jeffreyl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zullen allicht zware reacties op gaan komen, en ik denk dat je als moslim wel heel diep gezonken moet zijn wil je dit soort dingen niet belachelijk vinden.
er zullen allicht zware reacties op gaan komen, en ik denk dat je als moslim wel heel diep gezonken moet zijn wil je dit soort dingen niet belachelijk vinden.
gaat niet om wilders maar om wat hij doet, en ik heb het niet over het maken van een heisa, maar erover dat mensen dit belachelijk zullen vindenBedoel je niet dat je als moslim heel diep gezonken moet zijn als je zo'n heisa gaat maken om ene meneer Wilders.............
ook voor jou geldt; misschien komen er weinig serieuze reacties, dat wil niet zeggen dat degenen die niet reageren het maar normaal vinden.Gezien het aantal serieuze reacties uit moslimkringen moeten er dan wel heel wat diep gezonken moslims zijn.
Bedoel je niet dat je als moslim heel diep gezonken moet zijn als je zo'n heisa gaat maken om ene meneer Wilders.............
Geen problemen mee, als hij het gewoon bij woorden houdt.
Hij mag zeggen wat ie wil, maar als hij daadwerkelijk de koran verscheurt en hem dan in de fik steekt dan zorg ik er echt persoonlijk voor dat ik een mooi groepje bij elkaar raap en dus echt linea recta de straat op.
Sjeik Fawaz heeft hier vorige vrijdag over gepreekt, en zij ook in het ergste geval niks te doen. Nou respecteer ik Sjeich Fawaz maar ook hij is nog steeds mens, en bij de aanblik van dat zwijn die de koran vebrandt, het allerheiligste der heiligen zal ik zeker voor zorgen dat waar ik kom de Parijse toestanden net een theekransje zullen lijken en er zijn genoeg mensen die daar ook voor in staan. Met alle gevolgen van dien, de wetten van Allah staan boven die van de mensen en zeker boven die van de Nederlandse.
Straffen die de rechtstaat uitdeelt zijn maar tijdelijk en stellen niets voor, die neem ik maar voor lief dan. En we zullen nog wel eens zien hoeveel goedwillende moslims er nog zijn na zo een ongelofelijke grove belediging van een van de mensen die nota bene dit land besturen
Hij mag zeggen wat ie wil, maar als hij daadwerkelijk de koran verscheurt en hem dan in de fik steekt dan zorg ik er echt persoonlijk voor dat ik een mooi groepje bij elkaar raap en dus echt linea recta de straat op.
Sjeik Fawaz heeft hier vorige vrijdag over gepreekt, en zij ook in het ergste geval niks te doen. Nou respecteer ik Sjeich Fawaz maar ook hij is nog steeds mens, en bij de aanblik van dat zwijn die de koran vebrandt, het allerheiligste der heiligen zal ik zeker voor zorgen dat waar ik kom de Parijse toestanden net een theekransje zullen lijken en er zijn genoeg mensen die daar ook voor in staan. Met alle gevolgen van dien, de wetten van Allah staan boven die van de mensen en zeker boven die van de Nederlandse.
Die Sjeik Fawaz komt me uit jouw beschrijving nog wel redelijk sympathiek over, inderdaad nog als mens, iets wat we van jou helaas niet meer kunnen zeggen.
Sjeich Fawaz is mild over dit onderwerp, omdat hij wel moet
Hij is voorbeeld voor velen namelijk, heeft daarnaast ook een voorbeeldfunctie en zijn woorden kunnen 10x meer impact hebben dan een politicusje of agent ooit kan hebben. Hij wil niet de starter van een rel zijn, maar ik weet zeker dat hij diep in zijn hart ook Wilders graag gestenigd zou zien worden. Het verbranden van de koran is het verbranden van de essentie van de islam.
Nogmaals als hij het gewoon bij woorden houdt om zijn boodschap over te brengen zal er denk ik geen haan naar kraaien en daar heb ik eigenlijk ook geen moeite mee. Hij kan en mag zeggen wat ie wil in mijn ogen
Straffen die de rechtstaat uitdeelt zijn maar tijdelijk en stellen niets voor, die neem ik maar voor lief dan. En we zullen nog wel eens zien hoeveel goedwillende moslims er nog zijn na zo een ongelofelijke grove belediging van een van de mensen die nota bene dit land besturen
Die Sjeik Fawaz komt me uit jouw beschrijving nog wel redelijk sympathiek over, inderdaad nog als mens, iets wat we van jou helaas niet meer kunnen zeggen.
Daaruit begrijp ik dat de Islamiet slechts een kuddedier is door blijkbaar blindelings het gedachtegoed van 1 man te volgen.Sjeich Fawaz is mild over dit onderwerp, omdat hij wel moet
Hij is voorbeeld voor velen namelijk, heeft daarnaast ook een voorbeeldfunctie en zijn woorden kunnen 10x meer impact hebben dan een politicusje of agent ooit kan hebben.
Was dat maar waar, dan waren we door simpelweg 1 boek te verbranden gelijk van die idioterie verlost.Hij wil niet de starter van een rel zijn, maar ik weet zeker dat hij diep in zijn hart ook Wilders graag gestenigd zou zien worden. Het verbranden van de koran is het verbranden van de essentie van de islam.
En als hij volgens jou over de schreef gaat denk je dat het een oplossing is om met een groepje maten op straat te gaan rellen? Je gaat je wreken op anderen die hier helemaal niets mee te maken hebben? Je laat je inspireren door de Koran, dus ik neem aan dat je ook al je beslissingen afweegt aan wat je Koran je opdraagt te doen. Als dit werkelijk is wat je Koran je opdraagt te doen bij een dergelijke actie, dan is dit boek het inderdaad slechts waard om verbrand te worden.Nogmaals als hij het gewoon bij woorden houdt om zijn boodschap over te brengen zal er denk ik geen haan naar kraaien en daar heb ik eigenlijk ook geen moeite mee. Hij kan en mag zeggen wat ie wil in mijn ogen
Het gaat niet om die meneer Wilders, het gaat om de daad die hij begaat.
Het scheuren en verbranden van de koran