AndroidHealthClinic

wat na kuur ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdk

Cool Novice
Waardering
0
hey

ben nu reeds mijn vierde week gestart met mijn geplande kuur van acht weken seca sust (reeds vijf kg bij)

nu is mijn vraag of ik bij het nakuren verder suppl neem of even wacht ?
en wat ik best neem ?
want ik wil zo weinig mogelijk verliezen, wat normaal is

alvast merci

Jammer...jammer...jammer.

Dit soort vragen moet je VAN TEVOREN beantwoord hebben als je aan je kuur begint.

Blijkbaar nog niet veel geleerd sinds een van je vorige vragen. Zo te zien heb je je van de vorige antwoorden weining tot niets aangetrokken en je verwacht nu dat je hier antwoord krijgt? We zullen het zien.

• Topic Starter Topic Starter
maar met clomid en nolva ga ik zeker starten ongeveer drie weken na kuur..

en ik heb wel goed gelezen... ben vanaf ik op dit forum zat zwaar beginnen eten... en heb daarvoor ook nog kilos gewonnen...

het is gewoon kwa supl dat ik het nie goed weet...

crea, hmb, tribulus en zma of zo ?

Je bent geregistreerd op dit forum sinds 14 maart 2005, dus heb je al gauw twee weken veel gegeten en ben je toen aan de AAS gegaan?

Heb je [Link niet meer beschikbaar] eigenlijk wel gelezen?

tsjonge jonge ik hoop dat je verstandig bent jongen :eek:

Damn, als je nou goed wist wat je aan het doen was kon ik er nog wel een beetje begrip voor hebben. Maar zo maak je je lichaam kapot :scratch:

Als je net begint met goed eten en supplementen ga je al hard genoeg. 2/3KG in de eerste maanden hoeft geen uitzondering te zijn.

Rhinemann zei:
Dit soort vragen moet je VAN TEVOREN beantwoord hebben als je aan je kuur begint.

Extra supplementen zijn van ondergeschikt belang en alleen een 'extraatje'.
Het gaat om de clomid/nolvadex en/of HCG en blijkbaar heeft hij die al gepland.

Zelf heb ik avena sativa, ZMA en tribulus genomen als extra supps, gedurende 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
merci black knight

ik heb mij geinformeerd en zeker over nakuren maar gewoon niet over die supplenmenten....
zal de raad volgen van die vier weken na kuur.

tnx

tribulus zou kunnen om eigen test productie op te voeren

In de toekomst weten waaraan je begint voor je ergens mee begint kerel. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven