AndroidHealthClinic

Wat te doen?

Symphox

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
66kg
Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zo lang bezig met het trainen, maar wil graag meer informatie over supplementen als is het voor in de toekomst.
Ik heb wel al gezocht op het internet voor deze informatie, maar wil graag wat persoonlijkere hulp.

Ik weeg nu 66 kilo en ben 19 jaar. (Kan heel erg moeilijk aankomen)
Ik ben nu erg intensief aan het trainen, 4-5 keer per week. (sinds 2 maanden, hiervoor deed ik half jaar 2 keer per week)
Ik doe vooral de massa oefeningen en weet wel het een en ander van de oefeningen af.

Nu vroeg ik me af is het al goed voor mij op met supplementen te beginnen?
Ik gebruik wel al 1 keer per dag Whey Eiwitten shake.

Mijn vraag:
Zal ik met andere supplementen beginnen zoals Creatine & Dextrose?

Zo ja, hoeveel en wanneer dit innemen?

Zelf dacht ik aan een schema zoals:

Wakker worden = Eitwit shake
Half uur voor het trainen = creatine.
Tijdens trainen = Dextrose
Na trainen = Creatine

Is dit een goed schema en in welke hoeveel heden dit innemen?

Mike

PS. Mis ik iets of zeg ik iets stoms graag verbeteren;)

Ik zou je geld in vast voedsel steken. Werkt veullll beter dan supps ;)

Ja, gewoon ke geld uitgeven aan voedsel. Supps zijn een aanvulling daarop, geen vervanger ervan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik let inderdaad al heel erg op me voedsel, eiwit en koolhydraten rijk. Probeer om de 2 uur te eten en geen 1 maal over te slaan. Op het vet percentage let ik nog niet heel erg, omdat ik nog zo licht ben en tot aan dit punt in me leven geen gram vet aankom.

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

En graag als iemand dit kan doen voor mij, een schema maken wat ik anders in de toekomst kan gebruiken?

Heb geduld dan;) Met goed veel voer ga je zeker progressie boeken in je eerste trainingsjaar.
Train je bij Back 2 basic?

Ik train momenteel bij back 2 basic en bij neck sports.

neck sports ken ik niet. B2B heeft Dumbbells tot 80kg right?

Geen idee, zou best kunnen maar daar ben ik nog lang niet aan toe haha dus nog niet gekeken!

Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zo lang bezig met het trainen, maar wil graag meer informatie over supplementen als is het voor in de toekomst.
Ik heb wel al gezocht op het internet voor deze informatie, maar wil graag wat persoonlijkere hulp.

Ik weeg nu 66 kilo en ben 19 jaar. (Kan heel erg moeilijk aankomen)
Ik ben nu erg intensief aan het trainen, 4-5 keer per week. (sinds 2 maanden, hiervoor deed ik half jaar 2 keer per week)
Ik doe vooral de massa oefeningen en weet wel het een en ander van de oefeningen af.

Nu vroeg ik me af is het al goed voor mij op met supplementen te beginnen?
Ik gebruik wel al 1 keer per dag Whey Eiwitten shake.

Mijn vraag:
Zal ik met andere supplementen beginnen zoals Creatine & Dextrose?

Zo ja, hoeveel en wanneer dit innemen?

Zelf dacht ik aan een schema zoals:

Wakker worden = Eitwit shake
Half uur voor het trainen = creatine.
Tijdens trainen = Dextrose
Na trainen = Creatine

Is dit een goed schema en in welke hoeveel heden dit innemen?

Mike

PS. Mis ik iets of zeg ik iets stoms graag verbeteren;)

Valt nog erg veel uit je training en voeding te halen, creatine zal niks meer brengen dan wanneer je je training en voeding steeds beter op orde krijgt.
Bij je progressie pas je telkens je voeding weer aan, dat kan makkelijk zonder creatine en andere zooi wat veelal geldklopperij is.

dextrose? dan beter een banaantje na het trainen..Tijdens trainen gewoon water.

Creatine is onzin..Zie veel beginnende grijpen naar creatine omdat het belooft veel massa te brengen blablablaa heb 1x creatine geprobeerd en niks gewerkt..Ging gewoon meer eten en stricter op me dieet letten.

Results: Ik pakte massa..creatine is overrated imo maja als je je geld wil uitgeven eraan succes zou lekker whey shake pakken en multivitamines..

Terug
Naar boven