Fitness Seller

Wat vinden jullie van tieners die aan het trainen zijn?

Bezoekers in dit topic

Als ze sirieus trainen oke, maar soms oow dan zie ik er toch een paar GVD niet normaal, het lijkt dan net of er een koeien ziekte is losgelaten in onze gym. Dan zie je echt de raarste bewegingen.
 
Prima, ik trainde toen zelf ook.

Voor iedereen die dedicated traint heb ik respect.

Hoe meer mensen dat doen hoe leuker het is in een gym. Helaas zijn er nog maar weinig echte builders, maar leeftijd, gewicht en kracht doen er totaal niet toe vind ik. Als je maar lekker beult.
 
nofear train! zei:
Zelf train ik bij Axis (piushaven) Ik vond dat van de gyms die ik toen bezocht heb de beste, het is cker geen topgym maar beter dan de anderen, imo dan.

Thx zal ik zeker een kijkje nemen ! :cool:
 
Zolang ze dedicated zijn is het alleen maar leuk toch, maar dat geldt voor iedereen.
 
SageFrancis zei:
Ik vind het wel mooi dat ze sporten maar het belemmert de groei als het goed is als je op je 15de begint met krachttraining... of heb ik het dan fout?

sjah bij mij toch niet ben 1m85 en op me 15 begonnen (was eigenlijk 3 maand 15 jaar dus)... vind het maar dikke zever
 
ik ben begonnen rond mijn 13e met rusitg aan fitnissen. rond mijn 15e werd het serieuzer (of iig doordachter). En nu ben ik op een punt dat ik inzie waarom ik dingen doe. Ondanks dat ik zelfs genoeg volwasse mensen gewoon maar iets zie doen uit princiepe zonder enige theorie erachter. Triest is dat eigenlijk.
Ik moet zegendat ik totaal geen problemen heb gehad met groeien. ben nu +1,85. Nu is het een beetje krom om te zeggen dat totaal NIET je groei belemmerd, dat zal ik verder ook nooit tre weten komen. Misschien was ik zonder te trainen wel 2m geworden oid, wie zal het zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Kukkeledeh zei:
Train al vanaf me 16 de maar begon met 102 kilo en 22% vet ofzo ben nu 21, weeg 86 kilo met 16% vet dus het heeft mijn gezondheid niet geschaad als je daar op doelde.

Kleine 80 kg VVM op je 16e, right... hoe lang ben je?

8 kg VVM verloren?
 
zolang die ukkies niet in de weg lopen heb ik er geen problemen mee....
 
M@rsel zei:
Kleine 80 kg VVM op je 16e, right... hoe lang ben je?

8 kg VVM verloren?
maat van mij is 86 kg op 8% bij 1,85
drukt 110 kg weg
ja is dus zeker mogelijk
 
als ik zie dat ze willen en niet alleen k*tten en alles laten liggen en een puinhoopmaken..dan help ik ze graag zodat ze niet een heel jaar of langer alles ""fout"" doen
 
Ik ben zelf begonnen op mijn 15e, en heb er absoluut geen spijt van. Ben ook vanaf het begin af aan serieus bezig geweest. Tuurlijk heb ik beginnersfouten gemaakt, absoluut, maar goed, iedereen begint ergens. Vrij snel ben ik info gaan zoeken en kwam ik dus ook op forums terecht. Eerst ergens anders, daarna hierzo.

Bij mijn gym ben ik ongeveer de jongste denk ik, misschien op 2 of 3 na. Soms erger ik me dood aan gasten die ongeveer net zo oud zijn als ik, en zichzelf oh zo verschrikkelijk stoer vinden. Ik snap dus wel waarom bij sommigen "ouderen" een vooroordeel bestaat over jonge gasten in de gym. Meestal trainen ze met z'n 5en, 1 doet een set en de rest staat te ouwehoeren/bellen of weet ik veel wat. Vaak doen ze het ook allemaal met hetzelfde gewicht, of ze nu zelf 60 of 100 kg wegen. Zijn stom bezig, en daar erger ik me dus ook aan.

Jonge gasten waarvan ik zie dat ze fouten maken, maar wel serieus bezig zijn is weer een ander verhaal. Dat vind ik alleen maar goed. Van je fouten moet je leren, en in het begin gaat het voornamelijk om je instelling imo. Als je in je eerste 3 maanden trainen al met tegenzin naar de gym gaat, doe je iets niet goed imo.
 
Wat is vaker zie is een soort flyes variant. Mensen die flyes willen doen maar dan rondjes draaien met hun armen in de flye positie. Naar voor en naar achter...
 
Leophyte zei:
En toch had je 'm ervan moeten afhouden (mijn mening). Je weet vast wel hoe naief sommige jochies kunnen zijn (je noemt 'm jochie dus ik schat een jaartje of 16). Je hebt ervaring met AAS, je kent de risico's blablabla.
En ik weet ook wel dat je 'm niet tegen kunt houden, maar je kunt het wel uit z'n hoofd proberen te praten.
Just my 2 cents..

ik heb m er 3x op gewezen en erop gewezen dat ie minimaal 7jaar fatsoenlijk moet trainen en eten...maarja koppig als ie was:(..wie niet luisteren wil moet maar voelen niet waar?
 
RobertHosper zei:
ik heb m er 3x op gewezen en erop gewezen dat ie minimaal 7jaar fatsoenlijk moet trainen en eten...maarja koppig als ie was:(..wie niet luisteren wil moet maar voelen niet waar?

7 jaar:eek:
wow ik vind dat wel overdreven
ik vind zodra je weet dat je niet meer verder kan naturel de optie moet hebben om te spuiten
 
Prima die www.trainendetieners.nl, zolang ze maar niet beginnen aan idiote train & eetschema's met weegschaaltjes en geheelonthoudingen want dan zijn ze ziek in hun hoofd.
Leef, geniet maar doe gestoord met mate.
 
wat is er dan mis met tieners die schema's volgen, eetschema hebben en op de weegschaal letten?
ben 17 en zo dun als een lat. ecto als de pest. wil ik wat berijken dan zal ik goed moeten eten. verder staat het mijn sociale leven geenszins in de weg. ga in de weekenden gewoon uit. houdt dan dus ook minder rekening met mn schema, das voor door de weeks.
volg ook een 5x5 schema en vind het heerlijk om te trainen en progressie te maken.
 
Supertom zei:
wat is er dan mis met tieners die schema's volgen, eetschema hebben en op de weegschaal letten?
ben 17 en zo dun als een lat. ecto als de pest. wil ik wat berijken dan zal ik goed moeten eten. verder staat het mijn sociale leven geenszins in de weg. ga in de weekenden gewoon uit. houdt dan dus ook minder rekening met mn schema, das voor door de weeks.
volg ook een 5x5 schema en vind het heerlijk om te trainen en progressie te maken.


In jouw geval zou ik de weegschaal weg donderen en gewoon steeds meer calorien eten totdat je goed aankomt.
Cker in de bulk vind ik een weegschaal onzin (zelf gebruik ik er nooit een)
 
Supertom zei:
wat is er dan mis met tieners die schema's volgen, eetschema hebben en op de weegschaal letten?
ben 17 en zo dun als een lat. ecto als de pest. wil ik wat berijken dan zal ik goed moeten eten. verder staat het mijn sociale leven geenszins in de weg. ga in de weekenden gewoon uit. houdt dan dus ook minder rekening met mn schema, das voor door de weeks.
volg ook een 5x5 schema en vind het heerlijk om te trainen en progressie te maken.

Zo moet je het niet zien. Jij hebt een achterstand in te halen omdat je altijd langzaam aankomt. Dan moet je je eten aanpassen en grondig ook.
Ik heb het over die zielepieten die gaan leven als pro's (monniken-bestaan) omdat ze denken dat ze dan ook zo groot worden als pro's. Mensen die niet genieten maar zich onderwerpen aan stricte dieten van professionals die vér buiten de werkelijkheid staan van een 17-jarige uit een gemiddelde stad in Nederland.
 
ik vind ze irritant als ze me steeds zitten aan te staren! ze trainen met petje, kort sportbroekje leren schoentjes eronder, en dan "stoer" 60 kg drukken!
 
Back
Naar boven