Fitness Seller

Wat vinden jullie van zo'n soort outfit?

Ik vind het wel ok. Een donkerdere jeans zou denk mooier zijn, maar waarom vraag je dit op een bb forum? In feite vraag je hier om reacties als 'gay' etc.

ik vind dat zo'n outfit helemaal niet gay is, beetje verfijnder, maar best 100% mannelijk, en vooral voor iemand met een gespierd lichaam is dit best mooi, persoonlijk vind ik de combinatie met een afgewassen/versleten jeans het beste, maakt het nog mannelijker/ rebelser

tja smaken verschillen, maar ik vind zo'n outfit nu wel voor échte jongens/mannen, maar wordt mssn meer geapressieerd bij 25+, ik heb mssn wel andere kijk he dan iemand van 18

ach het kan wel, het is wel apart, tis wel oke, maar ik zou idd wel wat meer mannelijke aspecten erin gooien zoals grove riem, armbanden/kettingen etc, tatoo blootstellen

Ik vind het mooi!hou erg van zulke kleding bij mannen,mooi en sTvol.
Opzich mocht die stopdas er nog wel bij weg.

Ik vind het persoonlijk ook niets. Dat giletje kan je beter weglaten, ziet er niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
en ga je het nu aandoen? of aanschaffen?

ik heb besloten om eerst te kijken hoe het staat als ik het aanheb. Aan de hand daarvan beslis ik of ik t koop. Als ik een mooi giletje vind koop ik het wrs. Ik ben zeker over mijn geaardheid en vind t wel iets hebben toch wel.

Laatst bewerkt:
Nou ik vind het hardstikke leuk :D!! Gewoon erg modieus, so what. Ik loop ook met stropdassen en heb laatst een pak gekocht met gilet, wijde vouw-broek, en hou je vast, een knalroze met oranje stippen zijde blouse daaronder met een zwart met witte stippen stropdas. En een nep leren roze ceintuur. (Het klinkt erger dan het is... Yrly!) Aan de andere kant hou ik ook gewoon van take-it-easy, casual outfits.

Ik zit sinds kort weer in de fase waar ik mijn kast openbsla en eigelijk denk dat alles wat ik heb wel leuk is maar niet super ofzo. Nu ga ik dus morgen naar de stad en ik zat aan zo'n soort outfit te denken om aan te trekken/uit te gaan:

PA030569.jpg

zo'n soort bovenkant met ipv die broek nette jeans en een riem emt een mooie gesp.

Ik denk persoonlijk wel dat t vet kan zijn als je de mouwen omrolt en een vette polsband aanhebt (waardoor t geheel niet te netjes lijkt) en een horloge. Anderen vinden t te ballerig/kakkerig.

Wat jullie, beesten van dbb.???

Te overdone.
Als je zo gemiddelde uitgaansgelegenheid binnen komt lopen wordt je uitgelachen, gay gehalte is te hoog.
Twee oorbellen en twee polsbandjes > veels te vrouwelijk.
Zo'n ouftfit kan alleen, mits;
- je het kan hebben. Die kerel op die foto staat het nog wel, maar of het jou staat is een heel ander verhaal.
- je naar een erg trendy feestje gaat met een decadent sfeertje.
Zo ben je netjes gekleed maar toch wat rebels.

Ik zit sinds kort weer in de fase waar ik mijn kast openbsla en eigelijk denk dat alles wat ik heb wel leuk is maar niet super ofzo. Nu ga ik dus morgen naar de stad en ik zat aan zo'n soort outfit te denken om aan te trekken/uit te gaan:

http://i497.photobucket.com/albums/rr337/osiris13131/PA030569.jpg

zo'n soort bovenkant met ipv die broek nette jeans en een riem emt een mooie gesp.

Ik denk persoonlijk wel dat t vet kan zijn als je de mouwen omrolt en een vette polsband aanhebt (waardoor t geheel niet te netjes lijkt) en een horloge. Anderen vinden t te ballerig/kakkerig.

Wat jullie, beesten van dbb.???

ja heel leuk!! echt waar! daten?

Ik vind het zeker kunnen mits je de das weglaat en de jeans wijd genoeg is. Oorbellen en te veel andere accessoires laat je inderdaad best achterwege. Ga gewoon voor een dik horloge ofzo. En post ook even een pic van je nieuwe tenue he :D

Op deze site verkopen ze ook erg fraaie en van een prima kwaliteit kleding: [Link niet meer beschikbaar]
Mijn vijfde bestelling komt binnenkort binnen!

Ga je aan vrouwen vragen of ze dit mooi vinden dan zegt 90% JAAA.

Ga je aan DBB'ers vragen of ze dit mooi vinden dan zegt 90% GAYYYY

Naar wie je moet luisteren? Waar je het meeste plezier mee kunt beleven.

Zo'n outfit zie je in belgie al wel vaker voorkomen, zeker als je naar discotheeks als carré, room, ... gaat. Je ziet dit bij gastjes van 16 tot ... jaar. Trek gewoon waar je zin in hebt en wat je mooi vind. Het is zelf niet mijn sT maar mss wel de jouwe .. :)

Ik vind het persoonlijk iets te gay. Zeker hier.

Bij sommige gaat het nog. Indien je huge biceps hebt is het super :sd:

Hehe, is precies wat ik aan heb als ik werk :eek:! alleen een nette broek erbij dan :P. En dan heb ik er al een hekel aan om te dragen.. :rolleyes:. Mijn werk? ober in een restaurant.. Dan mag dat ;). Maar iig, ik zou het nooit aandoen voor zo.. voor mij nog altijd gewoon shirts, met een leuke print felle kleuren ofsow, strak liefst kleine vhals.. en een grijze jogging :P.

Dude, stropdas, "gilet"?? c"mon, prettyboy stuff.. Maargoed als je aandacht op je wilt vestigen moet je iets he?

Ik had dat wel vaker aan naar werk, maar dan wel zonder die polsbandjes, stropdas en oorbellen. Met uitgaan etc zou ik het nooit aandoen, alleen voor werk vind ik het wel netjes.

Terug
Naar boven