- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Ik heb zelf een keuze gemaakt op volwassen leeftijd.
Je gelooft toch niet serieus in die onzin
?Come on man, beetje rationaliteit kan geen kwaad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Je gelooft toch niet serieus in die onzin?
Come on man, beetje rationaliteit kan geen kwaad
je vervormt de context waarin hij het zet.
ik ben het met burnside eens.
ik vergelijk het maar met een grap over iemand maken waar hij bij staat, je hebt mensen die reageren door mee te lachen, je hebt mensen die boos worden maar het niet laten merken en je hebt mensen die boos worden dit wel "laten merken"
als je een grote groep voor schut zet is het dus niet zo gek dat een paar daarvan boos worden en het "laten merken"
ga nou maar eerst kijken hoeveel % van de beledigde mensen zijn boosheid laat merken d.m.v terrorisme. ze zullen er wel zijn maar relatief weinig als je kijkt naar de gehele groep.Ik vervorm niets, herlees alles nog eens grondig misschien snap je het dan wel.
Tuurlijk mag een groep wel in protest komen als ze het niet eens zijn met de gang van zaken! Als ze er niet tegen kunnen dat er met hun geloof wordt gelachen, so be it. Maar dat laten merken door terrorisme is gewoon een nieuwe plaag waar deze westerse wereld momenteel geen nood aan heeft.
dit is niet alleen zo met gelovigen maar met bijna alle groepen. er zullen altijd wel een paar tussen zitten die zo boos worden dat ze over gaan op fysiek geweld.
je zal wel wat realistischer worden als je ouder bentIk ben eerder pessimistisch dan onrealistisch. Ik zou het graag willen, maar helaas lost een groot deel van de bevolking op aarde dingen op met geweld.je zal wel wat realistischer worden als je ouder bent