MuscleMeat

Wat vinden jullie van dit nummer?

Geweldig. Hier gaan we vast mee winnen. Al dat belastinggeld weer goed besteed!!!

Ik denk dat ik het geluid gewoon uitzet en drie minuten naar Ilse DeLange ga staren

Al Is Waylon ook een mooie man nohomo

Wat een verschrikking, wtf is dit :roflol: manmanman

Ik hoor alleen poep :dunno:

Ilse heeft best grappige nr's, maar dit vind ik niks.

Is wel goed voor mn stoelgang

• Topic Starter Topic Starter

Inzending van Belgenland

Weinigzeggend, om in slaap te vallen. Zal wss wel laatste eindigen.

Edit: Mother van België vind ik in feite nog goed, pakkend en zo (al ben ik het nu al beu gehoord), zal wss vrij hoog eindigen.

K*t!
Vind alles wat bij DWDD gepusht/geplugt wordt toch meestal waardeloos net als Mathijs en zijn schijt programma.

K*t!
Vind alles wat bij DWDD gepusht/geplugt wordt toch meestal waardeloos net als Mathijs en zijn schijt programma.
Ben ik met je eens. Maaarrrrrrrrrr. Dat was niet echt de bedoeling van dat nummer. Was om te showen welk nummer er op ESF komt

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Weinigzeggend, om in slaap te vallen. Zal wss wel laatste eindigen.

Edit: Mother van België vind ik in feite nog goed, pakkend en zo (al ben ik het nu al beu gehoord), zal wss vrij hoog eindigen.

Ik weet dat je een aparte muzieksmaak hebt maar dat nummer mother is toch niet te hachelen

Ben ik met je eens. Maaarrrrrrrrrr. Dat was niet echt de bedoeling van dat nummer. Was om te showen welk nummer er op ESF komt

Als het een goed nummer was met een beetje artistieke waarde en inhoud dan hadden de artiesten en producers wel een ander/beter/serieuzer platform gekozen om hun nummer bekend te maken.

En als het een lekkere vrolijke beuker was waren ze ook niet daar terechtgekomen.

Dwdd is een narrow minded clubje met alleen dezelfde enge linkse ideetjes en dezelfde muziek keuzes, beetje communistisch zelfs.

Als het een goed nummer was met een beetje artistieke waarde en inhoud dan hadden de artiesten en producers wel een ander/beter/serieuzer platform gekozen om hun nummer bekend te maken.

En als het een lekkere vrolijke beuker was waren ze ook niet daar terechtgekomen.

Dwdd is een narrow minded clubje met alleen dezelfde enge linkse ideetjes en dezelfde muziek keuzes, beetje communistisch zelfs.

Je kunt zeggen wat je wilt maar er kijken hele volkstammen naar DWDD dus is op zich een goed platform en wat is het alternatief? TROS met Nederland Muziekland?

Terug
Naar boven