AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van deze biceps oefening?

ik pak hem ook wel vaker

maar meestal dan als supersetje.

gr.

Ik heb veel verhalen gelezen van bodybuilders die de armen trainen met licht gewicht en veel sets.

Omdat het armen trainen geen cm's meer opleverde ging ik het ook proberen. Het viel me op wanneer ik dit ook deed ik spierpijn had (bicep) en als ik setjes van 12/10/8/8 dee niet. Dus dit lijkt mij gewoon een sirieuze oefening om masse te bouwen en geen warming up oid.

Alsik me biceps train met zwaar gewicht waar ik er max 8 van kan voelt het alsof ik geen klote heb gedaan. Voor de tricep geldt deze regel niet bij mij.

doe deze soms als laatste oefening derbij
om ze nog 1 keer ff een shock te geven maar meer ook niet
vind een normale barbell curl veel zwaarder aanvoelen:D

Harde oefeninge ...
Krijg je zware pump van :D

Doe het nooit, echt een rukoefening.

Ik heb veel verhalen gelezen van bodybuilders die de armen trainen met licht gewicht en veel sets.

Omdat het armen trainen geen cm's meer opleverde ging ik het ook proberen. Het viel me op wanneer ik dit ook deed ik spierpijn had (bicep) en als ik setjes van 12/10/8/8 dee niet. Dus dit lijkt mij gewoon een sirieuze oefening om masse te bouwen en geen warming up oid.

Alsik me biceps train met zwaar gewicht waar ik er max 8 van kan voelt het alsof ik geen klote heb gedaan. Voor de tricep geldt deze regel niet bij mij.

zelfs met genoeg artikelen hier, spierpijn alsnog relateren met massa opbouwen ?

hoeveel kg heeftie daar eigenlijk 50 ?

Terug
Naar boven