MuscleMeat

Wat voor Tic Heb jij?

D. zei:
Dingen moeten symmetrisch zijn.

Als ik in de trein zit en kijk uit het raam dan zie ik een boom. Stel, er staat verderop een lantaarnpaal oid en dingen komen gaandeweg met elkaar in lijn, word ik intens gelukkig. Dit kunnen ook muren zijn, hoogspanningsmasten etc. Hoe meer dingen tegelijk, hoe gelukkiger ik word. Helemaal als dit ook nog eens op de maat van de muziek is.
Als ik op de fiets zit moet mijn rechtertrapper beneden zijn als ik langs een putdeksel kom.

Op het zebrapad loop ik alleen op de witte vakken. Op de stoep loop ik niet op de lijntjes (sla altijd een steen over)

Bij het drinken van bier moet die met het etiketje/plaatje naar me toe op tafel/bar staan. Als ik drink dan doe ik dat juist met het etiketje van me af.

Continu checken of ik alles nog bij me heb. Dit wordt steeds erger, net als wanneer ik pillen op heb.

jawal :D:D klinkt heeeeeel bekend :D

koetje zei:
nog bijkomend is dat ik bijna nooit hoor wat iemand zegt .
iemand staat me 5minuten uitleg te geven terwijl ik wegdroom .

en als hij dan op het einde oke zegt . dan zeg ik meestal ??? wat zei je ook alweer

Ik heb dat vooral bij vrouwen, als die een verhaal vertellen dat me niet interesseert kán ik mn concentratie er gewoon niet bijhouden, hoe ik ook mn best doe.
Het valt me trouwens ook op dat zo iemand dan zelden doorheeft dat je totaal niet zit te luisteren, het gaat ze er blijkbaar gewoon om dat ze een praatpaal hebben, de feedback intereseert ze niet. Hoewel ik wel vaak te horen krijg "he? maar dat heb ik je toch al verteld?" "eh, nee hoor, nooit eerder gehoord".

Stelletje geTICte figuren hier zeg. :cool:

Lappen tekst selecteren als ik aan het lezen ben.

Zelda zei:
Ik heb dat vooral bij vrouwen, als die een verhaal vertellen dat me niet interesseert kán ik mn concentratie er gewoon niet bijhouden, hoe ik ook mn best doe.
Het valt me trouwens ook op dat zo iemand dan zelden doorheeft dat je totaal niet zit te luisteren, het gaat ze er blijkbaar gewoon om dat ze een praatpaal hebben, de feedback intereseert ze niet. Hoewel ik wel vaak te horen krijg "he? maar dat heb ik je toch al verteld?" "eh, nee hoor, nooit eerder gehoord".
:roflol: dat is geen tic en het ligt niet aan jou.
Sommige vrouwen hebben nogal de neiging heeeeeeele uitgebreide verhalen te vertellen. Alleen andere vrouwen kunnen dat volgen, daar hoeven kerels niet aan te beginnen. Gewoon op tactische momenten ja of nee mompelen en ze hebben het niet door dat je de rode raad al een half uur geleden kwijt ben geraakt.:D

- Met douchen moet ik altijd eindigen met kort nog even heel warm water over mijn gezicht.
- Als ik rock muziek hoor begin ik automatisch luchtgitaar te spelen en drummen , en als er dan mensen om me heen staan doe ik dat heel onopvallend.
- In heel veel situaties beeld ik me in wat de meest onlogische reactie zou zijn die je maar kunt bedenken en wat dan het gevolg zou zijn. Die voer ik vervolgens niet uit maar vind het leuk me dat in te beelden.
- Ik pluk vaak haartjes uit

zo dat was een kleine selectie

In heel veel situaties beeld ik me in wat de meest onlogische reactie zou zijn die je maar kunt bedenken en wat dan het gevolg zou zijn. Die voer ik vervolgens niet uit maar vind het leuk me dat in te beelden.

Ja heb dat ook, maar bij mij wordt dat van kwaad naar erger. Soms vraag ik me af wat de gevolgen kunne zijn als ik vb van de een op ander moment m'n pik laat zien voor de klas ofzo...of gewoon in een hoekske gaan staan en beginnen schijten...:D
Zotte gedacht dus....

Cyan zei:
Ja heb dat ook, maar bij mij wordt dat van kwaad naar erger. Soms vraag ik me af wat de gevolgen kunne zijn als ik vb van de een op ander moment m'n pik laat zien voor de klas ofzo...of gewoon in een hoekske gaan staan en beginnen schijten...:D
Zotte gedacht dus....

:roflol:

jaja, ook dat herken ik, je kan er de grootste pret met jezelf mee hebben als je je verveelt :D

Yup heel herkenbaar :D Wat zou er gebeuren als ik nu dit...

Nog nooit gedaan maar verleiding is soms wel groot :D

Zelda zei:

:roflol: komt me zo bekend voor alleen knik ik eens om de 5seconden

zodat het lijkt of ik werkelijk luister

Ik voel wel heel vaak of ik alle sleutels bij me heb. Ookal heb ik sommige niet eens nodig op dat moment.

• Topic Starter Topic Starter
nog een gewoonte heletijd over mijn buik wrijven of ik nog steeds een platte buik heb en geen dikke buik doe dit vooral als ik stevig heb gegeten...

20x per dag op de weegschaal staan, kijken of ik al zwaarder ben. als ik naar bed ga tig keer controleren of ik wel de wekker goed heb ingesteld. :P

ik was vroeger een zware neuroot met alle bijkomstige tics, wordt nu steeds minder maar bv in mijn kamer moet alles op zijn(voor mij duidelijke) plaats staan..voor andere mensen is dit niet altijd even duidelijk en dan word ik onderhuids toch best even boos als iemand mijn spullen - niet expres - verschuift

- portemennee 'moet in mun linkerbroekzak, sleutels en telefoon rechts.
- bierviltjes en bieretiketten slopen
- pennen in de les uit mekaar halen
- om de 2/3 uur eten, bang dak katabool word:o

en nog wel meer dingen die hier staan zijn herkenbaar..
lache topic dit:D

ik wrijf heel vaak in mijn handen (te vaak)

Heb er wel een: bijt op mijn lip als ik prettig gespannen ben.

Terug
Naar boven