MuscleMeat

Wat voor Tic Heb jij?

Tjalle

Competitive Bodybuilder
Waardering
6
Nou ik heb er verschillende om maar het startschot te geven :P

1. als ik een glas drinken voor me heb staan moet ik hem eerder leeg hebben als anderen.

2. ik eindig mijn zinnen te vaak met Dus.

3. Als ik lelijke vrouwen tegenkom hoor ik in mijn hoofd automatisch een liedje Ugly van Bubba Sparxxx.

misschien heb ik er nog wel maar daar ben ik me niet van bewust :P

Walla, dalijk een tic op je hoofd ;)

Geen tics, ik ben volkomen normaal

ROFL!

Mijn tics?

- Altijd als ik achter de PC zit, moet ik met mn vrije hand aan mn ballen zitten. Best lastig als je op kantoor altijd jezelf moet tegenhouden. :)

- ik moet voor ik kan gaan slapen water uit de kraan drinken. Al is het maar 1 slokje. ???

- ik kan niet 1 boek tegelijk lezen. Dat moeten er minstens 2 zijn, liefst nog meer.

Geen.

- In de dekseltjes van milkshake bekers zitten altijd van die dingen die je in kunt drukken (om te zien of het bv light is ofzo) Die moet ik dwangmatig van iedereen die bij me aan tafel zit indrukken..pffff vermoeiend hoor soms zitten er 6 per dekseltje in joh

Voor de rest schat ik mezelf redelijk normaal in.

* Als ik frietjes eet, moet dat van klein naar groot. Dat moet gewoon, anders smaken ze niet... (nu zijn de zachte, grote frietjes ook lekkerder dan de kleine, harde, vind ik).

* Ik koop mijn kleding (en zelfs schoenen) vaak in meervoud: ipv van een shirtje, koop ik er meteen een stuk of vier, zelfde merk en model, wel een andere kleur.

* Als ik aan het tekenen of schilderen ben, moeten mijn materialen op volgorde liggen: potloden op hardheid, kleurpotloden op kleur, penselen op soort en dikte.

* In de kledingkast liggen de kledingstukken gesorteerd op soort en als het even kan ook op kleurvolgorde.

I can see a pattern here...

@Phreak: Ook ik lees graag meerdere boeken tegelijk, maar dat zie ik niet als tic...

• Topic Starter Topic Starter
zie nou wel ik ben niet enigste die niet "normaal" is

Gast ??? Stel psycho's hier :D

Ik heb een Tac

- Als ik soep eet met vermicelli erin moet die eerst op voordat ik aan de soep begin, hetzelfde geld voor ballen in de soep.

- Van die plastic dingen die om een zak brood zitten om het dicht te houden moet ik altijd kapot maken.

- Als ik brood eet eet ik altijd eerst de korstjes eraf.

- Als ik een biertje uit de fles drink moet het etiket eraf voordat ik aan het biertje begin...

En er zijn er vast wel meer waar ik zo snel even niet op kom ;)

Wat een stelletje dwangneuroten zijn jullie.:D

Als iemand een filmpje plaats dan moet ik altijd reply-en met OUD!, ook als ik het filmpje nog nooit gezien heb.

En als er iets misgaat, maakt niet uit wat, dan moet ik altijd 'stomme marrokanen ook altijd' zeggen.

En vlak voor ik klaarkom probeer ik altijd alle namen van het koninklijk huis te noemen. Meestal kom ik bij Pieter van Vollenhoven.

Lauw zei:
En vlak voor ik klaarkom probeer ik altijd alle namen van het koninklijk huis te noemen. Meestal kom ik bij Pieter van Vollenhoven.
:roflol:

Als ik eet dan eet ik altijd eerst mijn groenten op, dan aardappelen( of iets anders dan aardappelen) en dan het vlees. Dus alles appart:p

Terug
Naar boven