XXL Nutrition

Wat te doen

salieri

Ripped Bodybuilder
Waardering
165
Hej kerels,

Ik was daarnet aan het benchen en tijdens het uitpakken is er iets in mn nek geschoten/verschoten. Ik heb me met veel moeite toen recht kunnen trekken en kan momenteel mijn nek nog minimaal bewegen. Het probleem gebied is de overgang tussen mn nek en mn rug. Aangezien de huisdokter niet meer zit, ga ik wachten tot morgen. Maar wat kan ik er nu al aan doen ?? Warm of koud erophouden ?

Nooit meegemaakt en geen flauw idee wat het zou kunnen zijn :s

Hoop iig dat het niks ergs is :/

Spoed jongen je weet nooit wat het is.

ik zou ff een hete douche pakken en ff op de plek waar het pijn doet zetten. daarna iets van tijgerbalsem erop smeren. het kan ook een spier zijn die verrekt is.

Laatst bewerkt:
Ik had mijn nek verrekt bij de voetbal, kon me hoofd niet draaien toen ben ik in bad gaan liggen en daarna voelde ik amper wat meer

Misschien een tip ;)

idd kom na een warme douche een terug en laat weten wat je voelt. En ga morgen als je ijn hebt wel ff naar de dokter to be sure.

Voor de lange termijn, druk jij je nek extra hard in de bank? Met andere woorden bench jij voor een deel met je nek? Doen veel mensen, deed ik ook en ik maar niet snappen hoe ik aan die nekpijn kwam. Tot iemand het tegen me zei dat ik dat deed waar ik me dus niet bewust van was. Vraag eens iemand om te spotten of je dit doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik druk mijn traps in de bank ja, maar zo moet je ook benchen :p
Ik kom net half uurtje uit de douche en ik kan al wel wat bewegingen maken.
Ff rechtstaan is nog wel lastig, zitten gaat al beter.
Heb net een warm kussen op mn nek gelegd en zal idd afwachten tot morgen.
danke schön

Terug
Naar boven