chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeekip zei:Tja, universiteit is ook erg ruim. Als je politicologie/sociologie/economie studeert aan de universiteit is dat veel minder zwaar dan HTS.
RichardV zei:Maakt ookgeen moer meer uit m.b.t. salarissen tegenwoordig wat je vooropleidingen zijn.
Ken gasten die met LBO meer verdienen als Universitair, dus lekker belangrijk.
Bepaalde beroepen op universitair nivo verdienen wel erg lekker, maar sommige ook niet.
En tegenwoordig zegt uni ook niks meer, want zijn er zat die maar blijven doorleren totdat ze hun uni papiertje hebben.

Hoezo?EricR zei:Dan moet je geen Uni antwoorden!Welk gedeelte van 'heb je' begreep je niet? Universitair denken, pffff.
the better dayz zei:kheb lagere school afgemaakt,da nog een paar jaartjes Algemeen secundair onderwijs,e dan deeltijds,heb geen diploma,maar ik wil wel 2e kansonderwijs volgen...

Leophyte zei:Hoezo?
Er staat 'welk opleidingsniveau heb je?'. Om het maar zo te formuleren.
Big_T zei:Diploma's zijn waardeloos, alsof dat je meer ervaring geeft of capaciteiten? Meeste succesvolle mensen en mensen die het gemaak hebben in het leven hadden niet eens een fatsoenlijk diploma en/of verveelden zich rot op school. Tegenwoordig heb je bij een sollicitatie meer aan werkervaring, karakter en persoonlijkheid dan aan een papiertje zonder veel betekenis in de echte wereld.
Verder wilde ik nog ff toevoegen dat die lui die net van de Uni komen , de meest arrogante etters zijn die ik in mijn werk al ben tegengekomen. Beetje vanuit de hoogte doen end enken dat ze heel wat zijn. Tot ze moeten presteren in de echte business en handelingen, dan zijn ze waardeloos.
Ho even, economische wetenschap gelijkstellen aan die softe studies is dikke bullshit ouwe! Niet voor niets staat hier eveneens een master of science voor (itt master of arts bij de anderen die je noemt)zeekip zei:Tja, universiteit is ook erg ruim. Als je politicologie/sociologie/economie studeert aan de universiteit is dat veel minder zwaar dan HTS.