XXL Nutrition

Wat verdienen jullie eigelijk per uur?

Netto tussen de 100 / 150 Euro per uur. Ligt eraan hoeveel personeel ik heb.
Nu heb ik er rond de 50 in de tuibouw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chemical: Respect! 80 uur, damn :eek: hoe vind je nog tijd om te trainen+eten+slapenalseenbaby?

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Chemical: Respect! 80 uur, damn :eek: hoe vind je nog tijd om te trainen+eten+slapenalseenbaby?

Op basis waarvan bepaal je of je kiest uit een hilarisch internet plaatje of kiest voor een uiting van respect? Ligt de grens daarbij op de 100 euro per uur of valt men al buiten de boot bij een 83 euro grens?

Op basis waarvan bepaal je of je kiest uit een hilarisch internet plaatje of kiest voor een uiting van respect? Ligt de grens daarbij op de 100 euro per uur of valt men al buiten de boot bij een 83 euro grens?

nee, op basis van zijn eerdere posts ;)

Naast dat denk ik dat de meeste mensen met een dermate hoog salaris hier hun salaris niet posten.

Weinig. Maar voor hetgeen wat ik doe een godsvermogen.

Hm, nooit uitgerekend... Pakt calculator...

Normaal tussen 95 en 145 euro per uur. Bruto.
Soms oplopend tot 200 per uur, maar dat zijn uitzonderingen.

Ik krijg nog geen 2 euro per uur en ik werk full-time.

Lang leve de stage... not! :mad:

Te weinig om Full Time te kunnen doen waar ik zin in heb! Slapen, Trainen, Eten

Whaha op stage was mijn uurloon net geen 55 cent per uur :D!!!

Bij jullie in Marroko verdien je nou eenmal weinig geld :D niks aan te doen :D
ik zeg niet wat ik maandelijks krijg (verdienen doe ik dat nl. niet *gg* )

Ik ken iemand die het deed voor 18 cent...
Er zijn zelfs mensen die het gratis doen, zonder een pc! :kots:

Ag heb veel geleerd op stage, En een geweldige tijd gehad! Mijn eindproduct was goed genoeg om als Eindstage te funderen. En dit komt mede omdat de begeleiding fantastisch was. Door zulke opdrachten, kan ik straks aantonen dat ik echt wel wat meer geld "verdien", dan een normale starter op de arbeidsmarkt!

20 jaar, bijbaantje €9,11 per uur, 20% totaal gewerkt extra uitbetaald 'weetikwat' van alles gewerkt per 'langeperiode?' en vakantiegeld. Lang leve achter de computer op kantoor bij de NS. :D

20 euro + 32,7 % PLOEGENTOESLAG

20 jaar, bijbaantje €9,11 per uur, 20% totaal gewerkt extra uitbetaald 'weetikwat' van alles gewerkt per 'langeperiode?' en vakantiegeld. Lang leve achter de computer op kantoor bij de NS. :D

Ik wil ook ik wil ook! Kan ik egwoon sollciiteren bij de NS voor een part-time functie?

4,30 in de horeca met een hoop gratis drank en eten:D

Terug
Naar boven