MuscleMeat

Wat voor Tic Heb jij?

Lauw zei:
ik ben nu bezig dit topic achterstevoren te lezen, 2,5 keer achter elkaar.

verder ! hoop ! ik ! geen ! andere ! tics ! te ! ontwikkelen !
Waar ! had ! ik ! nou ! de ! Xanax ! opgeborgen !
Wazig spul he? :p

Idd ook continu kijken of ik alles bij me heb, vooral of m'n portemonee nog in m'n kontzak zit, terwijl ik hem al duidelijk vóél zitten. Als ik geen portemonee in m'n kontzak voel zitten, ook al heb ik 'm helemaal niet nodig, zoals tijdens joggen, ben ik eigenlijk een beetje ongelukkig. Ik zou sztiekem het liefst een joggingbroek hebben met kontzakken. Zelfde geldt voor sleutels in m'n broekzak.

Als ik een flesje bier drink ga ik altijd aan het etiket pulken. Bierviltjes moeten ook altijd kapot.

En met trainen: ik heb thuis dumbbells met bijbehorende moertjes zónder tekst achterop, en een barbell met moertjes mét tekst achterop. Verder zijn ze volledig identiek en uitwisselbaar, maar ik zal NOOIT die van de dumbbells op de barbell schroeven of omgekeerd, die moeten strikt gescheiden blijven. :scratch:

ik heb wel een tik met bijv. de volume knop. Het moeten even getallen zijn.

verder kon ik vroeger helemaal niet tegen kleurstoffen en smaakstoffen. Toen had ik een groot scala aan tikken.

- als ik me linker been bewoog, moest de andere ook bewogen worden.
- ik moest iets binnen een bepaalde tijd uitvoeren (zoals; binnen 1 minuut op een tegel gaan staan, anders ga je dood)
- ogenknipperen
- sniffen
- oren bewegen
- etc.

Niet allemaal tegelijk natuurlijk, anders dacht men echt dat ik verstandelijk gehandicapt was.

ok here goes: :P

-als ik achter me pc zit moet ik in bijde handen een muis hebben
-mensen die ik niet op msn spreek block ik en ontblock ik daarna weer
-als ik drugs of alcohol in huis heb moet alles diezelfde avond op
-ik moet persee gelijk hebben
-ik kan mezelf nergens de schuld van geven

De vaagste tic vind ik nog wel :
-als ik aan bffen denk moet ik niezen (tijdens geen last van gelukkig)

ohja en aftrekken begint ook een tik te worden..

toen ik klein was moest ik altijd wat in mijn handen hebben, een schroefje lego of weet ik veel wat. Ook kraste ik vaag met mijn nagels over papier wat ik een k*tgevoel vond maar toch deed ik het en soms maakte ik ook een raar geluid via mijn neus.

tegenwoordig is het af en toe 2 keer controleren of ik de deur wel echt op slot heb gedaan, soms zelfs teruggereden terwijl ik het nagenoeg zeker wist.

D. zei:
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.

Continu checken of ik alles nog bij me heb. Dit wordt steeds erger, net als wanneer ik pillen op heb.

Haha, dat had ik vroeger. Of zorgen dat ik eerder bij de lantaarnpaal was dan een auto die ik zag. Dat soort dingen.

En als ik naar m'n walkman luisterde dan moest ik af en toe controleren dat ik niet aan het praten, maar dat ik gewoon aan het denken was.:D

En mijn moeder heeft me naar meerdere ziekenhuizen gesleept, omdat ik een hoest had. Was een tic-hoestje, zij dacht een allergie ofzo.

Zelda zei:
Idd ook continu kijken of ik alles bij me heb, vooral of m'n portemonee nog in m'n kontzak zit, terwijl ik hem al duidelijk vóél zitten. Als ik geen portemonee in m'n kontzak voel zitten, ook al heb ik 'm helemaal niet nodig, zoals tijdens joggen, ben ik eigenlijk een beetje ongelukkig. Ik zou sztiekem het liefst een joggingbroek hebben met kontzakken. Zelfde geldt voor sleutels in m'n broekzak.

Als ik een flesje bier drink ga ik altijd aan het etiket pulken. Bierviltjes moeten ook altijd kapot.

En met trainen: ik heb thuis dumbbells met bijbehorende moertjes zónder tekst achterop, en een barbell met moertjes mét tekst achterop. Verder zijn ze volledig identiek en uitwisselbaar, maar ik zal NOOIT die van de dumbbells op de barbell schroeven of omgekeerd, die moeten strikt gescheiden blijven. :scratch:
Met mijn portemonee heb ik ook, ga soms helemaal weer na huis gewoon om het idee dat ik um bij heb...

-Ik moet ALTIJD ergens aanzitten als ik luister, eet of wat dan ook. Echt zit altijd te friemelen.

-OOk als ik soms loop dan moet ik eerst bijv.10 keer een rondje draaien voordat ik verder mag. Of 6 keer poep zeggen, 8 keer aantikken noem maar wat. haha 1 keer bij de buren, liep ik steeds naar de bel en weer terug, 5 keer achter elkaar. Mn buren snapte er geen zak van:D

-En ook 100000 keer voelen of ik alles nog bij me heb, portomonnai etc.

-en OOK bierviltjes mollesteren en bieretiketten eraf pulken

Laatst bewerkt:
Ik heb er wel een paar hoor.

- als iets stinkt, ruik ik er altijd minimaal nog één keer aan
- vroeger met LEGO, alles in dezelfde kleur, geen gekleurde blokjes door elkaar
- elke dag bijna dezelfde routine als ik wakker word (ontbijt,douche enz.)
- om de 2-3 uur moeten eten, anders ben ik bang katabool te worden:o
- dat porto enz. voelen heb ik ook
- altijd eerst kijken of ik karma heb gekregen, dan pas posts bekijken:D
- niet stil kunnen zitten er beweegt altijd wel wat
- enz.

hehe leuk topic, maar soms kom je pas achter je tic's als iemand je erop wijst;

-ik heb een zenuw kuchje ........ uchh uchh

-ik haal vaak mijn neus op, terwijl ik zelden verkouden ben .. snif snif

-mijn handen zitten altijd aan iets te pulken en moet gewoon iets in mijn handen hebben; borsthaartjes eruit trekken, eiwitpuistjes knijpen op armen, een pen slopen, aan pik trekken ... je kent het wel;) fap fap

-in de auto probeer ik ook atlijd als eerste weg te zijn bij een stoplicht en wil altijd vooraan de file rijden :) broem broem

-mijn kaak moet altijd in beweging zijn; het liefst een lekker warm stuk kip maar de meeste tijd dus een stukje kaugum ...

ik vind het lekker om in de tuin te pissen :P

Voordat ik ga slapen moet ik altijd checken of ik m'n autosleutels heb. Als ik al op bed lig, sta ik op om het te checken. Heb m'n sleutels al een paar keer in de auto laten liggen.

dat van die kaak die altijd in beweging moet zijn ken ik ook..... nu ik dit lees kom ik er pas achter dat dat een tik is... altijd iets in de mond.... papier, plastic, dopjes, schroefjes, pennen etc....

als ik met iemand aan het praten ben, moet ik met objecten spelen, wat er dan ook op tafel ligt, aanstekers, onderzetters etc! :D

D. zei:
Dingen moeten symmetrisch zijn.

Als ik in de trein zit en kijk uit het raam dan zie ik een boom. Stel, er staat verderop een lantaarnpaal oid en dingen komen gaandeweg met elkaar in lijn, word ik intens gelukkig. Dit kunnen ook muren zijn, hoogspanningsmasten etc. Hoe meer dingen tegelijk, hoe gelukkiger ik word. Helemaal als dit ook nog eens op de maat van de muziek is.
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.

Op het zebrapad loop ik alleen op de witte vakken. Op de stoep loop ik niet op de lijntjes (sla altijd een steen over)
Jaaaa nu weet ik wat ik vergeten was.. :D Dat soort dingen idd.

Je bent iets belangrijks vergeten: Bij het stoplicht naar knipperlichten van auto's kijken die achter elkaar staan. Meestal knipperen ze uit fase, en dan wachten tot ze langzaam in fase knipperen, omdat de ene een tiende van een seconde sneller knippert. En dan gaan ze langzaam weer uit fase. Heerlijk :D :P Hierdoor heb ik al eens gehad dat het groen was, ik over wilde steken, werd het alweer rood. Helemaal niet gezien dat het allang groen was :o

benchMarc zei:
Jaaaa nu weet ik wat ik vergeten was.. :D Dat soort dingen idd.

Je bent iets belangrijks vergeten: Bij het stoplicht naar knipperlichten van auto's kijken die achter elkaar staan. Meestal knipperen ze uit fase, en dan wachten tot ze langzaam in fase knipperen, omdat de ene een tiende van een seconde sneller knippert. En dan gaan ze langzaam weer uit fase. Heerlijk :D :P Hierdoor heb ik al eens gehad dat het groen was, ik over wilde steken, werd het alweer rood. Helemaal niet gezien dat het allang groen was :o
WHAAAAAA haHAHAHAHAHHAAH benchmarc!! SERIEUS, deze heb ik HE-LE-MAAL!!!
jesus, ik ben best gewoon hahahahaha!

Nog één!

Als mensen naast elkaar lopen, kijken wanneer die benen in fase zijn!!
EN als ik naast iemand loop, moet dat ook tegelijk lopen. Ofwel allebei links en rechts tegelijk, ofwel de ene links tegelijkertijd met mijn rechts. Dat maakt een symmetrisch koppeltje:D

Terug
Naar boven