AndroidHealthClinic

Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

Peiling Peiling Wat vind jij van Wilders' filmplannen?

• Helemaal mooi, uitzenden op tv!

Stemmen: 56 62,2%
  • Mag hij doen, maar dit hoeft echt niet op tv te komen

Stemmen: 23 25,6%
  • Mag hij doen, maar verbod vanuit de regering om dit op tv uit te zenden (om rellen te voorkomen)

Stemmen: 6 6,7%
  • Ik vind dat dit soort films niet eens in productie mogen gaan en de regering dit voor heel de bevolk

Stemmen: 5 5,6%

• Totaal stemmers
    90
ach joh voor mijn part maakt hij er een sequel/trilogie van... who cares?? (die paar buiten beschouwing gelaten) De meeste moslims liggen echt niet wakker van meneer Wilders en zijn "leuke" uitspattingen.. Hoe vaker Wilders (en de PVV) blijven herhalen, hoe gevaarlijk de Islam wel niet is.. hoe minder geloofwaardig het wordt.. Hij verliest (mog)geloofwaardigheid door eigen doen en zeggen. Hoe vervelend ook, zijn boodschap mag en moet gehoord worden naar mijn mening, als je de politiek systeem zijn werk laat doen dan zullen de scherpe kantjes in de loop der tijd vanzelf wel weer verdwijnen..

ben bang dat er hoop protesten van komen wat het tegendeel zal bewijzen.
maar goed voorlopig valt er nog weinig over te zeggen omdat we niet weten hoe de video er uit komt te zien.

ach joh voor mijn part maakt hij er een sequel/trilogie van... who cares?? (die paar buiten beschouwing gelaten) De meeste moslims liggen echt niet wakker van meneer Wilders en zijn "leuke" uitspattingen.. Hoe vaker Wilders (en de PVV) blijven herhalen, hoe gevaarlijk de Islam wel niet is.. hoe minder geloofwaardig het wordt.. Hij verliest (mog)geloofwaardigheid door eigen doen en zeggen. Hoe vervelend ook, zijn boodschap mag en moet gehoord worden naar mijn mening, als je de politiek systeem zijn werk laat doen dan zullen de scherpe kantjes in de loop der tijd vanzelf wel weer verdwijnen..

Vandaar dat meneer Wilders de best beveiligde Nederlandse polititicus is, de moslims liggen er immers niet wakker van :rolleyes: Geen enkele moslim gaat dit leuk vinden dat kan ik je nu al vertellen.
Denk je dat het zomaar uit de lucht komt vallen dat de Nederlandse politiek zich dood schrikt bij een plan als deze??

• Topic Starter Topic Starter
De fundi's zullen het zeker niet leuk vinden, vooral als de film een duidelijk negatief beeld toont over de hele islam. De meer gematigde moslim zal het ook wel niet echt leuk vinden, maar die zullen hem daarvoor niet willen kelen. Persoonlijk houd ik mijn hart vast als dit op tv komt, ik denk dat je dan echt beter binnen blijft als autochtoon.

ben bang dat er hoop protesten van komen wat het tegendeel zal bewijzen.
maar goed voorlopig valt er nog weinig over te zeggen omdat we niet weten hoe de video er uit komt te zien.

and once again Shutter is right.

gewoon uitzenden die hap...als die moslims beetje verstandig zijn leren ze er beetje er mee om te gaan.

Waarom zou je het uitzenden?

Laten we zeker onszelf bang maken voor de moslims. Als hij die film maakt en er ontstaan rellen dan bezorgen ze zichzelf een nog slechtere reputatie. Mocht dat nog mogelijk zijn. De huidige regering is slap en wil vooral geen gezeur want ze hebben het al druk genoeg met de gewone burger financieel te strippen.

Die film is niet 'het probleem', z'n intentie voor productie wel. Want over hoe Wilders en z'n achterban denkt over de Islam daar hoeft geen letter meer over geschreven te worden. Laat staan een film.

De inflatie van z'n woorden heeft het toppunt bereikt, hij kan zichzelf verbaal niet meer overtreffen. Dus dan maar visueel. En er is te weinig Islam dreiging en opschudding om nog kiezers te winnen. Dus creeer je die maar zelf en blaas je er nieuw leven in.

Hij zal bidden dat hier scherpe reacties opkomen en hij ziet het liefst Amsterdam CS in rook opgaan door een bom. Want dat zal zieltjes opleveren. Emotie tast rationeel denken aan, precies wat Wilders wil.

Als je ECHT wat om Nederland geeft riskeer je onze positie wereldwijd niet, uiteraard wel als je dictatorale macht nastreeft.

Ik citeer Erasmus uit z'n boek Lod der Zotheid: "De aanhangers van een leider maken zichzelf blind om z'n lof beter te kunnen zingen". Daarmee heb ik de kern wel geraakt.

Tsja deze film maken mag natuurlijk wettelijk gezien.

Echter voegt het bar weinig toe dan alleen maar nutteloos provoceren om daarna te kunnen roepen dat de Islam weer zulke lange tenen heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je wel een goede post Marky. Aan de andere kant vind ik het prima dat er sterke kritiek is op religie (in het algemeen) en hij heeft, anders dan de rest, wel het lef om die kritiek in beeld te brengen. We weten toch allemaal dat een film veel meer impact heeft dan woorden? Waarom denk je dat Al 'attention wh*re' Gore op een bepaald moment propaganda is beginnen maken via die weg. Idd kunnen de gevolgen enorm zijn, maar dat bewijst dan alleen het gelijk van Wilder's op die punten. Islam moet maar eens leren om kritiek te verdragen, klaar.

Dan komen er maar reacties van de andere kant om het tij een beetje te laten keren. Hoe zwak is de bevolking vraag ik me af als we blindelings een mong**l volgen.

Vrijheid van meningsuiting moet gewaarborgd worden, ook al is het provocerend.

@Marky: prachtige post! Helemaal mee eens.

Verder:

Als ie nu eens een film zou maken over de gevaren van (fundamentalistische) christenen en joden (die zéér zeker in nederland en de westerse wereld in het algemeen aanwezig zijn, ik noem haatzaaiende puntmutsen waar hier blijkbaar oren naar zijn) veroorzaken:

Bon & chapeau. laat 'em het islamitische geloof dan maar flink door het slijk halen, maar dan dus óók de christelijk en judaïsche ONZIN.

Maar Wilders is gewoon een idiote one-issue mozartkogel. (zoals EricR ooit bijna poëtisch wist te verzinnen :D)

Alle volwassenen die geloven in dergelijke sprookjes moeten eens stevig aan de tand gevoeld worden wat mij betreft. Mensen die op zo'n manier praten met en over imaginaire personen en er zelfs bang voor zijn stoppen we meestal in een psychiatrische inrichting, onder het genot van een fijne dosis Haldol (of aanverwanten)

Maar goed, Wilders blijft een gek. Eentje met ook goede ideeën maar helaas een voorliefde voor idioterie. Jammer dat dat laatste zijn voorkeur voor belichting van zijn partijpunten vormgeeft.

De vrijheid van meningsuiting zegt me: het mag allemaal. Maar mijn gevoel zet zéér sterke vraagtekens bij de combinatie van de persoon Wilders en het maken van een dergelijke film.

edit: ik mis de optie: ALLE religies moeten in deze film door het slijk, als ie het écht goed wil doen. Kunnen we direct mooi inzichtelijk maken wat voor een homogene bende die abrahamistische sprookjes zijn. Mocht ie zo'n film willen maken, dan zou ik voor optie 1 kiezen btw.

Laatst bewerkt:
Die film is niet 'het probleem', z'n intentie voor productie wel. Want over hoe Wilders en z'n achterban denkt over de Islam daar hoeft geen letter meer over geschreven te worden. Laat staan een film.

De inflatie van z'n woorden heeft het toppunt bereikt, hij kan zichzelf verbaal niet meer overtreffen. Dus dan maar visueel. En er is te weinig Islam dreiging en opschudding om nog kiezers te winnen. Dus creeer je die maar zelf en blaas je er nieuw leven in.

Hij zal bidden dat hier scherpe reacties opkomen en hij ziet het liefst Amsterdam CS in rook opgaan door een bom. Want dat zal zieltjes opleveren. Emotie tast rationeel denken aan, precies wat Wilders wil.

Als je ECHT wat om Nederland geeft riskeer je onze positie wereldwijd niet, uiteraard wel als je dictatorale macht nastreeft.

Ik citeer Erasmus uit z'n boek Lod der Zotheid: "De aanhangers van een leider maken zichzelf blind om z'n lof beter te kunnen zingen". Daarmee heb ik de kern wel geraakt.

Als 1 man de positie van Nederland zou kunnen ondermijnen wat is onze positie dan waard??? Angstdenken van jou is echt treurig.............

Ik vind Wilders een flapdrol, maar die film hoeft van mij echt niet verboden te worden. Als er mensen niet naar willen kijken dan zappen ze maar. Er zijn zat programma's waar ik het niet mee eens ben maar daarvoor ga ik ook niet de straat op of wat dan ook.

numero uno!

zie hier allemaal negatieve reacties maar toch heeft de dikke meerderheid voor nummer 1 gekozen

Vind het maar aandachttrekkerij. Vind die hele Wilders niks meer.

Eens met Marky en Builder

Ik bedenk me dat ik eigenlijk te weinig van de hele film afweet om op de poll te kunnen stemmen.

verder ben ik meer dan moe van al die moslimissues, of eigenlijk religie in het algemeen:yawn:

Ik vind dat je niet meer in zijn haren hoeft klaar te komen vanwege zijn blonde kleur.

Terug
Naar boven