MuscleMeat

Wat voor Tic Heb jij?

akiraC zei:
:roflol:

Als ik eet dan eet ik altijd eerst mijn groenten op, dan aardappelen( of iets anders dan aardappelen) en dan het vlees. Dus alles appart:p
Doet SlettieBettie ook. Bij haar moet alles op haar bord ook gescheiden blijven... Als de saus de pasta raakt is ze niet blij. :D

Ik zeg altijd "Dikkeeuhn" als ik tegen mijn maten praat. Sommigen nemen dat letterlijk op en das dan wel spijtig

- Als ik bv jeuk heb aan mijn rechterhand en ik krab daar aan, dan moet ik me echt inhouden om niet aan de tegengestelde kant te krabben. Dat geldt niet voor alleen mijn hand, maar eigenlijk voor alles. Dus ook voor mijn benen, ellebogen, voetzolen, vingers, ogen, oren, bovenarmen, onderarmen, oksels enz. :D
- Ik kan er niet tegen als de ene schoen strakker zit dan de andere. Daarom strik ik wel 100x per dag mijn schoenen.
- Er mag geen enkel vuiltje onder mijn nagels zitten, die zijn dan ook altijd hartstikke schoon.

En ik heb nog veel meer van dat soort dwangneuroses, kan er alleen niet even opkomen...

Als er onderzetters op tafel staan waar mijn glas op moet, dan zet ik hem altijd precies in het midden van de onderzetter.

Vroeger selecteerde ik altijd stukken tekst op sites als ik die ging lezen.

Iets te veel... ik betrap mezelf toch wel eens op dwangmatig gedrag...

Laat me raden! Laat me raden!
Jij lijdt aan dwangmatige zelfbevrediging?
:D

ik probeer romantisch te zijn bij mijn chickie maar dat lukt nooit .

mijn tic is als ik iets lief wil zeggen dat het er verschrikkelijk dom uitkomt .

bij het hele gezin aan tafel : wou ik zeggen , ze is een schat van een meisje maar alleen ik kan haar door en door .

en ik zei : ze is net als een ananas stekelig vanbuiten maar heel sappig vanbinnen . en dat appricieert niemand .

of hoe laat is het ? euhm 22.30 waarom heb jij je beha dan nog aan ( mijn tic is : ik zeg meestal iets krom wat ik helemaal niet zo bedoel)

ahja ik handel ook dwangmatig . als iets niet lukt geef ik de schuld aan dingen rondom mij

ik gebruikte de verkeerde tandenborstel , de verkeerde schoenen , slechte parfum als iets tegenvalt .

zo handel ik zeer dwangmatig bij alles wat ik doe . ik heb een heel vast ritueel omdat ik me anders verschrikkelijk erger

- vaak dingen in het midden zetten of recht.
- m&m's eten--> eerst de bruine dan de rest.
- vaak 'komt goed' zeggen.

zullen er vast meer zijn.

- vroeger toen ik klein was liep ik altijd langs een kastje in de woonkamer wat ik een bepaald aantal keer moest aanraken voordat ik verder mocht lopen van mezelf :o

- achter de pc zit ik altijd mn ballen te scratchen

- als ik ga slapen moet ik altijd eerst op mn linkerzij liggen; als ik begin op mn rechterzij of op mn buik dan val ik pas na uren in slaap

coltivatore zei:
-

- als ik ga slapen moet ik altijd eerst op mn linkerzij liggen; als ik begin op mn rechterzij of op mn buik dan val ik pas na uren in slaap

dat heb ik ook . ik snuit ook mijn neus voordat ik ga slapen , vast ritueel

IronXL zei:
Dat doe ik ook altijd. Als er iemand mee kijkt wordt ie helemaal gek :D

same here :D

verder heb ik een hekel aan dingen die 'niet in lijn' staan. (niet haaks e.d.)

voordat ik de deur achter me dichtsla, moet ik even kijken of ik de sleutel bij me heb, ookal heb ik die 30 sec daarvoor in mn portemonnee gestopt.

ook heb ik een tic wat betreft het willen tillen van zware ijzeren dingen. Vooral in een gym is dat goed merkbaar.

builderB zei:
same here :D

verder heb ik een hekel aan dingen die 'niet in lijn' staan. (niet haaks e.d.)

voordat ik de deur achter me dichtsla, moet ik even kijken of ik de sleutel bij me heb, ookal heb ik die 30 sec daarvoor in mn portemonnee gestopt.

ook heb ik een tic wat betreft het willen tillen van zware ijzeren dingen. Vooral in een gym is dat goed merkbaar.

Heb ik helaas ook last van :( irritant als je al bijna te laat bent maar toch nog even van jezelf om moet draaien.

Metal_Wolf zei:
Heb ik helaas ook last van :( irritant als je al bijna te laat bent maar toch nog even van jezelf om moet draaien.

yup, same here :) ook als ik bijvoorbeeld ff benzine ga tanken, en net voordat ik weg ging geld heb gepakt, altijd voor ik begin nog even m'n geld controleren, terwijl ik het thuis al 2 keer gecontroleerd heb :D

Dingen moeten symmetrisch zijn.

Als ik in de trein zit en kijk uit het raam dan zie ik een boom. Stel, er staat verderop een lantaarnpaal oid en dingen komen gaandeweg met elkaar in lijn, word ik intens gelukkig. Dit kunnen ook muren zijn, hoogspanningsmasten etc. Hoe meer dingen tegelijk, hoe gelukkiger ik word. Helemaal als dit ook nog eens op de maat van de muziek is.
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.

Op het zebrapad loop ik alleen op de witte vakken. Op de stoep loop ik niet op de lijntjes (sla altijd een steen over)

Bij het drinken van bier moet die met het etiketje/plaatje naar me toe op tafel/bar staan. Als ik drink dan doe ik dat juist met het etiketje van me af.

Continu checken of ik alles nog bij me heb. Dit wordt steeds erger, net als wanneer ik pillen op heb.

D. zei:
Dingen moeten symmetrisch zijn.

Als ik in de trein zit en kijk uit het raam dan zie ik een boom. Stel, er staat verderop een lantaarnpaal oid en dingen komen gaandeweg met elkaar in lijn, word ik intens gelukkig. Dit kunnen ook muren zijn, hoogspanningsmasten etc. Hoe meer dingen tegelijk, hoe gelukkiger ik word. Helemaal als dit ook nog eens op de maat van de muziek is.
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.

Op het zebrapad loop ik alleen op de witte vakken. Op de stoep loop ik niet op de lijntjes (sla altijd een steen over)

Bij het drinken van bier moet die met het etiketje/plaatje naar me toe op tafel/bar staan. Als ik drink dan doe ik dat juist met het etiketje van me af.

Continu checken of ik alles nog bij me heb. Dit wordt steeds erger, net als wanneer ik pillen op heb.

Allemaal herkenbaar :D

Volgens mij he, worden jullie dwangmatige hondjes nóg dwangmatiger door het lezen van dit topic :D Omdat jullie het allemaal van elkaar overnemen... :D

Succes :thumbs:

ik ben nu bezig dit topic achterstevoren te lezen, 2,5 keer achter elkaar.

verder ! hoop ! ik ! geen ! andere ! tics ! te ! ontwikkelen !
Waar ! had ! ik ! nou ! de ! Xanax ! opgeborgen !

Telkens als ik me bureaublad zie moet ik van mezelf op "vernieuwen" drukken, ik weet niet waarom.

ik ruk voor het slapen gaan en bij het wakker worden:D

Terug
Naar boven