2be4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Balboa18 zei:
dat was hij toch al

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/nu-op-rtl4-slimste-jongen-ter-wereld-64361/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balboa18 zei:

Hangt ervan af. Als je geen diploma hebt maar wel de nodige ervaring en succes in je werk kan aantonen en er staat bij een sollicitatie iemand tegenover met een diploma maar zonder ervaring, wie denk je dan dat ze gaan kiezen?2be4 zei:ongetwijfeld, maar zo'n papiertje zorgt toch wel voor een heel wat hogere salaris, dan een ongeschoold baantje.
G21 zei:mavo --> MBO --> HBO
allemaal vrijwel slapend doorlopen..
vlagen van verstandsverbijstering in mijn pubbertijd..
einde van de maand ga ik op voor de verdediging van mn scriptie!

Sinds wanneer is opleidingsniveau geen indicator meer voor capaciteiten?Big_T zei:Diploma's zijn waardeloos, alsof dat je meer ervaring geeft of capaciteiten?
Het geeft je meer theorie, maar ik bedoel praktische capaciteiten, die leer je pas in stage of real lifeZoutZak zei:Sinds wanneer is opleidingsniveau geen indicator meer voor capaciteiten?
Je hebt gelijk dat succes en opleiding niet perfect gecorreleerd zijn, er zijn tal van manieren om er te komen, maar ik denk dat een goede opleiding volgen toch wel de meest zekere is!

Nee?houston zei:Dus Big-T heeft Lbo/vmbo niveau gedaan?
Had ik niet verwacht van je Tje eerder gedacht aan MBO/HBO.
idem dito EricR ik dach eerder aan de Uni![]()
hahaBig_T zei:Hangt ervan af. Als je geen diploma hebt maar wel de nodige ervaring en succes in je werk kan aantonen en er staat bij een sollicitatie iemand tegenover met een diploma maar zonder ervaring, wie denk je dan dat ze gaan kiezen?
Het is idd zo dat grote bedrijven vaak enkel nog afgaan op diploma's voor hogere functies, helaas krijgen ze zo soms mensen in dienst die veel minder goed presteren dan mensen zonder diploma maar met de nodige werkervaring.
Ik begrijp niet waarom economie hier gekozen wordt alszijnde illustratief voor Alpha-studies? De economische faculteit is juist een faculteit, alhoewel bijv in rotterdam ondergebracht bij veel alpha-studies, die veel technischere opleiding aanbied. Algemene economie wat ik volg kent veel wiskunde, maar econometrie, informatica en economie, etc. staat bol van pure beta-vakken.Marc zei:Ontopic: Ik vind het niet correct om technische studies nu perse als zwaarder te stellen dan bijvoorbeeld een economische studie. Het is ook maar net hoeveel talent je voor een bepaalde richting hebt. Iemand op de TU is het soms onmogelijk bij om die een goed stuk te laten schrijven en visa versa.
Miss Deadlift zei:Wow!En dat als je 15 bent![]()
Ik had mijn gymnasium op mijn 16. en dacht dat dat snel was![]()
Daarna heb MBO gedaan trouwens en nu ben ik gaan powerliften,dus voor mensen met vooroordelen is de neergaande trend nu wel duidelijk![]()
) maar stuur mij naar een kantoor en na een half jaar wordt ik afgevoerd met een fine shot tranquilizers in mn ass.