- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofear train! zei:Zelf train ik bij Axis (piushaven) Ik vond dat van de gyms die ik toen bezocht heb de beste, het is cker geen topgym maar beter dan de anderen, imo dan.

SageFrancis zei:Ik vind het wel mooi dat ze sporten maar het belemmert de groei als het goed is als je op je 15de begint met krachttraining... of heb ik het dan fout?
Kukkeledeh zei:Train al vanaf me 16 de maar begon met 102 kilo en 22% vet ofzo ben nu 21, weeg 86 kilo met 16% vet dus het heeft mijn gezondheid niet geschaad als je daar op doelde.
maat van mij is 86 kg op 8% bij 1,85M@rsel zei:Kleine 80 kg VVM op je 16e, right... hoe lang ben je?
8 kg VVM verloren?
16ExTe zei:

Leophyte zei:En toch had je 'm ervan moeten afhouden (mijn mening). Je weet vast wel hoe naief sommige jochies kunnen zijn (je noemt 'm jochie dus ik schat een jaartje of 16). Je hebt ervaring met AAS, je kent de risico's blablabla.
En ik weet ook wel dat je 'm niet tegen kunt houden, maar je kunt het wel uit z'n hoofd proberen te praten.
Just my 2 cents..
..wie niet luisteren wil moet maar voelen niet waar?RobertHosper zei:ik heb m er 3x op gewezen en erop gewezen dat ie minimaal 7jaar fatsoenlijk moet trainen en eten...maarja koppig als ie was..wie niet luisteren wil moet maar voelen niet waar?
Supertom zei:wat is er dan mis met tieners die schema's volgen, eetschema hebben en op de weegschaal letten?
ben 17 en zo dun als een lat. ecto als de pest. wil ik wat berijken dan zal ik goed moeten eten. verder staat het mijn sociale leven geenszins in de weg. ga in de weekenden gewoon uit. houdt dan dus ook minder rekening met mn schema, das voor door de weeks.
volg ook een 5x5 schema en vind het heerlijk om te trainen en progressie te maken.
Supertom zei:wat is er dan mis met tieners die schema's volgen, eetschema hebben en op de weegschaal letten?
ben 17 en zo dun als een lat. ecto als de pest. wil ik wat berijken dan zal ik goed moeten eten. verder staat het mijn sociale leven geenszins in de weg. ga in de weekenden gewoon uit. houdt dan dus ook minder rekening met mn schema, das voor door de weeks.
volg ook een 5x5 schema en vind het heerlijk om te trainen en progressie te maken.