- Waardering
- 14
maar zoals hij in belgie tikt, tikt hij ... ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar zoals hij in belgie tikt, tikt hij ... ?
!! Gewoon erg modieus, so what. Ik loop ook met stropdassen en heb laatst een pak gekocht met gilet, wijde vouw-broek, en hou je vast, een knalroze met oranje stippen zijde blouse daaronder met een zwart met witte stippen stropdas. En een nep leren roze ceintuur. (Het klinkt erger dan het is... Yrly!) Aan de andere kant hou ik ook gewoon van take-it-easy, casual outfits.Ik zit sinds kort weer in de fase waar ik mijn kast openbsla en eigelijk denk dat alles wat ik heb wel leuk is maar niet super ofzo. Nu ga ik dus morgen naar de stad en ik zat aan zo'n soort outfit te denken om aan te trekken/uit te gaan:
![]()
zo'n soort bovenkant met ipv die broek nette jeans en een riem emt een mooie gesp.
Ik denk persoonlijk wel dat t vet kan zijn als je de mouwen omrolt en een vette polsband aanhebt (waardoor t geheel niet te netjes lijkt) en een horloge. Anderen vinden t te ballerig/kakkerig.
Wat jullie, beesten van dbb.![]()
Ik zit sinds kort weer in de fase waar ik mijn kast openbsla en eigelijk denk dat alles wat ik heb wel leuk is maar niet super ofzo. Nu ga ik dus morgen naar de stad en ik zat aan zo'n soort outfit te denken om aan te trekken/uit te gaan:
http://i497.photobucket.com/albums/rr337/osiris13131/PA030569.jpg
zo'n soort bovenkant met ipv die broek nette jeans en een riem emt een mooie gesp.
Ik denk persoonlijk wel dat t vet kan zijn als je de mouwen omrolt en een vette polsband aanhebt (waardoor t geheel niet te netjes lijkt) en een horloge. Anderen vinden t te ballerig/kakkerig.
Wat jullie, beesten van dbb.![]()
! alleen een nette broek erbij dan
. En dan heb ik er al een hekel aan om te dragen..
. Mijn werk? ober in een restaurant.. Dan mag dat
. Maar iig, ik zou het nooit aandoen voor zo.. voor mij nog altijd gewoon shirts, met een leuke print felle kleuren ofsow, strak liefst kleine vhals.. en een grijze jogging
.