Fitness Seller

Wat vinden jullie van mijn schema etc.?

Letsdoit

Novice
Waardering
0
Hoi hoi iedereen,

Inmiddels ben ik (met mijn morbide obesitas) ongeveer 2 maandjes bezig in de sportschool. Ik streef ernaar om 3x per week in de sportschool te vinden te zijn. In ’t begin ging ik bijna dagelijks; dit bleek ik niet vol te kunnen houden. Ook raadde mijn begeleidster het af, omdat mijn lever de te snelle afvoer van vet niet aan zou kunnen. Daarom ga ik nu 3x per week.

Mijn schema is dan als volgt:

Half uur cardio (o.a. fietsen, loopband, steps, crosstrainer)

2 sets 15x Ab dominals
2 sets 15x Pull down
4 sets 15x Rotary Torso (beide zijden 2 sets)
2 sets 15x Chest press
2 sets 15x Leg Press
2 sets 20x Ab trainer (die stalen boog, weet je wel)

Nog 10 minuten cardio als ‘cooling down’.

Mijn grootste doel is gezond afvallen (en daar bedoel ik dus mee; STRAK afvallen, en niet uiteindelijk met allemaal blubberige flubber-velletjes zitten).

Ik merk al resultaat bij m’n benen; voor mijn gevoel zijn m’n benen wat strakker geworden.
Grootste enorme probleem is echter m’n buik; vooral het vet bij m’n maag zeg maar.
Ik ga dus alles op alles zetten voor de buikspieren, het is echt noodzaak dat dat vet daar verdwijnt.

Ik hoef er niet supergespierd uit te zien (nog niet ;)) maar dat vet moet gewoon weg bij die buik.
Ik merk echter wel dat hoe langer ik hiermee bezig ben, hoe meer ik dat vieze vet op die buik ga haten… maar ’t gaat zo ontzéttend langzaam…

Wat vinden jullie van mijn schema? Tips zijn áltijd welkom, en als jullie tips hebben hoe het vet snel weggaat (ik laat vettigheid en snoep e.d. al staan, dat neem ik niet meer) dan hou ik me van harte aanbevolen :)

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes!

Om het vet weg te halen moet je wat op je voeding letten en cardio

Je schema is slecht

• Topic Starter Topic Starter
Om het vet weg te halen moet je wat op je voeding letten en cardio

Je schema is slecht

Is alleen cardio voldoende voor vet-wegtrainen dan? Ik dacht dat krachttraining daar ook bij hielp.

En mijn schema slecht... kun je dat beargumenteren? Want met alleen 'slecht' kan ik vrij weinig ;)

En Jopske, ik ga eens lezen! dank je.

Edit: verdomme, zitten die lui in de sportschool mij dit schema voor te kauwen, kom ik hier raad vragen aan 'de proffesionals' (jaja, ik kijk tegen jullie op), noemen jullie mijn schema slecht. Wie moet ik nou vertrouwen??

Een goed schema bevat altijd Deadlifts en Squats imo, ook als je wilt afvallen, die oefeningen geven je metabolisme een flinke boost.

Ons geloven, de fitnessindustrie zuigt. Het gaat allemaal om mensen abonnementen aan te smeren, of ze nu succes hebben in hun training maakt niet uit. Meestal is het beter dat ze het opgeven omdat ze geen resultaat zien zodat er minder volk komt, en de cash is binnen.
OT:
Squats e.d. verbranden veel caloriën, versnellen je metabolisme en zetten spier aan, waardoor je nog eens meer calorien verbuikt in het dagelijkse leven. Losse gewichten gebruiken, en oefeningen (bewegingen) die verschillende groepen per keer nemen. En ook veel bijleren door opzoekwerk e.d. helpt veel.

http://stronglifts.com/how-to-lose-fat-fast/

Hoi hoi iedereen,

Inmiddels ben ik (met mijn morbide obesitas) ongeveer 2 maandjes bezig in de sportschool. Ik streef ernaar om 3x per week in de sportschool te vinden te zijn. In ’t begin ging ik bijna dagelijks; dit bleek ik niet vol te kunnen houden. Ook raadde mijn begeleidster het af, omdat mijn lever de te snelle afvoer van vet niet aan zou kunnen. Daarom ga ik nu 3x per week.

Mijn schema is dan als volgt:

Half uur cardio (o.a. fietsen, loopband, steps, crosstrainer)

2 sets 15x Ab dominals
2 sets 15x Pull down
4 sets 15x Rotary Torso (beide zijden 2 sets)
2 sets 15x Chest press
2 sets 15x Leg Press
2 sets 20x Ab trainer (die stalen boog, weet je wel)

Nog 10 minuten cardio als ‘cooling down’.

Mijn grootste doel is gezond afvallen (en daar bedoel ik dus mee; STRAK afvallen, en niet uiteindelijk met allemaal blubberige flubber-velletjes zitten).

Ik merk al resultaat bij m’n benen; voor mijn gevoel zijn m’n benen wat strakker geworden.
Grootste enorme probleem is echter m’n buik; vooral het vet bij m’n maag zeg maar.
Ik ga dus alles op alles zetten voor de buikspieren, het is echt noodzaak dat dat vet daar verdwijnt.

Ik hoef er niet supergespierd uit te zien (nog niet ;)) maar dat vet moet gewoon weg bij die buik.
Ik merk echter wel dat hoe langer ik hiermee bezig ben, hoe meer ik dat vieze vet op die buik ga haten… maar ’t gaat zo ontzéttend langzaam…

Wat vinden jullie van mijn schema? Tips zijn áltijd welkom, en als jullie tips hebben hoe het vet snel weggaat (ik laat vettigheid en snoep e.d. al staan, dat neem ik niet meer) dan hou ik me van harte aanbevolen :)

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes!

Wat je schema betreft:

Die vetgedrukte (pun intended) kun je beter weglaten en in die tijd wat anders gaan doen waarbij je je gehele lichaam gebruikt. DIe andere drie zijn een stuk beter (doe die dus maar elk 2 sets meer)

En geduld is een schone zaak.

Terug
Naar boven