XXL Nutrition

wat vind jij van een sportvoeding-machine voor in de sportschool?

nibbor

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Mijn naam is Robbin, ook ‘fanatiek’ fitnesser. Voor een schoolopdracht ontwerpen we een machine welke sportvoeding produceert, in de vorm van een reep. Ik noem het voor het gemak even een reep maar het zou ook iets anders eetbaars kunnen zijn, zoals een cake. We hebben er bepaalde ideeën bij maar we zijn erg benieuwd naar jouw mening:

1. Ik vind een shake fijn omdat:
  2. Ik vind een shake niet fijn omdat:
  3. Ik vind een reep fijn omdat:
  4. Ik vind een reep niet fijn omdat:
  5. Na het sporten neem ik liever een reep, of een shake, omdat:
  6. In hoever zou je de samenstelling van zo’n reep willen personaliseren (b.v. macro-nutrients, vitamines, mineralen, etc.)?
  7. Uit wat voor ingrediënten zou je daarvoor willen kiezen?
  8. Hoeveel zou je voor zo’n reep, in de sportschool, willen betalen?

Als je vragen, opmerkingen of suggesties hebt, horen we dat graag!

1. Ik vind een shake fijn omdat: Snel en makkelijk
  2. Ik vind een shake niet fijn omdat: Soms brokken en bijna kotsen, vanwege te kort geschud
  3. Ik vind een reep fijn omdat: Snel en makkelijk
  4. Ik vind een reep niet fijn omdat: Sommige zo smerig als de pest zijn
  5. Na het sporten neem ik liever een reep, of een shake, omdat: Shake, makkelijk en geen zin om te kauwen
  6. In hoever zou je de samenstelling van zo’n reep willen personaliseren (b.v. macro-nutrients, vitamines, mineralen, etc.)? Macro's
  7. Uit wat voor ingrediënten zou je daarvoor willen kiezen? Alles dat lekker en eetbaar is
  8. Hoeveel zou je voor zo’n reep, in de sportschool, willen betalen? Euro

:o

Reep = duur maar wel handig mee te nemen en laat geen afval achter, papiertje pleur je zo weg.
Shake = goedkoop maar iritant mee te nemen (kleine potjes meenemen of in boterhamzakjes) + shakebeker die je dan moet verschonen elke dag en als je meerdere shakes op een dag neemt de hele tijd ook omspoelen.

Toch shakes omdat eiwitrepen vaak veel te duur zijn.

Een chocolademelk tap is altijd een goede aanvulling op de gym.

Is het dan eigenlijk een een soort snoepautomaat met eiwitrepen? Of snap ik het verkeer?

Voorbeeldrepen kan je natuurlijk opzoeken bij de boardsponsoren.

Prijs zou 1,50 zijn, en dan ben ik daar nog te gierig voor.

Mijn naam is Robbin, ook ‘fanatiek’ fitnesser. Voor een schoolopdracht ontwerpen we een machine welke sportvoeding produceert, in de vorm van een reep. Ik noem het voor het gemak even een reep maar het zou ook iets anders eetbaars kunnen zijn, zoals een cake. We hebben er bepaalde ideeën bij maar we zijn erg benieuwd naar jouw mening:

1. Ik vind een shake fijn omdat: goedkoop, zelf samen te stellen (je kan er nog wat bij doen)
  2. Ik vind een shake niet fijn omdat: lastig mee te nemen, shake bekers gaan zo stinken als je ze na gebruik niet kan wassen
  3. Ik vind een reep fijn omdat: makkelijk mee te nemen
  4. Ik vind een reep niet fijn omdat: vaak veel andere dingen inzitten die je niet wil, je moet het maar doen met wat de fabrikant gemaakt heeft
  5. Na het sporten neem ik liever een reep, of een shake, omdat: cut: shake. bulk: goede maaltijd. Geen repen, voor in de cut zit er over het algemeen teveel koolhydraten in, voor in de bulk juist te weinig kcal (tenzij je een MEGA reep neemt)
  6. In hoever zou je de samenstelling van zo’n reep willen personaliseren (b.v. macro-nutrients, vitamines, mineralen, etc.)? ik zou sowieso voor een heel groot deel invloed willen op de e/k/v verhouding
  7. Uit wat voor ingrediënten zou je daarvoor willen kiezen? eehh deze snap ik niet zo. Lijkt me dat je daar weinig keuze in kan hebben omdat bijv. een reep de nodige ingredienten nodig heeft om daadwerkelijk een reep te zijn
  8. Hoeveel zou je voor zo’n reep, in de sportschool, willen betalen? waarschijnlijk niet genoeg als wat nodig is om zoiets tot stand te brengen. Ik woon vlak bij de sportschool dus alles wat ik wil kan ik binnen 10min na m'n training alsnog binnen krijgen

Ik vind dat woord "produceert" wel erg apart. Bij iets produceren denk ik aan een machine waar intern iets gebeurt voordat het product dat eruit komt eetbaar is. In het geval van jouw reep moet deze dus samengesteld worden, een cake gebakken worden, een shake gemixt worden, enz. Maar als je een "normale" snoepautomaat bedoelt alleen dan een waar je kant-en-klaar-verpakte repen en cakes uit kan halen, dan is het weer helemaal niet spannend of bijzonder.

Daarnaast ben ik, zoals je kan lezen, niet zo'n voorstander van repen. Voor mij persoonlijk is er nauwelijks een moment dat een reep echt de beste oplossing is. Daarnaast zijn die momenten sowieso al niet na het sporten, waardoor het "in de sportschool" principe voor mij al helemaal niet aantrekkelijk is.

Terug
Naar boven