- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik het geluid gewoon uitzet en drie minuten naar Ilse DeLange ga staren
Al Is Waylon ook een mooie man nohomo
K*t!
Vind alles wat bij DWDD gepusht/geplugt wordt toch meestal waardeloos net als Mathijs en zijn schijt programma.
Ja ik heb het nodig, give it to me!!!
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------
O , Topic Goed, Druk lekker ook.
Ben ik met je eens. Maaarrrrrrrrrr. Dat was niet echt de bedoeling van dat nummer. Was om te showen welk nummer er op ESF komtK*t!
Vind alles wat bij DWDD gepusht/geplugt wordt toch meestal waardeloos net als Mathijs en zijn schijt programma.
Weinigzeggend, om in slaap te vallen. Zal wss wel laatste eindigen.
Edit: Mother van België vind ik in feite nog goed, pakkend en zo (al ben ik het nu al beu gehoord), zal wss vrij hoog eindigen.
Ben ik met je eens. Maaarrrrrrrrrr. Dat was niet echt de bedoeling van dat nummer. Was om te showen welk nummer er op ESF komt
Als het een goed nummer was met een beetje artistieke waarde en inhoud dan hadden de artiesten en producers wel een ander/beter/serieuzer platform gekozen om hun nummer bekend te maken.
En als het een lekkere vrolijke beuker was waren ze ook niet daar terechtgekomen.
Dwdd is een narrow minded clubje met alleen dezelfde enge linkse ideetjes en dezelfde muziek keuzes, beetje communistisch zelfs.