MuscleMeat

wat vinden jullie van mijn nieuwe kuur

Als het het zo doortrekt zoals nu heb je aardig wat orals voor een te lange tijd.
Ben je toch van plan om het door te trekken, denk dan eens aan onderstaande:

wk 01-08 250mg sust eod
wk 01-08 250mg deca om de 3dgn
wk 09-10 250mg test prop eod
wk 07-10 winny depot 50mg ed of eod
wk 11 beginnen met nakuur nolva (hcg indien nodig)

succes

• Topic Starter Topic Starter
hitman zei:
Als het het zo doortrekt zoals nu heb je aardig wat orals voor een te lange tijd.
Ben je toch van plan om het door te trekken, denk dan eens aan onderstaande:

wk 01-08 250mg sust eod
wk 01-08 250mg deca om de 3dgn
wk 09-10 250mg test prop eod
wk 07-10 winny depot 50mg ed of eod
wk 11 beginnen met nakuur nolvadex (hcg indien nodig)

succes
IS EEN BEETJE WEINIG vergeleken wat ik hier voor heb genomen

redhead zei:
Dus inprincipe wanneer je bloedwaardes na 10 weken kuren ok zijn kan je zo verder knallen?Lijkt me niet.Controle van de waardes geeft inderdaad een beeld van je herstel aan.En is de enige manier inderdaad.De tijd die je tussen de kuren in laat is niet alleen voor het herstel.Mensen laten ook een langere tijd tussen zodat hun receptoren weer vrij en gevoelig worden in de peroide dat ze off zijn.Vandaar die 3 maanden.

Geloof me, eer je helemaal hersteld bent, ben je echt een tijdje verder en kan je zo weer knallen.

En dat met die receptoren is achterhaalde bullshit, receptoren kunnen zich vernieuwen.

amateurtje zei:
ik ben niet zo thuis in het kuren met spuiten en injecties. helpt je dat echt goed vooruit? kost wrs wel paaar honderden euro's zo een kuurtje :)
ik ga het zelf nooit doen (zeg ik nu nog :) ) vind het beetje gevaarlijk en heb er al erge dingen over gehoord.
maar in ieder geval veel succes ermee bro ;)

:eek: goede post, voegt veel toe

Glenn GX zei:
Geloof me, eer je helemaal hersteld bent, ben je echt een tijdje verder en kan je zo weer knallen.

En dat met die receptoren is achterhaalde bullshit, receptoren kunnen zich vernieuwen.

Weer wat geleerd:p

inVorm zei:
Van wie MOET je 3 maanden tussen een kuur houden??? Onzin...doe gewoon lekker waar jezelf zin in hebt.

Ik laat er zelfs 6maand tussen( of meer ) , max 2 maal kuur op een jaar .

Maar ja iedereen doet wat em wilt met zijn lichaam wilt he

Terug
Naar boven