MuscleMeat

Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

Peiling Peiling Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

• Helemaal mooi, uitzenden op tv!

Stemmen: 56 62,2%
  • Mag hij doen, maar dit hoeft echt niet op tv te komen

Stemmen: 23 25,6%
  • Mag hij doen, maar verbod vanuit de regering om dit op tv uit te zenden (om rellen te voorkomen)

Stemmen: 6 6,7%
  • Ik vind dat dit soort films niet eens in productie mogen gaan en de regering dit voor heel de bevolk

Stemmen: 5 5,6%

• Totaal stemmers
    90
Richard, je begrijpt zelf toch ook wel dat Wilders zeer selectief te werk gaat in zijn kritiek. Maar goed, generaliseren lijkt tegenwoordig tot vak verheven te zijn. Problemen aankaarten is prima maar personen moedwillig tegen je in het harnas jagen is gewoon van een kinderlijk laag niveau. Net zo'n laag niveau als roepen 'maar zij doen het ook!!'.

Hij doet dus het tegenovergestelde van de moslims?
Die hebben niets dan lof, en hij geeft tegengas door al het slechte te belichten.

Wat is nu je punt?

Ik weet niet of je ooit iemand uit Palestina of Iran hebt gesproken ik wel en beide praten absoluut niet lofvol over de moslim's die hier zitten en zo heb ik ook verhalen gehoord over moslims in Turkeye, Somalië en Indonesië die zich doodschamen en zelfs verontschuldigen voor het gedrag van moslims hier.

Maar wanneer Wilders een film maakt zal deze bewust gericht zijn op alle moslims en dus ook op hen die hun geloof op een normale manier uitoefenen.

Als Wilders zo graag religies wil aanvallen moet hij eens even naar ons eigen Christendom kijken en ons verleden in de kruistochten of het Jodendom waarin het is toegestaan niet Joden te verkrachten wanneer ze 9 zijn geworden.

Met alle gevolgen van dien, de wetten van Allah staan boven die van de mensen en zeker boven die van de Nederlandse.

wat doe je dan in nederland? ik heb niks tegen buitenlanders maar met zo'n instelling mag je een enkeltje sudan of marokko waar ze dezelfde gedachtengoed hebben, iig niet westers. wat betreft straffen mogen ze die wetten wel toepassen op moslims, al die apen die je ziet bij opsporing verzocht en 10 uur schoffelen krijgen mogen idd de handen van worden afgehakt en bij aanrandig of verkrachting een nekschot.

maar ben jij zo'n strikte moslim dan? je drinkt en rookt dus nooit en hebt dit nooit gedaan? je doet goed je ramadan? dus niet volvreten voor zonsopgang tot je niet meer kan en hetzelfde erna?

en ik vind dat wilders zijn goed recht heeft een film te maken. al had ik liever iemand als pim fortuyn die mij toch iets beter overkwam. maar het zal ook door de media komen dat wilders zo slecht wordt neergezet, rtl nieuws reageerde ook alsof hij een of andere hitler was en mein kampf wilde verfilmen ofzo:rolleyes:

Ik weet niet of je ooit iemand uit Palestina of Iran hebt gesproken ik wel en beide praten absoluut niet lofvol over de moslim's die hier zitten en zo heb ik ook verhalen gehoord over moslims in Turkeye, Somalië en Indonesië die zich doodschamen en zelfs verontschuldigen voor het gedrag van moslims hier.

Maar wanneer Wilders een film maakt zal deze bewust gericht zijn op alle moslims en dus ook op hen die hun geloof op een normale manier uitoefenen.

Als Wilders zo graag religies wil aanvallen moet hij eens even naar ons eigen Christendom kijken en ons verleden in de kruistochten of het Jodendom waarin het is toegestaan niet Joden te verkrachten wanneer ze 9 zijn geworden.

Kijk kijk, daar is het magische woord : verleden !
Je kan mensen alleen beoordelen aan hun daden van vandaag de dag ...
En ik denk dat dat genoeg zegt over de Christenen, Joden & Moslims

Ik heb het niet over de moslims zelf.
Ik heb het over de koran en het geloof.
Bijna alle moslims zien alleen maar de goede iegenschappen, en hij doet het tegenover gestelde. Haalt alle slechte dingen uit het boek.

Ik snap van beiden niet waarom ze zo achterlijk aan dat boek kleven (zowel voorstanders als tegenstanders).

Al leest een moslim 10 uur per dag in de Koran. Ik kan me er niet druk om maken.
Laat Wilders en kornuiten zich maar drukker maken om de dingen op straat. Hebben we veel meer aan.

Met een gesplinterde rechtse politiek kan Wilders wel eens een grote slag slaan. Stemmen winnen gebeurd nu eenmaal vaak door gedurfde uitspraken, ook al zijn ze ongefundeerd of onuitvoerbaar. Het gros van de stemmers kijkt niet verder dan hun neus lang is en daar speelt Wilders uiterst goed op in.
De enorme media aandacht levert hem enkel maar meer en meer stemmen op.
Alle tegenbewegingen daar rukt hij zich alleen maar op af: hoe meer protest van de groep waar hij kritiek op heeft hoe beter.

Met een gesplinterde rechtse politiek kan Wilders wel eens een grote slag slaan. Stemmen winnen gebeurd nu eenmaal vaak door gedurfde uitspraken, ook al zijn ze ongefundeerd of onuitvoerbaar. Het gros van de stemmers kijkt niet verder dan hun neus lang is en daar speelt Wilders uiterst goed op in.
De enorme media aandacht levert hem enkel maar meer en meer stemmen op.
Alle tegenbewegingen daar rukt hij zich alleen maar op af: hoe meer protest van de groep waar hij kritiek op heeft hoe beter.

Vandaar ook dat de SP nu zo groot is.

Bull, Wilders geeft zijn eigen invulling aan de Koran en belicht slechts een kant van het verhaal. Hij kijkt naar het uitschot dat we hier hebben rondlopen in Venlo en de rest van Nederland.

Dat die gast maar lekker met zijn vriendjes in de VS voor het peleton wordt gezet.

Het enige goede idee van die gast is om onze steun naar de derde wereld van 0,8% van het BNP te verlagen naar 0,15% (het europees gemiddelde) en wat daardoor bespaard wordt te gebruiken om de loonbelasting te verlagen.

Ah, is de film al uit dan ?:D

Ik hoef je niet uit te leggen dat SP maar van tijdelijke aard is.
Komt nu al zoveel kritiek op die partij terwijl ze nog niks doen.
Mensen verlaten nu al de partij.

Word net als de VVD de nieuwe D66.

Dat is onmogelijk D'66 weet zelf nog niet eens wie hun leider is en VVD en de SP zijn 100% dictoriaal tegenwoordig, vooral de SP met zijn CPN achtergrond en Mao liefhebbers.

Terug
Naar boven