MuscleMeat

wat nu?!?

flobius

Cool Novice
Waardering
0
hoi allemaal,

Kheb een vraagje, gisteren is onze fitness "overvallen" geweest door zo'n +- 12 politie agenten met een doping bus en sport-artsen!! :eek: kom dat tegen he!! mijn vraag is, we hebben verplicht een urine test moeten afleggen in die doping-bus, welke straf staat erop wanneer ze "doping, anabolen" in je urine aantreffen? ze waren meer gewapend dan bij een verdome bankoverval van middelen, waar ze hun toch mee bezich houden he! dat ze ons "Amateuristische body builders" toch met rust laten he, het is toch een hobby zeker! :(

Groeten.

wat! :eek: mag dat zomaar? wat hebben zij er mee te maken of jij wat injecteert?!

wow, ik weet nie hoe de wetten in belgië zijn maar volgens mij mag de politie je niet zomaar verplichten om een dopingtest te ondergaan. Gruwelijk kerel, maar ik denk dat je wel problemen gaat krijgen, ze laten je natuurlijk niet voor niks pissen he.
Hoop voor je dat er niet een al te groot staartje aan dit verhaal vast zit, maar ben wel bang voor je. Probeer een wat te googlen, daar kun je vast wel een aantal online wetboeken vinden.

hmmm dat is vervelend maar je bent geen pro neem ik aan dus zoveel kan erniet gebeuren denk ik :)

Daar ben je mooi klaar mee. Potverdorie zomaar te training onderbroken. vor een vertraagde trein kan je inNederland geld terugkrijgen, ik zou het voor een vertraagde training ook zeker proberen.

Heb jij trouwens ooit gehoord dat een pro-sporter, die betrapt wordt op doping de bak in verdwijnt? Ik niet. Wordt hooguit geschorst. Het zal zo'n vaart niet lopen met die straffen denk ik zo maar.

waarschijnlijk was dat meer om bewijslast tegen de gym te vinden waar je traint kerel.

jij bent niet interessant voor dat soort gasten, komt goed ;)

Ik zou weigeren om zonder gerechtelijk bevel een urinetest te ondergaan. Zelfs dan zou ik het ze nog moeilijk maken....

Per ongeluk naast het potje zeiken om maar wat te noemen ;)

Maar verwacht er maar niet zoveel van.

Was het de vlaamse gemeenschap met hun "gele bussie" ?

IN nederland is gebruik niet strafbaar, handel wel.

Leviathan zei:
Per ongeluk naast het potje zeiken om maar wat te noemen ;)
Sorry meneer, ik kan nog niet zo goed mikken, de roids hebben me zicht aangetast en me handen trillen ervan.............

Splendid zei:
Daar ben je mooi klaar mee. Potverdorie zomaar te training onderbroken. vor een vertraagde trein kan je inNederland geld terugkrijgen, ik zou het voor een vertraagde training ook zeker proberen.

Heb jij trouwens ooit gehoord dat een pro-sporter, die betrapt wordt op doping de bak in verdwijnt? Ik niet. Wordt hooguit geschorst. Het zal zo'n vaart niet lopen met die straffen denk ik zo maar.

nee dat bedoel ik ook niet zou kunnen dat je geschorst wordt door je bond ofzo maar als amateur is handel verboden gebruik niet

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop het dat er niet veel van verder komt, om te weigeren die test te doen? ik denk dat er niet veel keus in zat hoor, want het was met bevel tegen iedereen dat daar trainde, stel je voor!! er moet iets loos zijn dat is niet normaal, binnen 4weken weten we de resultaten van de urine test, was me dat schrikken :( gans de fitness doorzocht enz... we zien wel he, zelfs alle auto's en sport tassen waren verplicht te laten doorzoeken :mad: anyway....

groeten.

Vage shit zeg, maar mag dat dan uberhaupt wel zonder gerechterlijk bevel? ???

Normaal gebeurt er niet veel, maar als ze wat vinden zullen ze je onder druk proberen te zetten zodat je verteld wie het je heeft verkocht (niet doen: zeg dat het van een of andere russische vent is die je per toeval ergens bla bla verzin maar wat). en voor de rest kunnen ze bij je thuis eens komen kijken als de testen positief zijn, mochten ze positief zijn en je hebt thuis niets liggen dan weet je niet hoe het in je lichaam is gekomen.
En je kan hier in belgië een geld boete krijgen tot 2500 euro hangt af van wat ze vinden bij je thuis.

Ik heb zoiets echt nog nooit gehoord en vind het een bizar verhaal.

Dat ze op zoek gaan na spullen omdat ze vermoeden hebben dat er gehandeld word ok..

maar op zoek na middelen in iemand lichaam is is echt heel gek.

Ja mensen het gebruik van as is helaas in Belgie een strafbaar feit, bij verdenking van gebruik mag de politie je in belgie zomaar van de straat plukken voor een test.

Er worden dan ook zo nu en dan wel invallen gedaan op wedstrijden in Belgie.
Maar je mag wel zoveel frietekes eten als ge wilt heheheheeh

Zijn er daarom geen belgische top-bodybuilders?[Afbeelding niet meer beschikbaar]

what! niemand zou mij storen tijdens mijn traininssessie.. zelfs niet de cops :P

wat denken ze wel niet

in welke zaal was dat dan wel?

Terug
Naar boven