XXL Nutrition

Wat vinden jullie van zo'n soort outfit?

kazamafury

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.413
Ik zit sinds kort weer in de fase waar ik mijn kast openbsla en eigelijk denk dat alles wat ik heb wel leuk is maar niet super ofzo. Nu ga ik dus morgen naar de stad en ik zat aan zo'n soort outfit te denken om aan te trekken/uit te gaan:

PA030569.jpg

zo'n soort bovenkant met ipv die broek nette jeans en een riem emt een mooie gesp.

Ik denk persoonlijk wel dat t vet kan zijn als je de mouwen omrolt en een vette polsband aanhebt (waardoor t geheel niet te netjes lijkt) en een horloge. Anderen vinden t te ballerig/kakkerig.

Wat jullie, beesten van dbb.???

wel grappig ...

alleen als je daar mee in het restaurant zit zullen veel mensen vragen:

"Mag ik de rekening ober"

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, vandaar de rebelsere manier van t aantrekken (de polsband en dat soort dingen+mouwen omgerolt+jeans en leuke riem)

je bent toch geen mietje!?

je kledingsT heeft niets met een mietje zijn of niet te maken man. Mij lijkt me dat gewoon vet maar omdat ik veel andere meningen hoor vraag ik t hier. Als jij zo bekrompen bent dat alleen "normaal" goed is dan heb ik er een beetje medelijden mee. Ben je dat niet heb ik niets gezegt. Ik wil gewoon eens wat nieuws en niet iets waar iedereen al mee loopt ;)

ik vind het echt niets...

Ik vind je snor iets te breed. Ik zou hem zelf tot mijn mondhoeken laten lopen.......

totally off-topic uiteraard.....maarja het is al laat!

Ik vind het gewoon niet mooi... Wat voor motivatie heb je nog meer nodig... Is toch gewoon mening. Ik vind het er gewoon niet uitzien... Das alles...

als jij groen geen mooie kleur vind dan is dat toch ook gewoon zo.

Ik vind dat het hem prima staat. Beetje een superdude look.

Ik vind het gewoon niet mooi... Wat voor motivatie heb je nog meer nodig... Is toch gewoon mening. Ik vind het er gewoon niet uitzien... Das alles...

als jij groen geen mooie kleur vind dan is dat toch ook gewoon zo.

ah ok dat is duidelijk. Je zou mischien een duidelijk iets kunnen aanwijzen waarom je het niet mooi vond vandaar dat ik t vroeg:o

@azrael: dat ben ik niet, is gewoon een voorbeeld

Denk dat je met dit pakje enorm veel jongens achter je aan zult krijgen. Succes!

Dat denk ik ook strongman... haha :D

^^^^^^^

en nu weer on topic graag :)

heel mooi hoor!

suc6 gewenst..................bij de jongens.
:roflol:

J/K

ok dat is duidelijker.

Mja ik ben geen mietje noch gay dus ik denk dat dat ook wel zo overkomt. Ik ben eigelijk gewoon op zoek naar iets wat niet zo clichee is als wat. Iets "speciaals" dus min of meer wat niet iedereen kan dragen. Ik ben zeker genoeg van mezelf om specialere/rebelsere kleding te dragen maar omdat ik hierbij twijfelde stelde ik de vraag.

Terug
Naar boven