Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel Jodensterren krijgt dit topic?
---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 15:24 ----------
Dan kan je vriendin of vrouw nooit hakken dragen?

waarom niet? ik zit er niet mee hoor dat ze dan 10cm langer is. als je je daar al druk om kan maken in het leven![]()
Tot 175 kan nog net maar langer is echt een afknapper bij vrouwen. En die onzin over inferieure genen, verwacht je nu echt dat we dat serieus nemen? Alsof lange mensen betere mensen zijn, als je dat gelooft moet je wel inferieure genen hebben. Ik vind lange mensen er eerder slungeliger uitzien.Dat is de gemiddelde lengte tegenwoordig (1.75m). Dat je zelf een manlet bent vanwege je inferieure genen kan ik ook niet helpen.
INB4 'Ik ben echt 1.90m', als dat zo zou zijn zou je vrouwen van deze lengte niet als 'groot' ervaren.
Mad manlet detectedTot 175 kan nog net maar langer is echt een afknapper bij vrouwen. En die onzin over inferieure genen, verwacht je nu echt dat we dat serieus nemen? Alsof lange mensen betere mensen zijn, als je dat gelooft moet je wel inferieure genen hebben. Ik vind lange mensen er eerder slungeliger uitzien.

Lang genoeg om met hakken aan naast me te kunnen lopen zonder dat ze me op de kop kan spugen.![]()

Nee klopt.. Een kennis van 1.80 maar die wou haar 11cm hakken niet aan doen omdat ze meer voor het zitten waren dan voor wat anders.. De trut..![]()