AndroidHealthClinic

Wat vind je de ideale lengte van een vrouw?

Rond de 1.75

Ben zelf met schoenen aan 1.80m ofzo dus als ze daar niet boven uitsteekt vind ik het prima :D

1.70m of kleiner

Tussen de 160 en 175cm vind ik prima, daarna wordt t me iets te lang denk ik. Aan de andere kant als m'n grote liefde 180cm zou zijn ook boeiend:rolleyes:

k*t topic ivm TS.

maar 150/165 vind ik prima.

• Topic Starter Topic Starter
Een vrouw mag NOOIT groter zijn dan een man!

Ideaal is zo'n 20 cm kleiner (mag wel 2-3 cm verschillen, zowel naar onder als boven), dan kan ze op feestjes nog altijd hakken dragen van 10 cm en ben je nog altijd groter. Is gewoon aangenamer voor zowel de man als de vrouw!

Ikzelf ben 1.90 dus mijn toekomstige vrouw moet best 1.67-1.73 zijn

ikzelf 1m93
favoriete lengte voor vrouw: +- 1m80

ubermensch liefde ftw

al is het nken van 1M50 petite typetjes ook wel kinky natuurlijk, maar dan hebben we het niet over relatiemateriaal.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 16:35 ----------

Vind 1.80 ideaal. Veel vrouwenschoenen (hoerig) die ik mooi vind hebben een 11-13 cm hak waardoor we even groot worden ongeveer. Vind dat wel ideaal. Ziet er dan wel awesome uit aangezien iedereen vaak relatief klein is. Als ze met schoenen 2 cm korter is dan ik is perfect. Ideale lengte hangt voor mij van schoenen af.

http://www.youtube.com/watch?v=OXlZ6edCHqI

Twee meter

Tussen de 1.60m. en 1.70m.

Mijn vriendin is 1.90m :)

165-175

Kop kleiner dan de man.

Lengte is irrelevant.

• Topic Starter Topic Starter

SKY20110628110223EM.jpg

:o:o

tbeest is irrelevant

Maakt mij niet zoveel uit, vond 1.75 / 1.80 wel mooi. Mijn ex was 1.80 maar die hield er soms een rare houding op na..

Schouders ver naar voren, en de armen laten hangen als een oerang oetang. En dan is het dus niet mooi :D

Terug
Naar boven