XXL Nutrition

Wat voor opleidings/functieniveau heb je??

Peiling Peiling WAt voor opleidings/functie niveau heb jij

• Totaal stemmers
    127

Ano_1976

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
12
Omdat er vooroordelen zijn over BB ers en PL ers lijkt het me wel eens leuk om van een ieder zijn Opleidings/functieniveau te weten.

Over 2,5 week heb ik mijn MBO afgerond. Alle examens heb ik al gehad, nu alleen nog stage afronden. Hierna ga ik door naar het HBO.

Ik heb het nog niet, maar ben wel bezig met op de uni.

Volgend jaar klaar met HBO.

Ik denk dat je VWO bij MBO/HAVO moet zetten in je enquête.

MBO/Havo.

MBO HAVO
Ff nog HTS gedaan, nog voor de mts, maar beviel niet helemaal. Toen MTS in de buurt gaan doen.

HBO, lijkt me duidelijk.
Ik ga nog wel een Master opleiding doen, want HBO alleen stelt tegenwoordig ook niet meer zoveel voor.

Op dit moment bezig met hbo-opleiding. Werkzaamheden tot nu toe op hbo-niveau uitgevoerd

• Topic Starter Topic Starter
WuLee zei:
Ik denk dat je VWO bij MBO/HAVO moet zetten in je enquête.
Lijkt me niet Vwo bereid je voor op de universiteit , en de Havo op het Hbo, in de praktijk is het wel dat de meeste Vwo ers nog eerst Hbo doen .

Ik heb trouwens zelf Havo en Mbo + ,werk op Hbo niveau

i'm going back to school,, in de vorm van volwassenonderwijs :D

HBO studie bedrijfseconomie, 5 jaar geleden afgerond.

Heb VWO en over een klein jaar HBO. Beiden een lachertje.

EricR zei:
Dan moet je geen Uni antwoorden! :D Welk gedeelte van 'heb je' begreep je niet? Universitair denken, pffff.

Ja bro, ik nam maar aan dat het een fout in de vraagstelling was, fouten bij jezelf zoeken is geen onderdeel van universitair denken :D

Nee, de fouten leg je gewoon bij een ander neer ;) Afschuiven maar.

mwah heb de havo gedaan, heb de mts in 2,5 jaar gedaan en de hts in 2,5 jaar gedaan. Toen was ik het spoeg en spoegzat.

Maakt ookgeen moer meer uit m.b.t. salarissen tegenwoordig wat je vooropleidingen zijn.
Ken gasten die met LBO meer verdienen als Universitair, dus lekker belangrijk.
Bepaalde beroepen op universitair nivo verdienen wel erg lekker, maar sommige ook niet.
En tegenwoordig zegt uni ook niks meer, want zijn er zat die maar blijven doorleren totdat ze hun uni papiertje hebben.

Terug
Naar boven