AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van zo'n soort outfit?

ik heb die giletjes nooit zo begrepen. Verschrikkelijk hoog eindhovens superdude gehalte.
lekker loungen in de club met een mojito. dat idee, maar als dat je ding is?

ik weet wat je wilt bedoelen, maar dit is een slecht fotovoorbeeld

en ben je niet wat 'jong' om de volwassene te gaan uithangen met zo'n dure, klassieke look?

• Topic Starter Topic Starter
ik weet wat je wilt bedoelen, maar dit is een slecht fotovoorbeeld

en ben je niet wat 'jong' om de volwassene te gaan uithangen met zo'n dure, klassieke look?

mja, ik ben 20 jaar. Ik ben van mening dat de kledingssT niet gerelateerd hoeft te zijn aan je leeftijd.

Niets orgineel aan he. Dat weet je zelf natuurlijk ook :lol: .
Staat bekend als de justin timberlake look. Ik zou geoon de das en het vestje laten , en ipv zo'n bandje een deftig uurwerk aandoen.

3 dagen op voorhand denken wat je in het weekend zal aandoen is al gay genoeg. Heeft dan nog niets met outfit te maken.

^^^^^^^

en nu weer on topic graag :)

Was het een beetje te ontopic voor je "kerel"?

ok dat is duidelijker.

Mja ik ben geen mietje noch gay dus ik denk dat dat ook wel zo overkomt. Ik ben eigelijk gewoon op zoek naar iets wat niet zo clichee is als wat. Iets "speciaals" dus min of meer wat niet iedereen kan dragen. Ik ben zeker genoeg van mezelf om specialere/rebelsere kleding te dragen maar omdat ik hierbij twijfelde stelde ik de vraag.

Denk van niet. Misschien kun je er een leuke lederen halsband bij kopen met zo'n ring eraan als finishing touch. Je komt trouwens aardig onzeker over dat je modeadviezen gaat vragen op een forum.

mja, ik ben 20 jaar. Ik ben van mening dat de kledingssT niet gerelateerd hoeft te zijn aan je leeftijd.

Of aan je geaardheid?

Laatst bewerkt:
All that but no hat? Hoedje ontbreekt nog kerel :o

Trouwens, mode advies vragen aan kerels die heel de week in joggings rondlopen
omdat ze te brute quads hebben om nog in een jeans te passen, is een epic waste
of time :p

haha, blijkbaar zijn die ondervestjes een modeverschijnsel
op m'n werk lopen er de laatste tijd ook gasten mee rond
heb nog niemand gezien die er echt mee staat, ziet er idd wat gay uit... niks voor jong volk iig

Kvind dat zwarte ding niet echt mooi overlopen na de broek. En ik zou persoonlijk een donkere spijkerbroek eronder doen.

Ik zou er iig nooit in gaan lopen :P

Hahahaha horrible.

Ik vind het niet echt mooi, te netjes. Ik vind het giletje niet echt leuk.

Is niet echt mijn sT.

Om het af te maken had je een paar sokken in je undy's moeten duwen. Had je een stuk meer positievere reacties van de dames op het forum gehad.

Dit is bijna even vreselijk als van die klojo's die rondlopen in een:

Spijkerbroek
Trui/T-shirt met Capuchon
Daarover een colbert

****ing gay.

Hier blijkt maar weer hoe bekrompen DBB hersentjes zijn, slechte zaak :p

Terug
Naar boven