Fitness Seller

wat te doen tegen politiehonden (krakers) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koetje

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2005
Berichten
6.520
Waardering
1
[Link niet meer beschikbaar]


lees dit topic en krijg net als ik moordneigingen :shoot:
 
ik ben hondengeleider bij de klu en ze hebben een hele grote bek maar als ik mijn hond laat stellen kunnen ze met van alles komen maar daar geeft hij echt zwaar weinig om.
en als ik het zie gebeuren gaan er helemaal dooien vallen!!!!!!!!!!! ??? :mad: :yell: :shoot: :headbang: :evil2: :splat:
slelletje zielige #$%!*?
 
Nou vindt het wel meevallen, zitten een paar extremere bij maar verder zijn ze best vredelievend.

Dit kan trouwens wel een pijnlijk grapje zijn denk ik:

home made pepperspray

madam jeanettes (of andere sterke pepers) in de keukenmachine, sterke alcohol erbij (bij voorkeur industriele) afgesloten laten trekken, peperprut eruit halen met een zeefje.
in plantenspuit of parfum flesje stoppen.
goed je handjes wassen.

kan gebruikt worden om direct te spuiten in iemands smoel (maar dat mag niet, dus niet doen... foei!!!) maar leuker is het om te spuiten op een oppervlak, zeg de deurklink van het huis van je pandje's eigenaar. dan verdampt de alcohol heel snel en blijft de peper onzichtbaar achter. eigenaar komt thuis pakt deurklink vast, peper gaat over op hand, eigenaar wrijft eens in zijn ogen. auwiewauwieauw. niemand weet wie het heeft gedaan.....
 
Tja als je daar zit is het jij tegen de hond, ik zou me ook niet lek laten bijten door zo'n beest. Ben een dierenliefhebber, maar een hond die mij aanvalt krijgt een harde tik op de neus.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
EricR zei:
Tja als je daar zit is het jij tegen de hond, ik zou me ook niet lek laten bijten door zo'n beest. Ben een dierenliefhebber, maar een hond die mij aanvalt krijgt een harde tik op de neus.


ach ach koe traint diensthonden en ze bijten niet zomaar .
iemand die zijn hond stuurt wordt dadelijk ontslagen .

maar die trucjes werken helemaal niet ik spreek uit ervaringen .
wij trainen ook soms met traangas en dat heeft geen effect op een getrainde hond :evil2: zo een hond krijg je niet van je afgetrapt
 
waar train jij ze koetje :cool:
 
Dat zo'n forum uberhaubt bestaat.... ???
 
koetje zei:
ach ach koe traint diensthonden en ze bijten niet zomaar .
iemand die zijn hond stuurt wordt dadelijk ontslagen .

maar die trucjes werken helemaal niet ik spreek uit ervaringen .
wij trainen ook soms met traangas en dat heeft geen effect op een getrainde hond :evil2: zo een hond krijg je niet van je afgetrapt

Ik weet hoe hard een politiehond kan bijten, heb wel eens met een pak aan zo'n beestje gesteld. Maar als die hond out moet dan gaat die out. Het zijn geen superman honden.

Politie laat inderdaad niet zomaar een hond bijten, dus veel kans om je te verdedigen krijg je niet.
 
amilo zei:


gelijkaardig met knpv . wij trainen op het belgische ringpak
wij leren met een stootkorf stompen in de rug , leren al dadelijk burgerbijten
en daarna op mondio pak syntethisch om hun tanden wat te sparen .
nadeel vind ik aan syntethisch dat een hond niet vol leert bijten dus vandaar eert op jutte op zijn beet goed te krijgen :yes:

wij trainen in oude stallen , cafe's noem maar op
zelf ben ik momenteel pakwerker in de ringsport maar af en toe eens een diensthond trainen doe ik ook
 
Krakers...............
Parasieten van de maatschappij, ik kan er eerlijk gezegd geen goed woord voor over hebben.
 
Krakers zijn net als vakbonden. Die werden opgericht in de tijd dat mijnwerkers met stoflongen de smalle krochten der aarde bedwongen met hun helmpje en schop. Nu zijn die problemen reeds voorbij en houden ze zich bezig met een 4 daagse werkweek en houdt de hele zooi zich zelf in leven als een bedrijf, desperaat zoekend naar misdaden van 'de bourgeoisie en industrieelen'. Oprollen die zooi.

De kraakbeweging in de jaren '70-80 was nog redelijk, maar het grootste deel wat nu dapper leegstaande huisjes inbreekt, zijn stinkende, werkloze imbecielen die even lol gaan trappen en af en toe tegen Amerika demonstreren. Maar om 5 uur moeten ze wel naar huis om te eten.
 
ff on topic blijven natuurlijk

andrew zei:
Krakers...............
Parasieten van de maatschappij, ik kan er eerlijk gezegd geen goed woord voor over hebben.

daar ben ik het niet mee eens. Heb nog nooit gekraakt of zo (afgezien van een bult jeugd avonturen in een leegstaand bedrijfsverzamelgebouw.) Kraken is imo zelfs goed. Wat is er nu normaler dan woonruimte zoeken (iedereen heeft een dak boven z'n hoofd nodig). Als er niks is te vinden, maar er zijn wel geschikte gebouwen om te kraken, waarom zou je het dan niet doen. Het is echt niet zo dat je zomaar ieder leegstaand gebouw mag kraken. Daar zijn ook bepaalde regels voor.
Maar ja zoals bij alles heb je er ook gasten tussen zitten die de boel willen verzieken. Die mensen gaat het gewoon om het rellen (heb ooit van een punker gehoord die lekker een uitkering ging trekken om het 'systeem' dwars te zitten, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?). Als je ergens zit en je zit er goed (dwz gehouden aan alle regeltje e.d.) wat heb je dan te verbergen? Als je er ten onrechte bent uitgehaald zit je er echt wel weer binnen de kortste keren in. (iedereen heeft recht op een advocaat tenslotte)
Maar goed sommige van die gasten hebben een sociaal benul van een baksteen (alhoewel, bakstenen kunnen prima met andere bakstenen samenwerken).

wel ziek hoor die reacties dus om en politiehond van je af te krijgen. Had je het maar niet zover moeten laten komen dat ze m achter je aan sturen, doen ze niet zomaar.
En wat betreft het aan de deurklink smeren: doe het aan de wcdeurklink en je krijgt ergens anders last van. God wat doet dat pijn. (mijn eerste madame jeanet ervaring: t bijt onder je nagel, na het handenwassen pissen: bijt het aan je pik. )
 
Laatst bewerkt:
builderB zei:
daar ben ik het niet mee eens. Heb nog nooit gekraakt of zo (afgezien van een bult jeugd avonturen in een leegstaand bedrijfsverzamelgebouw.) Kraken is imo zelfs goed. Wat is er nu normaler dan woonruimte zoeken (iedereen heeft een dak boven z'n hoofd nodig). Als er niks is te vinden, maar er zijn wel geschikte gebouwen om te kraken, waarom zou je het dan niet doen. Het is echt niet zo dat je zomaar ieder leegstaand gebouw mag kraken. Daar zijn ook bepaalde regels voor.
Maar ja zoals bij alles heb je er ook gasten tussen zitten die de boel willen verzieken. Die mensen gaat het gewoon om het rellen (heb ooit van een punker gehoord die lekker een uitkering ging trekken om het 'systeem' dwars te zitten, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?). Als je ergens zit en je zit er goed (dwz gehouden aan alle regeltje e.d.) wat heb je dan te verbergen? Als je er ten onrechte bent uitgehaald zit je er echt wel weer binnen de kortste keren in. (iedereen heeft recht op een advocaat tenslotte)
Maar goed sommige van die gasten hebben een sociaal benul van een baksteen (alhoewel, bakstenen kunnen prima met andere bakstenen samenwerken).

wel ziek hoor die reacties dus om en politiehond van je af te krijgen. Had je het maar niet zover moeten laten komen dat ze m achter je aan sturen, doen ze niet zomaar.
En wat betreft het aan de deurklink smeren: doe het aan de wcdeurklink en je krijgt ergens anders last van. God wat doet dat pijn. (mijn eerste madame jeanet ervaring: t bijt onder je nagel, na het handenwassen pissen: bijt het aan je pik. )

en meestal zijn die krakes nog de types die in belgie een copy maken van hun stembrief en hem voor het stembureau met een dikke glimlach verbranden
omdaarna toch stiekem te gaan stemmen
 
politiehonden zijn machtig mooi om naar te kijken ( bij ons in de buurt van Arnhem-> Zevenaar, worden ze ook getraind:cool: )


wat krakers betreft: ik ben zelf ook weleens burgelijk ongehoorzaam geweest, maar t ergste wat ik heb uitgehaald:o was rijden met mijn eigen fiat panda met allerlei teksten erop:o ( tja, toen was kraken nog een sport):D
 
andrew zei:
Krakers...............
Parasieten van de maatschappij, ik kan er eerlijk gezegd geen goed woord voor over hebben.

Redelijk mee eens. Ik ken aardig wat krakers hier in groningen, en het zijn geen lui die ik mijn woning zou laten logeren.

Wanneer een kraker netjes de procedures volgt bij een kraak, en de woning netjes behandelt, ok.. Maar ik heb gasten gezien die elke nieuwe gekraakte woning als trash-party gaan beschouwen en dat is echt ronduit asociaal.

Anti-kraak daarentegen, is juist weer een erg sterk concept.
 
Back
Naar boven