Fitness Seller

Wat vinden jullie ervan momenteel? 20J-69KG

Jelleve

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
68kg
Even wat meer poses gedaan,
Momenteel ng steeds aan het cutten,
wil nog 2 procent droger komen te staan
Kritiek welkom, opbouwende kritiek nog meer welkom

BACKdb.jpg

BACK.jpg

BACK2.jpg

god.jpg

abs.jpg

MM.jpg

IMG_1156.jpg

IMG_8861a.jpg

Mooi droog, zou je meer gewicht geven, mooie verhoudingen en mooie peak op je biceps...

Ik zou alleen echt niet meer cutten als ik jou was! Je staat al zo droog en weegt maar 68kg :eek: Gogo cleanbulk man!

Verder nice fysiek, zeker hele goede 'basis' om verder op te bouwen! Hoe lang train je al=

Gezien je gewicht, vermoed ik dat je geen benen hebt. Eigen keuze natuurlijk.

Mening: goeie basis, niet meer cutten.

damn nice triceps

Mooi beach fysiek al hoor, ik zou vanaf hier alleen weer gaan bulken zodat je niet te ver doorschiet in je cut en spiermassa gaat inleveren. Wat is je trainingstijd?

ziet er goed uit, hoelang train je al?

je hebt wel aanleg, nu echt je benen trainen.

Niet verder cutten, daar heb je de massa niet voor.

Verder goed bezig.

Vind je er ook groter uit ogen, maar nog een foto van benen?:D
Mooie progressie in iedergeval en doe zo voort!

je hebt geen massa waarom zal je gaan cutten?

Ik weet hoelang je traint, maar zoals gezegd, goed beach fysiek.

Daarintegen slechte rug en waarschijnlijk slechte benen / onderug.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train ondertussen al bijna 4 jaar, wel een half jaar stil gelegen. Alles gegeten wat ik wou en niks van sport meer gedaan. Ben nu ongeveer 4 maanden terug bezig, ook erg met mijn voeding bezig en cardio. Mijn benen stellen niks voor en m'n onderrug ook niet. Hier schaam ik me wel wat voor. Maar volgend jaar zullen deze er beter aantoe zijn. Benen zullen groeien!

En de reden waarom ik wil cutten, terwijl ik weet dat ik niet zoveel massa heb. Ik wil voor de eerste x in m'n leven droog staan. En ik wil buikspieren zien. Maar ik ga er ook niet te ver in gaan. Thanks

Ik train ondertussen al bijna 4 jaar, wel een half jaar stil gelegen. Alles gegeten wat ik wou en niks van sport meer gedaan. Ben nu ongeveer 4 maanden terug bezig, ook erg met mijn voeding bezig en cardio. Mijn benen stellen niks voor en m'n onderrug ook niet. Hier schaam ik me wel wat voor. Maar volgend jaar zullen deze er beter aantoe zijn. Benen zullen groeien!

En de reden waarom ik wil cutten, terwijl ik weet dat ik niet zoveel massa heb. Ik wil voor de eerste x in m'n leven droog staan. En ik wil buikspieren zien. Maar ik ga er ook niet te ver in gaan. Thanks

best zonde in die 4 jaar had je veel veel veel meer uit kunnen halen, je hebt wel een aardig fysiek, na de zomer gewoon goed eten/trainen squatten en deadliften

Mooi droog, wel weinig massa gepakt in 4 jaar. Kzou gaan bulken ;)

Tijd om een voedingsschema te gaan gebruiken en je niet zo druk te gaan maken over je abs

Goede borstaanhechtingen lijkt me zo

Terug
Naar boven