MuscleMeat

Wat voor eiwit voor slapen gaan?

Renze zei:
6 boterhammen om 11 uur :eek: ik neem na 9 uur geen koolhydraten meer alleen nog eiwitten en wat vet.
Ja want het nadeel aan de nacht is dat je zolang achter elkaar niets kan eten.

Misschien bedoel je dat die KH's omgezet worden in vet 's nachts? Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik heb er in elk geval geen last van.

200 - 300 g kwark, 15 g caseine van M Double You choco smaak, eetlepel pindakaas en twee eetlepels gemalen lijnzaad (lekker veel vezel voor extra trage opname), door elkaar geroerd

En het is nog lekker ook!

+/-0.5l melk

en sta 3/4x op snachts(leuk om met me te slapen)om te pissen en drink dan n milkshake(aldi; 10gr eiwit dacht ik)

Kwark of Pro 80 (Nature's Best) :thumbs:

Black Knight zei:
20.30 500 gr/kwark + 1 mueslireep
23.00 6 boterhammen (2 kaas, 2 vlees, 2 pindakaas) + 20 gr protein80

Zit er over te denken om om 3.00 uur 's nachts ook nog 'n bakkie kwark naar binnen te werken, ik word dan standaard wakker: m'n plaspauze :D
Kunnen we zo nog optimaal van profiteren :)

Dat zou echt hard-core zijn: 's-nachts doorvreten ! :D

Ziek! 's nachts eten! Maar wel mooi :D en ook respect voor :thumbs:
Ik eet 's avonds of een bak kwark, of ik zorg dat ik minimaal nog een extra halve liter melk naar binnnen werk (onder het motto: toch nog wat)

'k ben al jaren van de zuivel af; sta veel harder, veel minder dikke huid en 'k groei nog steeds.
Ik eet voor het slapen standaard nog een kip-rijst maaltijd

ik neem gewoon voor het het slapen gaan een P M shakie
een speciale shakie die er is voor snachts lekker makkelijk :D

Is er mischien en reden dat 'niemand' magere yoghurt neemt ???

Just asking :rolleyes: ?

^ in magere kwark zitten veel meer eiwitten

Waar zoeten jullie die kwark dan mee aan, of doen jullie dat niet(BLERK)
Heb het zelf nu een week of twee met halfvolle kwark met vruchten gedaan maar daar reageerde vooral mijn taille op :eek:

ik neem ook voor het slapen gaan kwark ca. 400gr van de aldi :)

je kan kwark zoeten met zoetstof, whey, jam enzovoorts

zelf neem ik een rijst met tonijn maaltijd voor het slapen, dan nog glaasje melk en lijnzaado

ene dag pro 85,andere dag biefstukje van 150 gr.

ook voor mij geen zuivel ivm wedstrijden,ook ik werd er veel droger van..

Thanx partysander!

Als dat de enige reden is hoef ik me dus geen zorgen te maken :p

ik vind het gewoon nog lekker om na mn kwark nog een halve liter yoghurt naar binnen te werken :D !

Ik neem een lekker bakje tonijn voor het slapen gaan

Overigens is dit alleen aan te raden in vrijgezelle tijden, mijn exen waren er nooit echt over te spreken namelijk.

Terug
Naar boven