AndroidHealthClinic

Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

Peiling Peiling Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

• Helemaal mooi, uitzenden op tv!

Stemmen: 56 62,2%
  • Mag hij doen, maar dit hoeft echt niet op tv te komen

Stemmen: 23 25,6%
  • Mag hij doen, maar verbod vanuit de regering om dit op tv uit te zenden (om rellen te voorkomen)

Stemmen: 6 6,7%
  • Ik vind dat dit soort films niet eens in productie mogen gaan en de regering dit voor heel de bevolk

Stemmen: 5 5,6%

• Totaal stemmers
    90

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Gemende gevoelens.

Enerzijds is het provocerend, zal de integratie tussen beide groepen niet ten goede komen.

Aan de andere kant is het zijn volste recht, we hebben hier vrijheid van meningsuiting.

• Topic Starter Topic Starter
Poll toegevoegd. Heb zelf gekozen voor optie #2.

Lekker boeiend, nederlands is toch al naar de klote

Het is zijn goed recht zo'n film te maken.

ik vind moslims al ziek vanwege hun omgang met vrouwen en ik hoor allemaal andere slechte dingen.

want kijk, een Nederlander die zal bijna nooit een vrouw slaan tenzij ie echt zwaar A.S. heeft gespoten (ook geen goed excuus, it happens :(). Wij hebben gewoon de code: vrouwen mag je niet slaan! Maar (veel) moslims slaan vrouwen om niks. Ook mogen vrouwen niet met andere mannen omgaan etc. Moslim vrouwen hebben het zwaar. Er zijn ook wel moslims die dus wel logisch nadenken en doen wat moreel is i.p.v. wat het geloof zegt. Maar het grootste gedeelte niet.

Als je vind dat ik bullshit lul verbeter het dan en onderbouw het, ik moet nog veel leren over de islam. Maar wat ik tot nu toe weet ervan maakt mij een tegenstander ervan.

Ik heb 1 gekozen het is best goed om te laten zien wat ze in naam van de koran allemaal doen, en gewoon uitzenden.
Op El Jazira laten ze ook allerlei zooi zien, dus hier gewoon ook doen.

Geen problemen mee.

Argument van tegenstanders is, dat veel moslims dan gaan rellen. nou dan weet je meteen waar het em wringt.

Dat het uitzenden geen teken van respect zou zijn vind ik onzin. We hebben vrijheid van meningsuiting en dat daar soms mensen door beledigd worden is dan maar jammer. Ik voel me soms ook beledigd maar om daarom maar te gaan rellen is zwak en achterlijk.

btw dit is gewoon een volgende truc uit zijn aandachttrekkerij doos. Als straks heel de moslimgemeenschap over hem heen valt zal dat hem veel stemmen opleveren. Hij zal dan gezien worden als een soort tweede fortuijn die tenminste zijn mening durft te verkondigen.
Ja bespelen van de media daar is hij erg goed in, daar kan menig partij nog wat van leren.
Oh btw ik ben meestal cda stemmer voor degene die denkt dat ik hem als politiek figuur aanbid. Het gaat er enkel om dat ik er geen moeite mee heb dat iemand zijn mening wil verkondigen omtrent een bepaalde religie.

Nummer 2. Hij heeft het recht om een film te maken. Het uitzenden op televisie is natuurlijk absurd. Dat durf ik te stellen zonder ook maar een minuut te zien.

Laat hem maar films maken, maar daarom moeten ze nog niet op tv komen vind ik.

Laat 'm lekker die film maken EN zend 'm uit op 't publieke net, zijn we gelijk van die vent af :rolleyes:

Nr. 2. Hij moet doen wat hij zelf wil, maar ik zit er niet echt op te wachten. Mijn mening over godsdienst zal het niet veel beïnvloeden.

Als die goede man een film wil maken mag hij dat doen, graag zelfs.

Als die goede man met deze film wil laten zien dat de moslims een slecht volk zijn mag hij dat doen, graag zelfs.

Als die goede man met deze film een statement wil zetten mag hij dat doen, graag zelfs.

Wat deze goede man niet mag doen is denken dat de westerse beschaving zoveel beter is. Verkrachtingen, vrouwen slaan, drugs handel, diefstal, moord, afpersing en dergelijke is niet alleen tot de moslims beperkt.

Deze goede man schijnt te vergeten dat er ook tal van blanke, allochtone jongeren en volwassenen zijn die hun vrouwen slaan, mishandelen en verkrachten, hun dochters en zoon misbruiken, mishandelen en verwaarlozen. Ook vergeet hij dat er menig lieve Nederlandse jongeren op scooters mensen beroven, dat deze jongeren ook andere mensen doden en afpersen.

Het is typerend voor een man als Geert Wilders dat hij een film over moslims wil maken, die, naar eigen zeggen, hoofdzakelijk negatief tegenover de moslimjeugd zal zijn. Het is ook typerend voor een man als Geert Wilders dat hij zich constant uitlaat over de 'slechte' moslims.

Ik stel voor dat een groot icoon voor de moslimgemeenschap, die een duidelijke afkeer naar de westerse beschaving heeft, een film maakt die de westerse beschaving flink de grond in boort.

Ik ben het spuug en spuugzat dat mensen als Geert Wilders constant in de kranten staan omdat hij duidelijk weer aan het provoceren is. Heeft deze man een chronisch aandachtstekort omdat hij voor de rest alleen maar onzin spuwt?

Hoe achterhaald is een naam als "Partij Voor de Vrijheid" als hij constant de moslims probeert zwart te maken?

+1 :rolleyes:....omdat hij op veel vlakken overdrijft en idd erg vakkundig de media bespeelt...echter dom is hij niet dat blijkt wel.

Dus optie 2...als je hem wilt zien download of koop je de docu maar.

Geen mening eigenlijk, al is het in NL, voor mij is het een ver-van-mn-bed-show. Wat verandert er voor ons als persoon dat het gebeurt of niet gebeurt? Heeft het een meerwaarde?

die wilders is volgens mij aardig ziek in zijn kop.. maar gelukkig is er ook zo n man die het gaajes wat in het gareel houdt. Want die andere ouderwetse mutsen vernken NL

Geen mening eigenlijk, al is het in NL, voor mij is het een ver-van-mn-bed-show. Wat verandert er voor ons als persoon dat het gebeurt of niet gebeurt? Heeft het een meerwaarde?

Het ver van je bed show zou drastich kunnen veranderen in pal naast je bed show.

Ik heb 1 gestemd, kan nog 2 worden maar ligt eraan wat de aard van de film/docu is. Natuurlijk weet ik enigzins in welke hoek het ligt, ligt voor mij aan de redelijkheid of het op tv kan.

ach joh voor mijn part maakt hij er een sequel/trilogie van... who cares?? (die paar buiten beschouwing gelaten) De meeste moslims liggen echt niet wakker van meneer Wilders en zijn "leuke" uitspattingen.. Hoe vaker Wilders (en de PVV) blijven herhalen, hoe gevaarlijk de Islam wel niet is.. hoe minder geloofwaardig het wordt.. Hij verliest (mog)geloofwaardigheid door eigen doen en zeggen. Hoe vervelend ook, zijn boodschap mag en moet gehoord worden naar mijn mening, als je de politiek systeem zijn werk laat doen dan zullen de scherpe kantjes in de loop der tijd vanzelf wel weer verdwijnen..

Terug
Naar boven