MuscleMeat

wat te doen na cardio?

mashallah

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Ik zit momenteel in de cut(vet verbranden), in de avonduren doe ik krachttraining en na mijn krachttraining de cardiosessie.
tussen kt en cardio neem ik een whey shake met bcaa.
ongeveer 9 uur ben ik klaar.
wat kan ik dan het beste eten na de cardiosessie?

ik dacht zelf aan ongv om 10 uur,brood met tonijn en gelijk voor het slapen gaan bak kwark of bak kwark om 10uur en gelijk slapen en tonijn achterwegen laten.

en waneer moet ik peptopro innemen?

neem na je cardio een eiwit shake met wat dextrose (hoef niet tussen door)
pas je voeding schema zo aan dat je na je training een grote maaltijd kan eten met carbs en eiwitten zoals bijv. aardappelen met biefstuk. vlak voor het slapen neem je een caseïne shake.

Als je gaat cutten had ik brood en kwark achterwegen gelaten.
Brood?? elke bakker bakt zijn brood anders dus weet je niet wat de macro's zijn.
Kwark zitten co-enzymen in waardoor je een vettige huid kan krijgen en lactose wat suiker is.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, het is niet verstandig dextrose te nemen in de cut.

Na je training is je glycogeenspiegel leeg, dit houd in dat ook na je training je lichaam bij elke geringe inspanning het vet aan gaat spreken voor energie, simpel omdat er geen koolhydraten binnen komen.

Ga jij dextrose nemen, dat zijn de meest simpele koolhydraten, zo snel opgenomen zodat het onmogelijk allemaal direct voor energy gebruikt kan worden, dat betekend dus dat je glycogeenspiegel weer word aangevuld en je geen vet als energiebron meer aanspreekt.

Na je krachttraining gewoon een wheyshake op water nemen, even 10-15 minuten uitrusten, en dan aan de cardio. Na je cardio kan je eventueel iets van magere kwark of tonijn op water eten.

dus geen dextrose voor mij na cardio.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 13:13 ----------

waneer kan ik het beste peptopro nemen dan een uur na de cardio samen met tonijn of tussen de kt en cardio door.

kan je inp van tonijn in water ook tonijn in olie nemen???

Na je training is je glycogeenspiegel leeg??

lol good luck with that one

heeft het een toegevoegde waarde als je in de ochtend op lege maag groene thee drinkt inpv water

sojngejonge

Wie is die chick op je plaatje?

mn ex

neem na je cardio een eiwit shake met wat dextrose (hoef niet tussen door)
pas je voeding schema zo aan dat je na je training een grote maaltijd kan eten met carbs en eiwitten zoals bijv. aardappelen met biefstuk. vlak voor het slapen neem je een caseïne shake.

Als je gaat cutten had ik brood en kwark achterwegen gelaten.
Brood?? elke bakker bakt zijn brood anders dus weet je niet wat de macro's zijn.
Kwark zitten co-enzymen in waardoor je een vettige huid kan krijgen en lactose wat suiker is.

Brood en kwark kan heus wel in een cut als je niet naar een heel laag bf wilt cutten ???

Geen kwark tijdens cut? Oh dan maar minderen met mijn magere kwark.

Ot: Ik deel mij voedingsschema zo in, dat er genoeg tijd zit voor en na de training om te rusten/ en de afterburner effect zijn werk te laten doen. Daarna kan ik gewoon eten. Of ik doe het andersom, pas mijn trainingstijd aan op mijn eettijden.

ik eet nu half uur na mijn training tonijn en uur later bak kwark.
en ik hoef niet naar een heel laag bf.

Je eet geen koolhydraten na je training??

Gaat niet om heel laag in % te zitten maar zonder voeding is het 100% spierafbraak
dus carbs heb je ook wel nodig na je training

Zou de dextrose er zeker uitgooien
Je glycogeen wordt al voldoende aangevuld door de kh van je pwo meal

Ik zou de kwark pas vervangen als je vet % niet meer vermindert. Ofwel cardio iets verhogen. Of beiden hangt van je wensen en progressie af

Zou persoonlijk geen kh nemen na een avondtraining in de cut, maar enkel eiwitten en wat goede vetten. Zou kh mijden, omdat je juist wilt dat je verbrandingsproces zo lang mogelijk door gaat.

Zou persoonlijk geen kh nemen na een avondtraining in de cut, maar enkel eiwitten en wat goede vetten. Zou kh mijden, omdat je juist wilt dat je verbrandingsproces zo lang mogelijk door gaat.

Dit, waarom zou je nog carbs in de avond willen ???

Edit: ik laat vallen wil niet in een lange Discusie vallen

greetz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven