Fitness Seller

Wat vinden jullie de beste amerikaanse BB forum

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik zit af en toe ook op andere forums in the usa te kijken.

Maar wat vinden jullie de beste bb forum in the usa?

Ik vind dat er in de VS geen enkel forum egt boven het andere uitsteekt. Het is er gewoonweg te druk en er wordt soms meer gepost in tien minuten dan hier in twee uur. Je ziet er ook oneindig veel totale onzinthreats voorbijkomen. Dan blijf ik liever hier hoor.

Het is wel leuk dat er op die Am boards af en toe pro's komen posten maar zoveel heb je daar ook niet aan imo.

Ben alleen nog maar op getbig geweest,valt wel mee.

Lees ook alleen nog maar op Getbig.com maar das meer voor de gewone info dan over a.s.

The rebel zei:
Ik vind dat er in de VS geen enkel forum egt boven het andere uitsteekt. Het is er gewoonweg te druk en er wordt soms meer gepost in tien minuten dan hier in twee uur.

Agreed. Ik zit op vele Amerikaanse boards maar vind niet dat er eentje met kop en schouders bovenuit steekt.

vind die board die niet "te groot" zijn wel leuk...

Ik kijk vooral op US forums waar meer wordt gesproken en ervaring is over HGH, IGF-1, Slin.

zeker forums.steroid.com en anabolicminds.com

Er staat toch een aardig wat leuke info op fora als bodybuilding.com, musclemayhem, getbig, bbdungeon et cetera. Ik kan de Amerikaanse humor van een aantal gasten aldaar ook wel waarderen.

verder geen voorkeur voor één die de beste is. Maak er anders ff een poll van.

Volgens mij is "Fitness & Bodybuilding Competitie > Anabole Steroïden" niet de juiste sectie, overigens :D

Anabolic Revieuw, professional muscle :thumbs:

Terug
Naar boven