MuscleMeat

Wat vinden jullie van tieners die aan het trainen zijn?

Bezoekers in dit topic

Zolang ze serieus bezig zijn dan is het jammer dat ik niet veel eerder begonnen ben. Helaas kloten de meeste maar wat aan en probeer ze hierin wat advies te geven.
 
Niks mis om als tiener te starten met krachttraining zolang dit begint met een serieuze en goede begeleiding.
Dus niet 6x p/w trainen en binnen 1 maand 100kg willen banken.
Op die leeftijd is het aanleren van de juiste technieken en inzicht krijgen in het functioneren van je eigen lichaam de allerhoogste prioriteit.
Dat legt de basis voor de rest van je trainingscarriere.

Over 'coole' kleding en mobieltjes in de gym praat ik niet eens. Heeft niks met trainen te maken. Die mensen neem ik niet serieus.
 
waarom mag je er niet 'cool' uitzien tijdens het trainen? :p
 
doet me denken aan een jochie dat pas kwam trainen...alles maar dan ook alles deed ie fout:d ik verbeter m ...vond ie best:D drna liet ie me niet meer met rust en wou ie alles weten..prima:)

maar hij vrat niet goed, trainde niet genoeg, sliep niet genoeg...en ik werd alleen maar groter door me kuurtje totdat ie zei: ik ga ook anaboluh regelen!dan wordt ik ook kankerbreed als hem...:roflol: eeehm juist ja :p...

drna kwam ie niet meer en ging ie thuis trainen met zn dumbbells van 12kilo:D ..geloof het of niet, maar hij nam dr nog Dbol bij ook...:roflol:armpjes werden opeens van 32 spontaan 37cm, na zn kuurtje van 13(!!!)weken D-bol kwam ie huilend aanrennen: Rooooooooooo!!!!!Ik verlies kracht en omvang!wat moet ik doen? nog een kuurtje d-bol?ik wil niet spuiten hoor!want dat is eng...:roflol::roflol:
 
jamesz zei:
waarom mag je er niet 'cool' uitzien tijdens het trainen? :p

Er is een groot verschil tussen er gewoon goed en verzorgd uit willen zien op de sportschool of de 'coole' gast uit willen hangen.
Dat laatste heeft niks met sport te maken, maar met opvallen en showen.
Zag laatst iemand met een zonnebril in z'n haar tijdens het trainen. Ja, sorry hoor...
 
RobertHosper zei:
doet me denken aan een jochie dat pas kwam trainen...alles maar dan ook alles deed ie fout:d ik verbeter m ...vond ie best:D drna liet ie me niet meer met rust en wou ie alles weten..prima:)

maar hij vrat niet goed, trainde niet genoeg, sliep niet genoeg...en ik werd alleen maar groter door me kuurtje totdat ie zei: ik ga ook anaboluh regelen!dan wordt ik ook kankerbreed als hem...:roflol: eeehm juist ja :p...

drna kwam ie niet meer en ging ie thuis trainen met zn dumbbells van 12kilo:D ..geloof het of niet, maar hij nam dr nog Dbol bij ook...:roflol:armpjes werden opeens van 32 spontaan 37cm, na zn kuurtje van 13(!!!)weken D-bol kwam ie huilend aanrennen: Rooooooooooo!!!!!Ik verlies kracht en omvang!wat moet ik doen? nog een kuurtje d-bol?ik wil niet spuiten hoor!want dat is eng...:roflol::roflol:


ahh wat schattig:o
 
Sportfood.nl zei:
Er is een groot verschil tussen er gewoon goed en verzorgd uit willen zien op de sportschool of de 'coole' gast uit willen hangen.
Dat laatste heeft niks met sport te maken, maar met opvallen en showen.
Zag laatst iemand met een zonnebril in z'n haar tijdens het trainen. Ja, sorry hoor...

Weet ik wel gap, was sarcastisch bedoeld. Wat is zelf niet echt kan waarderen zijn mannen in leggings en dan met een belt om. Zij zullen dit zelf wel 'cool' vinden, want het lijkt me niet echt lekker zitten.
 
RobertHosper zei:
doet me denken aan een jochie dat pas kwam trainen...alles maar dan ook alles deed ie fout:d ik verbeter m ...vond ie best:D drna liet ie me niet meer met rust en wou ie alles weten..prima:)

maar hij vrat niet goed, trainde niet genoeg, sliep niet genoeg...en ik werd alleen maar groter door me kuurtje totdat ie zei: ik ga ook anaboluh regelen!dan wordt ik ook kankerbreed als hem...:roflol: eeehm juist ja :p...

drna kwam ie niet meer en ging ie thuis trainen met zn dumbbells van 12kilo:D ..geloof het of niet, maar hij nam dr nog Dbol bij ook...:roflol:armpjes werden opeens van 32 spontaan 37cm, na zn kuurtje van 13(!!!)weken D-bol kwam ie huilend aanrennen: Rooooooooooo!!!!!Ik verlies kracht en omvang!wat moet ik doen? nog een kuurtje d-bol?ik wil niet spuiten hoor!want dat is eng...:roflol::roflol:
Hou oud wassie? ???
 
Ja die chappies die in hun nette kleren gaan trainen haha.
 
@ Roberthopser: van die kneuzen zijn er tog duizenden? ik kan er alleen maar hard om lache dat die apen jaren trainen en geen vooruitgang boeken.
 
17 is perfect om te beginnen met BB. Doe er je voordeel mee en ga je verdiepen in ieder aspect betreffende training/voeding/suppletie.
 
Bij is ons is er en kerel die komt trainen in zen pak, spannende broek. Kzie hem iedere week telkens in een pak, telkens op de chestpress en peck deck . De kneus.
 
RobertHosper zei:
doet me denken aan een jochie dat pas kwam trainen...alles maar dan ook alles deed ie fout:d ik verbeter m ...vond ie best:D drna liet ie me niet meer met rust en wou ie alles weten..prima:)

maar hij vrat niet goed, trainde niet genoeg, sliep niet genoeg...en ik werd alleen maar groter door me kuurtje totdat ie zei: ik ga ook anaboluh regelen!dan wordt ik ook kankerbreed als hem...:roflol: eeehm juist ja :p...

drna kwam ie niet meer en ging ie thuis trainen met zn dumbbells van 12kilo:D ..geloof het of niet, maar hij nam dr nog Dbol bij ook...:roflol:armpjes werden opeens van 32 spontaan 37cm, na zn kuurtje van 13(!!!)weken D-bol kwam ie huilend aanrennen: Rooooooooooo!!!!!Ik verlies kracht en omvang!wat moet ik doen? nog een kuurtje d-bol?ik wil niet spuiten hoor!want dat is eng...:roflol::roflol:
En toch had je 'm ervan moeten afhouden (mijn mening). Je weet vast wel hoe naief sommige jochies kunnen zijn (je noemt 'm jochie dus ik schat een jaartje of 16). Je hebt ervaring met AAS, je kent de risico's blablabla.
En ik weet ook wel dat je 'm niet tegen kunt houden, maar je kunt het wel uit z'n hoofd proberen te praten.
Just my 2 cents..
 
Ik vind het wel mooi dat ze sporten maar het belemmert de groei als het goed is als je op je 15de begint met krachttraining... of heb ik het dan fout?
 
18fitie zei:
Bij is ons is er en kerel die komt trainen in zen pak, spannende broek. Kzie hem iedere week telkens in een pak, telkens op de chestpress en peck deck . De kneus.

Meen je dat nou ???
 
Ik ben zelf 17 en vind dat ik redelijk serieus train. Maar er zijn van die eikels die de oefening uitvoeren, maar niet trainen.
 
Train al vanaf me 16 de maar begon met 102 kilo en 22% vet ofzo ben nu 21, weeg 86 kilo met 16% vet dus het heeft mijn gezondheid niet geschaad als je daar op doelde.
 
Ja alle machines aflopen en dan weer naar huis haha.
 
Als ze sirieus trainen oke, maar soms oow dan zie ik er toch een paar GVD niet normaal, het lijkt dan net of er een koeien ziekte is losgelaten in onze gym. Dan zie je echt de raarste bewegingen.
 
Back
Naar boven