1.65, dan zou 59 kilo een mooi gewicht zijn, tot die tijd: VRETEN.

ok thx ik zal eens rondneuzen bij de voeding hier :) ...
ik ben 1.72 maar ik kom niet gemakkelijk bij dus ... :s dat is wel een groot nadeel vindt ik maarjah ... zal wel komen zeker ! :)
ik had vorig jaar onder de 4 % vet in men lichaam = dus veeeeels te weinig ik zit nu aan de 8 % dus :) maar dankje ik zal eens kijken bij de voeding maar aan een kuur begin ik toch . :D

trees01 zei:
ik ben 1.72 maar ik kom niet gemakkelijk bij dus ... :s dat is wel een groot nadeel vindt ik maarjah ... zal wel komen zeker ! :)
ik had vorig jaar onder de 4 % vet in men lichaam = dus veeeeels te weinig ik zit nu aan de 8 % dus :) maar dankje ik zal eens kijken bij de voeding maar aan een kuur begin ik toch . :D

Hou eens op met dat eigenwijze gedoe. We voorzien je van goed bedoeld advies en om dat in de wind te slaan snij je alleen jezelf mee in je vingers. Basis is gewoon een goede voeding, als je merkt dat je niet voldoende winst haalt moet je gewoon allereerst nog veel meer gaan eten.

trees01 zei:

nee man doen
ik meen het je word echt fuking huge
ik zweeeeeeeeeeer
me homie deed dat ook en hij werd kaput groot echt allemaal van die bobbels
iedereen heeft nu respect voor hem en shit
dus gewoon lekker doen
tip: altijd 750 gram testo nemen in je kuur:D dan komt alles goed beloofd

spiertje16 zei:
nee man doen
ik zweeeeeeeeeeer
dus gewoon lekker doen

Spieremans, wat zei ik nou net? :D

Zolang jij niet serieus leert te eten zal je nix hebben aan geen enkele kuur!

spiertje16 zei:
nee man doen
ik zweeeeeeeeeeer
dus gewoon lekker doen

haha ook de grappigste thuis zeker :p ... precies of ik zal eens naar u luistere ... ik heb al meer van die opmerkinge van u gezien op andere topics !... :D ;)

trees01 zei:
haha ook de grappigste thuis zeker :p ... precies of ik zal eens naar u luistere ... ik heb al meer van die opmerkinge van u gezien op andere topics !... :D ;)

oeeeh lekker beleefd
nee ik meen het gewoon een kuurtje erin stampen;)

kerel als je nog langer wilt worden dan 1.72 zou ik het niet doen op je 18e.

Goed eten, lekker doorgaan met trainen en je inlezen in de materie. Meer is er op dit moment niet te zeggen vrees ik :)

1) Je bent te jong om te kuren.

2) Je hebt geen basis om te kuren.

3) Zonder een goed voedingsschema en trainingsschema kom je er nog niet, ook met een 'pillenkuur'.

4) Je hebt totaal geen idee waar je mee bezig wilt gaan. Het gaan om medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken. Enige basiskennis is dan zeker wel aan te raden.

5) Deze quote is ongevolgelijk stupide en zal resulteren dat men je niet snel zal helpen aangezien je toch je eigen gangetje gaat.

trees01 zei:
maar aan een kuur begin ik toch . :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven