XXL Nutrition

Wat vind je de ideale lengte van een vrouw?

Ik geef dit topic 4 jodensterren.

De helft..

Hoeveel Jodensterren krijgt dit topic? :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 15:24 ----------

Dan kan je vriendin of vrouw nooit hakken dragen?

waarom niet? ik zit er niet mee hoor dat ze dan 10cm langer is. als je je daar al druk om kan maken in het leven :roflol:

min.1,60 max. 1,75 is idiaal maar het is geen vereiste.

waarom niet? ik zit er niet mee hoor dat ze dan 10cm langer is. als je je daar al druk om kan maken in het leven :roflol:

znm24n.jpg

Dat is de gemiddelde lengte tegenwoordig (1.75m). Dat je zelf een manlet bent vanwege je inferieure genen kan ik ook niet helpen.
INB4 'Ik ben echt 1.90m', als dat zo zou zijn zou je vrouwen van deze lengte niet als 'groot' ervaren.
Tot 175 kan nog net maar langer is echt een afknapper bij vrouwen. En die onzin over inferieure genen, verwacht je nu echt dat we dat serieus nemen? Alsof lange mensen betere mensen zijn, als je dat gelooft moet je wel inferieure genen hebben. Ik vind lange mensen er eerder slungeliger uitzien.

Tot 175 kan nog net maar langer is echt een afknapper bij vrouwen. En die onzin over inferieure genen, verwacht je nu echt dat we dat serieus nemen? Alsof lange mensen betere mensen zijn, als je dat gelooft moet je wel inferieure genen hebben. Ik vind lange mensen er eerder slungeliger uitzien.
Mad manlet detected :D

mijn ex was 1m74 en toen ik haar leerde kennen had ze hakken:cool:

Vind 1.80 ideaal. Veel vrouwenschoenen (hoerig) die ik mooi vind hebben een 11-13 cm hak waardoor we even groot worden ongeveer. Vind dat wel ideaal. Ziet er dan wel awesome uit aangezien iedereen vaak relatief klein is. Als ze met schoenen 2 cm korter is dan ik is perfect. Ideale lengte hangt voor mij van schoenen af.

Ongeveer 1.65. Leuk vastpakken en slingeren..

<1.70m is het mooist, maar zou een knap meisje van 1.85m oid ook niet afwijzen.

Niet meer dan 1m20.

sombrerobear-1.png

Lang genoeg om met hakken aan naast me te kunnen lopen zonder dat ze me op de kop kan spugen.:o

Ik ben zelf ook niet al te groot (1,77) dus 1,60 - 1,70 :)

Terug
Naar boven