MuscleMeat

Wat voor Tic Heb jij?

guardian zei:
idd, zeer herkenbaar dit... ik vind het dan altijd leuk om af te wachten wat er vervolgens zal gebeuren... tromtromtrom :D :D :D

nog bijkomend is dat ik bijna nooit hoor wat iemand zegt .
iemand staat me 5minuten uitleg te geven terwijl ik wegdroom .

en als hij dan op het einde oke zegt . dan zeg ik meestal ??? wat zei je ook alweer

Ik ken wel iemand die had een rare tic 'Ron Jeremy' kon zich zelf ppen, nu niet meer heeft een vette buik gekregen :D

Het schijnt dat er een hele wetenschap achter zit wat je neer krabbelt tijdens het bellen .. het schijnt van alles over je te vertellen, dat is pas een tik

BassD zei:
Volgens mij niet echt een tik ofzo aangezien ik veel mensen dit al heb zien doen... maar altijd als ik aan de telefoon zit en ik heb pen en papier in handbereik moet ik altijd gaan zitten tekenen. Vaak allerlei vreemde patronen enzo. Geheel onbewust..... Kom je er pas na het telefoontje achter wat voor een tekenwonder je eigenlijk wel niet bent! :D

koetje zei:

en als hij dan op het einde oke zegt . dan zeg ik meestal ??? wat zei je ook alweer

hahahahahaaaa... die heb ik ook precies hetzelfde, no shit!!! :D dat wekt ook altijd irritatie op :p

Over bellen gesproken, ik kan gewoon niet langer dan 30 seconden bellen zonder te gaan ijsberen, ik ben me er nauwelijks van bewust maar ik leg echt een paar kilometer af tijdens een lang gesprek.

ja lopen tijdens het bellen
continu wiebelen met je voeten (of tikken met je handen/vingers)
fluiten of neurieën als je je verveelt
aan je haar (op je hoofd voor de wijsneuzen)friemelen als je je ergert
hard dus roepen als het stil blijft of er een dood moment valt
als iemand ja zegt... nee zeggen

met m'n nagels tikke, of met ne stylo zo flipfloppe tss m'n vingers

ik steek ook altijd een sigaret op voordat ik de telefoon opneem

koetje zei:

Same. Afschúwelijk. :)

koetje zei:

same
kan eigenlijk echt niet luisteren
de kunst is dit te camoufleren door peinzend te kijken tijdens je dagdromerij en af en toe uh huh te zeggen

- lopen tijdens het bellen
- wiebelen met m’n voeten als ik zit
- achthonderdduizendmiljoen keer per dag m’n mail checken
- als ik op vakantie ga plak ik de dop van m’n doucheschuim en shampoo e.d. dicht met plakband, omdat 1 keer zo’n fles was opengegaan in m’n koffer
- In de trein mensen net zo lang aanstaren tot ze uiteindelijk ook terug gaan staren, en je er dan aan gaan irriteren dat ze naar jou zitten te kijken :D
- En inderdaad ook altijd etiketten van bierflesjes af pulken en bierviltjes slopen

Vieze neuroot ben ik ook eigenlijk…

• Topic Starter Topic Starter
owjah nog 2 gevonden na het lezen van jullie berichten pff..

in mijn handen knijpen als ik aan de bijrijders kant zit als de auto tussen bomen zit....

owjah en ik luister niet echt naar wat mensen zeggen als ik met iets bezig ben maar ik antwoord wel meestal jah ... jah echt?

Cynthia zei:
- lopen tijdens het bellen
- wiebelen met m’n voeten als ik zit
- achthonderdduizendmiljoen keer per dag m’n mail checken
- als ik op vakantie ga plak ik de dop van m’n doucheschuim en shampoo e.d. dicht met plakband, omdat 1 keer zo’n fles was opengegaan in m’n koffer
- In de trein mensen net zo lang aanstaren tot ze uiteindelijk ook terug gaan staren, en je er dan aan gaan irriteren dat ze naar jou zitten te kijken :D
- En inderdaad ook altijd etiketten van bierflesjes af pulken en bierviltjes slopen

Vieze neuroot ben ik ook eigenlijk…

WOOT ! dat doe ik ook en dan zeg ik nog erbij "Wat kan je joh mafkees ?" :D

Zelda zei:
Over bellen gesproken, ik kan gewoon niet langer dan 30 seconden bellen zonder te gaan ijsberen, ik ben me er nauwelijks van bewust maar ik leg echt een paar kilometer af tijdens een lang gesprek.

Shit, kep ook een tik gevonden! dat doe ik dus ook :D

Terug
Naar boven