- Waardering
- 676
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:Dingen moeten symmetrisch zijn.
Als ik in de trein zit en kijk uit het raam dan zie ik een boom. Stel, er staat verderop een lantaarnpaal oid en dingen komen gaandeweg met elkaar in lijn, word ik intens gelukkig. Dit kunnen ook muren zijn, hoogspanningsmasten etc. Hoe meer dingen tegelijk, hoe gelukkiger ik word. Helemaal als dit ook nog eens op de maat van de muziek is.
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.
Continu checken of ik alles nog bij me heb. Dit wordt steeds erger, net als wanneer ik pillen op heb.
benchMarc zei:Jaaaa nu weet ik wat ik vergeten was..Dat soort dingen idd.
Je bent iets belangrijks vergeten: Bij het stoplicht naar knipperlichten van auto's kijken die achter elkaar staan. Meestal knipperen ze uit fase, en dan wachten tot ze langzaam in fase knipperen, omdat de ene een tiende van een seconde sneller knippert. En dan gaan ze langzaam weer uit fase. Heerlijk![]()
Hierdoor heb ik al eens gehad dat het groen was, ik over wilde steken, werd het alweer rood. Helemaal niet gezien dat het allang groen was
![]()
Man-Mountain zei:

Dit heb ik nog altijdmaniac zei:Haha, dat had ik vroeger. Of zorgen dat ik eerder bij de lantaarnpaal was dan een auto die ik zag. Dat soort dingen.

Ik heb het ook, nu zijn we toch al met 3Zelda zei:Jezus, ongelovelijk dit! Ik dacht dat ik de enige was die dat had! Echt precies hetzelfde heb ik. Op de een of andere manier echt leuk om te horen dat anderen dat ook hebben!

benchMarc zei:Als er onderzetters op tafel staan waar mijn glas op moet, dan zet ik hem altijd precies in het midden van de onderzetter.
Vroeger selecteerde ik altijd stukken tekst op sites als ik die ging lezen.
En je hebt een tik dat je een reply boven een quote tikt, wat een onlogische volgorde isHiekie zei:Ik heb de Tic mijn glas/kopje er altijd strak naast te zetten![]()

koetje zei:ik stel ook bewust domme of sarcastische vragen uit verveling .
wat ook een tic van me is : als iemand boos naar me word en me vraagt te beloven het nooit meer te doen . zeg ik uit volle borst Ja! terwijl ik op deze manier kijk ==========>
dat heeft me al veel ruzie opgeleverd