Fitness Seller

Wat vinden jullie van zo'n soort outfit?

• Topic Starter Topic Starter
Was het een beetje te ontopic voor je "kerel"?

juist niet.

Denk van niet. Misschien kun je er een leuke lederen halsband bij kopen met zo'n ring eraan als finishing touch. Je komt trouwens aardig onzeker over dat je modeadviezen gaat vragen op een forum.

Tja, je kent me inderdaad zo goed dat je kunt stellen dat ik onzeker ben. ik vraag om jullie mening wat in mijn ogen geen onzekerheid uitstraalt.

Of aan je geaardheid?

Ik ben zeker genoeg over mijn geaardheid om te dragen wat ik wil. Unlike some people :rolleyes:

;)

Ik ga ff tegen de stroom in en vindt het wel ok!.:cool: ben geen voorstander van de stropdas, maar de outfit opzich is niet verkeerd (no homo) voordat je dat geziek weer krijgt.
Je moet wel een btje gevormd zijn, anders staat het niet. Je kunt ook nog combineren met iets anders dan een overhemd.
Over verschillende soorten giletjes kun je discuseren en ik vind deze niet zo.
Verder is het wel een btje uit alweer :D

Off-topic:Op een BB-forum zijn ze niet zo modieus :P dus dan krijg je al gauw antwoorden zoals ''wijde broeken betreft je quads en tanktops'' etc :windup:

en ga je het nu aandoen? of aanschaffen?

dans es de tektronic terwijl je dat draagt en post dat hier es

ik ben hier wel voor te vinden :)

Dit is leuk voor kleine kindjes om aan te doen tot 6 jaar staat het eigenlijk wel heel stoer met een kuifje enzo.

nee ben serieus.. zie je vaak bij kleintjes... echt leuk hoor...

Als je er netjes bij wilt lopen zou ik gewoon zo'n spijkbroek aan doen met een net overhemd, desnoods doe je die in je broek. Ik vind deze combinatie iets te "gemaakt".

Aan de andere kant; als je de hele week in pak moet lopen voor je stage, ben je blij als je in het weekend je sloeber spijkberbroek met je verwassen Diesel shirtje aan mag :thumsup:

tijdens stappen kom je altijd een paar piccolo's tegen. Ik vind t een beetje te overdreven,te veel van t goede. aan de andere kant onderscheid je je wel.

mijn klok is al weer uitgetikt hoor... :)

Terug
Naar boven