Fitness Seller

Wat vinden jullie van tieners die aan het trainen zijn?

kamikaza

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Hoi,

Dit is dus wat ik me afvraag, hoe denken jullie over tieners die aan het trainen ( krachttraining) zijn. Ik ben nu 17 en bij ons is de fitnesszaal in 3 stukken verdeeld. Het cardio gedeelte, Krachttraining gedeelte en een gedeelte met losse dumbbells en bankdruk etc. Nu is het zo bij ons dat ik bijna nooit andere jongen mensen zie trainen in het gedeelte bij de losse dumbles bankdruk etc. Hoe kijken jullie daar nou tegen op als jullie een jonkie zien trainen?

Wil ik ook wel weten :D (is ook 17)

weinig op te zeggen omdat ik zelf op men 15 begonnen ben dus.. hangt er beetje vanaf hoe ze zijn: tegen groepjes heb ik zowiezo iets omdat die toch maar lulle en niet trainen en wedstrijdjes om ter meest doen... Maar je hebt er ook die gewoon serieus komen trainen en daar heb ik weinig tegen natuurlijk

Als ze er serieus mee bezig zijn, niet lopen te lanterfanten met telefoons of andere pauper kledij, dan vind ik het wel cool. Jong geleerd...

Ze doen maar, die partial reps zijn goed voor hen

Tsja, jonge mensen die serieus bezig zijn niets mis mee natuurlijk!
Helaas doet 80% alleen preacher curls in het krachthok en partial reps bankdrukken dus dat schiet niet op.

En vaak schijnen ze te willen laten zien dat ze wel sterk zijn en gaan ze lopen forceren etc, dat is irritant.

17 jaar is een goede leeftijd om te trainen. Knalluh! ;)

Ik ben 17, en ik loop in levi jeans en gucci jasjes in de sportschool. Ook moet ik regelmatig bellen naar m'n vrienden, om te kijken wat ze gaan doen in het weekend. En het mooie is dat niemand er wat van zegt, omdat ik een natural genetische massafreak ben.

Ben zelf met 17 jaar begonnen. Maar 15 of 16 is ook een prima leeftijd om te beginnen. 14 of jonger kan wel, maar dan meer fitness en niet te zware training.

Ik ben jaloers als ik ze zie. Was ik zelf maar op die leeftijd al begonnen.

zoalng ze het serieus bezig zijn en geen domme dingen doen zoals met vage gansta kleding aan trainen, mobieltje drbij: wacht ff, even een setje maken, etc kan het me niet veel schelen...wel zo volwassen wezen om welgemeend advies te waarderen:)

kamikaza zei:
Hoi,

Dit is dus wat ik me afvraag, hoe denken jullie over tieners die aan het trainen ( krachttraining) zijn. Ik ben nu 17 en bij ons is de fitnesszaal in 3 stukken verdeeld. Het cardio gedeelte, Krachttraining gedeelte en een gedeelte met losse dumbbells en bankdruk etc. Nu is het zo bij ons dat ik bijna nooit andere jongen mensen zie trainen in het gedeelte bij de losse dumbles bankdruk etc. Hoe kijken jullie daar nou tegen op als jullie een jonkie zien trainen?

welke gym?

17 is een prima leeftijd om te beginnen, zelf zou ik willen dat ik de sport een paar jaar eerder ontdekt had.

kamikaza zei:

:roflol:

das die achter het station toch?

waarom train je daar als je er serieus mee bezig bent?
Ik ben er nog nooit binnen geweest, maar wat je van buiten ziet schrikt al genoeg af ;)
En ik heb er al genoeg over gehoord, echt diehard trainingen daar

• Topic Starter Topic Starter
nofear train! zei:
:roflol:

das die achter het station toch?

waarom train je daar als je er serieus mee bezig bent?
Ik ben er nog nooit binnen geweest, maar wat je van buiten ziet schrikt al genoeg af ;)
En ik heb er al genoeg over gehoord, echt diehard trainingen daar

Hehe waarom ik daar train is simpel, train sinds vorig jaar pas. Heb me toen samen met een maat daar ingeschreven. Dus wist er nog niks vanaf , maar me contract verloopt in maart en dan ga ik opzoek naar een andere gym, misschien weet jij leuke? :p

Wat ik vaak zie is dat skinny bitches veelste zwaar voor hun doen pakken en dan denk ik als je de oefening nou goed uitvoert en minder gewicht neemt plus voortaan een shitload aan calorieen tot je neemt dan krijg je tenminste resultaat maar laat ze lekker.
Zo zie je mensen jaren trainen zonder ook maar te denken dat voeding misschien de key tot vooruitgang zou kunnen zijn haha.

kamikaza zei:
Hehe waarom ik daar train is simpel, train sinds vorig jaar pas. Heb me toen samen met een maat daar ingeschreven. Dus wist er nog niks vanaf , maar me contract verloopt in maart en dan ga ik opzoek naar een andere gym, misschien weet jij leuke? :p

Zelf train ik bij Axis (piushaven) Ik vond dat van de gyms die ik toen bezocht heb de beste, het is cker geen topgym maar beter dan de anderen, imo dan.

als ze maar trainen inplaats van te ouwehoeren..... wat ik dan denk.....eigelijk hetzelfde als ik 2 tieners zie staan vrijen op straat......... WAAR IS DIE TIJD NAARTOE !!!!!

Terug
Naar boven