AndroidHealthClinic

Wat voor Tic Heb jij?

LOL! :D Ja! Vorige week donderdag of vrijdag nog naar gekeken toevallig :D

Als ik iets ga doen moet de tijd goed zijn. Als ik ga trainen wil ik precies om 8 uur beginnen en 9 uur eindigen. Opstaan moet ook om kwart voor, kwart over, half of heel. Voor mijn gevoel zit het dan goed.

Ik let ook altijd op de knipperlichten van auto's. Die van mijn vader's auto gaan altijd langzamer, omdat het een erg oude auto is. Ohhja, ik moet altijd precies bij de 55 km/u overschakelen naar de 3e versnelling.

D. zei:
Dingen moeten symmetrisch zijn.

Als ik in de trein zit en kijk uit het raam dan zie ik een boom. Stel, er staat verderop een lantaarnpaal oid en dingen komen gaandeweg met elkaar in lijn, word ik intens gelukkig. Dit kunnen ook muren zijn, hoogspanningsmasten etc. Hoe meer dingen tegelijk, hoe gelukkiger ik word. Helemaal als dit ook nog eens op de maat van de muziek is.
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.

Continu checken of ik alles nog bij me heb. Dit wordt steeds erger, net als wanneer ik pillen op heb.

benchMarc zei:
Jaaaa nu weet ik wat ik vergeten was.. :D Dat soort dingen idd.

Je bent iets belangrijks vergeten: Bij het stoplicht naar knipperlichten van auto's kijken die achter elkaar staan. Meestal knipperen ze uit fase, en dan wachten tot ze langzaam in fase knipperen, omdat de ene een tiende van een seconde sneller knippert. En dan gaan ze langzaam weer uit fase. Heerlijk :D :P Hierdoor heb ik al eens gehad dat het groen was, ik over wilde steken, werd het alweer rood. Helemaal niet gezien dat het allang groen was :o

Jezus, ongelovelijk dit! Ik dacht dat ik de enige was die dat had! Echt precies hetzelfde heb ik. Op de een of andere manier echt leuk om te horen dat anderen dat ook hebben!

ik zeg te vaak '****'!!

zeg ook te vaak 'Jong'!

knak teveel met m'n gewrichten!

Man-Mountain zei:

zelfde tic
nee ik heb de vreselijke gewoonte omdat ik bronchitis heb dat ik dan verschrikkelijk erg hard me neus ga ophalen krijg vaak genoeg opmerking
''wil je een nakkie ''
naar me hoofd gegooid:D

Zelda zei:
Jezus, ongelovelijk dit! Ik dacht dat ik de enige was die dat had! Echt precies hetzelfde heb ik. Op de een of andere manier echt leuk om te horen dat anderen dat ook hebben!
Ik heb het ook, nu zijn we toch al met 3:D

haha met die knipperlichten heb ik ook altijd!!!

dat met die knipperlichten heb ik nou helemaal niet
wat zijn jullie raar

:D

Ik heb de Tic mijn glas/kopje er altijd strak naast te zetten :D

benchMarc zei:
Als er onderzetters op tafel staan waar mijn glas op moet, dan zet ik hem altijd precies in het midden van de onderzetter.

Vroeger selecteerde ik altijd stukken tekst op sites als ik die ging lezen.

andrew, BassD, Big Gerard, boven, Corax, guardian, n00b, rubinio, spiertje16, ZeroSignal :
Genoeg mensen met TIC-cen bekijken momenteel deze thread ;)

Zullen we er maar van maken " great minds think / act alike ? "

valt het tenminste niet zo op dat er eea herkent word ;)

1. van achter in de tuin tegen de haag pissen
2. als mensen mij irriteren ga ik altijd een paar minuten op de wc zitten ook al moet ik niet
3. dingen uit elkaar halen en terug in elkaar steken
4. altijd op 1 of andere manier mijn mening uiten ook al zorgt dat voor problemen
5. gemeen kijken naar mensen die er gevaarlijk uitzien
6. constant wegdromen
7. met opzet domme vragen stellen aan mensen die ik niet ken gewoon om bezig te zijn
8. bij elke plaats waar ik kom vraag ik me af hoe het zou zijn om er een joint te smoren
9. dwangmatig streven naar consequentie in mn handelen
10. aangetrokken worden door hoogtes, snelheid, gevaar int algemeen
11. overbezorgd zijn tov mn familie en mn naasten

Laatst bewerkt:
ik stel ook bewust domme of sarcastische vragen uit verveling .

wat ook een tic van me is : als iemand boos naar me word en me vraagt te beloven het nooit meer te doen . zeg ik uit volle borst Ja! terwijl ik op deze manier kijk ==========> :rolleyes:

dat heeft me al veel ruzie opgeleverd

Heb geen tic alleen dwangmatige, neurotische zin in coïtus all day long.........

:D

Heb een "ik wil dit hebben en daarna gebruik ik het niet meer" tic

-altijd voordat ik een winkel binnenstap controleren of ik geld bij me heb, terwijl ik zeker weet dat ik het bij heb.
-altijd kauwgom moeten hebben, zo niet dan irriteerd me dat mateloos.
-dingen moeten altijd in een patroon liggen, nooit scheef.
-wat symetrisch kan moet ook symetrisch zijn.

zo heb ik er nog veel meer, maar denk dat de meeste dingen ongemerkt zijn.

Volgens mij niet echt een tik ofzo aangezien ik veel mensen dit al heb zien doen... maar altijd als ik aan de telefoon zit en ik heb pen en papier in handbereik moet ik altijd gaan zitten tekenen. Vaak allerlei vreemde patronen enzo. Geheel onbewust..... Kom je er pas na het telefoontje achter wat voor een tekenwonder je eigenlijk wel niet bent! :D

koetje zei:
ik stel ook bewust domme of sarcastische vragen uit verveling .

wat ook een tic van me is : als iemand boos naar me word en me vraagt te beloven het nooit meer te doen . zeg ik uit volle borst Ja! terwijl ik op deze manier kijk ==========> :rolleyes:

dat heeft me al veel ruzie opgeleverd

idd, zeer herkenbaar dit... ik vind het dan altijd leuk om af te wachten wat er vervolgens zal gebeuren... tromtromtrom :D :D :D

Terug
Naar boven