XXL Nutrition

Wat vinden jullie?

Wat een prutser die nekschot.

je vervormt de context waarin hij het zet.

ik ben het met burnside eens.

ik vergelijk het maar met een grap over iemand maken waar hij bij staat, je hebt mensen die reageren door mee te lachen, je hebt mensen die boos worden maar het niet laten merken en je hebt mensen die boos worden dit wel "laten merken"

als je een grote groep voor schut zet is het dus niet zo gek dat een paar daarvan boos worden en het "laten merken"

Ik vervorm niets, herlees alles nog eens grondig misschien snap je het dan wel.

Tuurlijk mag een groep wel in protest komen als ze het niet eens zijn met de gang van zaken! Als ze er niet tegen kunnen dat er met hun geloof wordt gelachen, so be it. Maar dat laten merken door terrorisme is gewoon een nieuwe plaag waar deze westerse wereld momenteel geen nood aan heeft.

Ik vervorm niets, herlees alles nog eens grondig misschien snap je het dan wel.

Tuurlijk mag een groep wel in protest komen als ze het niet eens zijn met de gang van zaken! Als ze er niet tegen kunnen dat er met hun geloof wordt gelachen, so be it. Maar dat laten merken door terrorisme is gewoon een nieuwe plaag waar deze westerse wereld momenteel geen nood aan heeft.
ga nou maar eerst kijken hoeveel % van de beledigde mensen zijn boosheid laat merken d.m.v terrorisme. ze zullen er wel zijn maar relatief weinig als je kijkt naar de gehele groep.

je zei:
" ik vind het ZEER vreemd dat jij het als een normaal gedragspatroon beschouwt dat gelovigen je neersteken als je eens met hen lacht."

dit is niet alleen zo met gelovigen maar met bijna alle groepen. er zullen altijd wel een paar tussen zitten die zo boos worden dat ze over gaan op fysiek geweld.

Ik vind het grappig dat de moslims zich druk maken over spotprenten die de europeanen (om het zo maar te zeggen) maken.
Tegelijkertijd worden heel wat moslims door hun leiders gemarteld en vermoord en dan maken ze zich zorgen over een paar tekenningen.

Het blijven rare gasten die moslims, alhoewel ik twijvel of het komt door dat ze moslims zijn of om dat het juist arabieren zij.

BTW let effe niet op mijn zinsopbouw en spel en grammatica fouten.

Het is best wel ironisch , eerst maak je een cartoon over dat ze vb opvliegend zijn (steken wel rap een autootje in brand) en dan de volgende dag bevestigen ze de cartoon door echt auto's in brand te steken :D

Terug
Naar boven